Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän nykyvaatteiden "laatu"! Uusi paita täynnä pieniä reikiä :(

Vierailija
20.10.2014 |

Ostin muutama viikko sitten Selected Femmen trikoopaidan, sellaisen pitkähihaisen joita on jo useamman vuoden ollut myynnissä. Paita oli ollut muutamia kertoja käytössä kunnes huomasin siinä keskellä reiän. Kiltisti korjasin reiän, mutta kuinkas ollakaan, reikiä löytyi sen jälkeen kolme lisää! Kiesus, että ottaa päähän. Reklamaatio lähti jo sähköpostitse, saa nähdä kuinka reagoivat. 

Miksei vaatteet kestä enää mitään?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitaani ilmestyi reikiä pesun jälkeen. Ennen pesukoneeseen laittoa siinä ei ollut reikiä.

Vierailija
22/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo monen vuoden ajan saman valmistajan urheilusukkia. Kauan sitten ostetut ovat toki kulahtaneet mutta yhä ehjiä kun taas uudet menevät rikki jopa kuukauden satunnaisen käytön jälkeen :( Hintaa on kuitenkin nostettu. Nyt täytyy testata muita sukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa yhden kaupan ohuet t-paidat rei'ittyi. Pesin ne muistaakseni kerran ja vein kauppaan takaisin, sain uudet ilman ongelmia. En ehkä ollut eka joka toi ne takaisin.

Vierailija
24/64 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:55"]

Eikä kun ne reiät tekee housujen ja takkien vetoketjut! Huomaamatta kun vähän nyppäsee kiinni vedettäessä, niin johan tulee reikiä. Tämä mysteeri ratkaistiin joskus töissä, kun moni oli huomannut saman ongelman.

[/quote]

Mulle tuli H & M:n viskoosihameeseen reikiä, siihen ei ainakaan takit ja housut voineet vaikuttaa.

Vierailija
25/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää vitsi? Elukat syö.

Vierailija
26/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiskuoriainen.
Mä syytin alussa mun pesukonetta.

Vierailija
27/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt H & M:n vaatteiden kanssa samaa. Ihan hirveää laatua. Ne on olleet sellaisia viskoosipainotteisia vaatteita. Enpä taida ostaa enää.

Vierailija
28/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vitsi. Turkiskuoriainen ei ole voinut syödä, sillä paita ei ole ollut edes kaapissa. Missään muissa vaatteissa ei reikiä ole. Paidan materiaali on ohutta ja joustavaa, reikiintyy ilmeisesti todella helposti.

ap

Vierailija
29/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on kuoriainen. On niitä muualkakin kuin kaapissa. Ei reikiä vaan tule ilmsn syytä. Huonokaan laatu ei tee reikää.

Vierailija
30/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:04"]

Ihan varmasti on kuoriainen. On niitä muualkakin kuin kaapissa. Ei reikiä vaan tule ilmsn syytä. Huonokaan laatu ei tee reikää.

[/quote]

Eikö niille sitten kelpaa muut kuin henkkamaukan vaatteet? Ja ilmeisesti selectedin...

4

Vierailija
31/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät syödä vain joitain vaatteita. Lupaan että huono laatu ei tee reikää.

Vierailija
32/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän kuoriaiset syö vain villaa? Puuvillatrikoo ei todellakaan kelpaa.

Vierailija
33/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin vero modan trikoo-paidan kanssa, tuli monta pientä reikää. Paita maksoi 15 € mutta saisi mun mielestä kestää enemmän kuin 3 pesua. 

Vierailija
34/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö turkiskuoriaiset myös nojatuolilla sekä sohvalla? Tai matkalaukussa? Ei ole siis pelkästään kaappien juttu?

Vierailija
35/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiikkolaatuisiin vaatteisiin voi muu pyykki myös tehdä reikiä. Esim rintaliivit pesupussissaan, niin kaarituet saattavat edesauttaa reikien syntymistä.

Vierailija
36/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:08"]Miksi meidän kuoriaiset syö vain villaa? Puuvillatrikoo ei todellakaan kelpaa.
[/quote]meillä ne syö monia vaatteita mut kaikki ei kelpaa. Riippuu materiaalista.

Vierailija
37/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:10"]Elääkö turkiskuoriaiset myös nojatuolilla sekä sohvalla? Tai matkalaukussa? Ei ole siis pelkästään kaappien juttu?
[/quote]elää ihan missä vaan. Meilöä teikiä tulee eniten pesuhuoneessa tai jos ovat ympäri kämppää. Kaapissa ei tule reikiä.

Vierailija
38/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:07"]

Tykkäävät syödä vain joitain vaatteita. Lupaan että huono laatu ei tee reikää.

[/quote]

Ööö?

Vierailija
39/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mäkin olen syyttänyt huonolaatuisia henkkamaukan vaatteita kun jatkuvasti reikiintyy vaatteet. Onkohan meilläkin noita kuoriaisia.. :/ 

Vierailija
40/64 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kummasti kaikissa h&mn vaatteissa reikiä, missään muissa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä