Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän nykyvaatteiden "laatu"! Uusi paita täynnä pieniä reikiä :(

Vierailija
20.10.2014 |

Ostin muutama viikko sitten Selected Femmen trikoopaidan, sellaisen pitkähihaisen joita on jo useamman vuoden ollut myynnissä. Paita oli ollut muutamia kertoja käytössä kunnes huomasin siinä keskellä reiän. Kiltisti korjasin reiän, mutta kuinkas ollakaan, reikiä löytyi sen jälkeen kolme lisää! Kiesus, että ottaa päähän. Reklamaatio lähti jo sähköpostitse, saa nähdä kuinka reagoivat. 

Miksei vaatteet kestä enää mitään?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:07"]

Syövätkö turkiskuoriaiset reiän aina tuohon paidan etuosaan, navan tienoille tai vähän sen alapuolelle?

[/quote]

Hyvä kysymys, pohdin aivan samaa. Voiko olla niin, että ohuissa trikoopaidoissa yms. reikiä syntyy helposti esim. housun napin hangatessa? Paitojeni reiät ovat nimittäin usein juuri niillä tienoilla. Toiseksi syyksi olen pohtinut sitä, että mm. tiskatessa minulla on tapana nojailla tiskipöytään, jolloin väkisinkin päällä oleva paita "hankaantuu". Materiaalin ollessa ohutta reiät ovat valmiit! Kuulostanko aivan hullulta? :D

[/quote]

Eikä kun ne reiät tekee housujen ja takkien vetoketjut! Huomaamatta kun vähän nyppäsee kiinni vedettäessä, niin johan tulee reikiä. Tämä mysteeri ratkaistiin joskus töissä, kun moni oli huomannut saman ongelman.

Vierailija
62/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun välillä vedän paidan helmaa alemmas niin kynsi saattaa tökätä helmaan. Suurin osa paidoista kestää mutta on joihinkin tullut reikiä.

Vierailija
64/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ostatte huonoista materiaaleista tehtyjä vaatteita, jotka on jo ostettaessa läpikuultavia ja saumat sojottaa - ei kai semmoisilta nyt voi odottaakaan mitään kauhean pitkää käyttöikää. Itse ainakin syynään paitojen saumat ennen kassalle kiikuttamista ja tsekkaan materiaalit - akryylit, viskoosit yms.. saavat jäädä kauppaan. Näppituntuma hoksaa kyllä nopeasti, onko materiaali minkä laatuista. 

Esim. Uniqlo on loistava perusvaatemerkki edullisin hinnoin, samoin olen ostanut esim. Benettonia näistä halvemman hintaluokan tuotteista ja ovat kestäneet. Ja joka käytön jälkeen ei kannata pestä, minäkin saatan pestä villapaitani vain pari kertaa talven aikana, jos ei oikein tahroja tule, ja silloinkin pesen yleensä vain tahrakohdan. Pakastamalla ja tuulettamalla pysyy freeseinä kyllä ilman koneessa pyörittämistä. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän