Häiritseekö muita?
Ystävä pyytää kylään, ei olla pitkään aikaan nähty. Kun olen kylässä, ystävä on lähes koko ajan kännykällä. Viestittelee miesystävälleen ja laittelee tälle valokuvia kahvipöydästä ym. Kertoo mitä mies vastaa, välillä hymähtelee tai nauraa miehen viesteille. Itse olen koko ajan ilman kännykkää, joka on eteisessä takin taskussa. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun kyläily menee näin. Mua tämä oikeasti häiritsee, että ystävä ei oikeasti ole läsnä. Tuntuu pahalta, jopa loukkaa. Meillä on ollut suhteessa muutenkin omat haasteemme ja olemme yrittäneet parantaa välejämme ja nyt tosiaan pitkästä aikaa edes tapasimme. En tiedä mitä ajatella mut ikävä fiilis jäi.. Onko tämmöinen käyttäytyminen teistä ihan ok?
Kommentit (4)
Todellakin loukkaa ja häiritsee. Siskoni tekee samaa. On vaan niin "normaalia" nykyään että eivät tuollaiset tyypit edes itse tajua miten rumaa käytöstä tuo on. Itsekin olen vasta alle 30 mutta kyllä todella ärsyttää minuakin.
Ärsyttäväähän tuollainen käytös on kaverilta. Kukaan kovin kauaa jaksa sellaista katsella.
Häiritsee ja se tyyppi onkin entinen kaveri. Pääsin sairaalasta kotilomalle yhdeksi yöksi ja kaveri halusi tulla kylään pitämään seuraa.. noh, meni siihen että mä laitoin kaverille hänen pyynnöstään ruokaa ja keitin kahvia ym ja kaveri makas sohvalla ja oli vaan kännykällä. Mä olin ihan ällistynyt siitä, etten saanut sanotuksi mitään.