Juotko itse tai tunnetko ketään joka juo kiljua?
Aika harvalla näkyy ostoskärryissä tarvikkeita ja kun itse asuin pääkaupunkiseudulla ei pikkukaupoista meinannut löytyä kunnollista sankoakaan.
Kommentit (14)
Mä olen yrittänyt ruveta juomaan kiljua kun sitä on niin halvaksi kehuttu mutta mulle tulee siitä aina huono olo. Semmonen etova ja vähän oksettava olo. Joka kerta vaikka olen erilaisia kiljuja kokeillut.
Naapuri joi kiljua. Mutta kuoli ryyppäämiseen. Ei juo enää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt ruveta juomaan kiljua kun sitä on niin halvaksi kehuttu mutta mulle tulee siitä aina huono olo. Semmonen etova ja vähän oksettava olo. Joka kerta vaikka olen erilaisia kiljuja kokeillut.
Aluksi pitääkin saada kaljaa, mutta iltajuomaksi kilju käy hyvin. Onkin juuri pöntöllinen tuossa vieressäni.
En oppinut makuun ensi yrittämällä, mutta sitten jotenkin yhtäkkiä kolahti. Taisi käydä niin, että opin ensin juomaan krapulassa, ja sitten rupesi tekemään mieli muutenkin. Enää en osaisi olla ilman. Ja ehdottomasti makua pitää olla.
Mulla on olkkarissa 6 dl:n muki ja saunalla 8 dl:n muki. Tänään olen juonut iltapäivällä olkkarissa yhden ja saunassa 4. Eli 3,8 litraa. Juon varmaan olkkarssa vielä pari mukillista eli viitisen litraa tänään.
Se persuista jauhava palstan vakiosilakka juo kiljua aamusta iltaan.
Eräs harrastuskaveri juo paljon, tekee myös kiljua.
Juominen on hänelle ongelma.
Edesmennyt sukulaispariskunta teki kiljua, olivat aika kovia tissuttelemaan, eivät ihan rapajuoppojakaan olleet.
Siisti eläkeläispari, duunariammateissa työuransa tehneet, elivät yli 70v.
Aloitin juuri kiljun juonnin ja yritän ottaa sen säännölliseksi tavaksi. Mitkä ovat suosikkisi mehuvalikoimista. Itse pidin omenamehun makuisesta kiljusta mutta oksensin eli mun pitää löytää joku muu pohjaksi.
Yritin opetella juomaan kiljua, mutta hyi sanonko mitä. Miten joku oikeasti pystyy aloittamaan viikonloppunsa tällä?
tuotteet ova suomalaisia se ahisttaa ministeri pilluja. miten voi perustella 7 miljardin lahjoituksen italiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi pitääkin saada kaljaa, mutta iltajuomaksi kilju käy hyvin. Onkin juuri pöntöllinen tuossa vieressäni.
En oppinut makuun ensi yrittämällä, mutta sitten jotenkin yhtäkkiä kolahti. Taisi käydä niin, että opin ensin juomaan krapulassa, ja sitten rupesi tekemään mieli muutenkin. Enää en osaisi olla ilman. Ja ehdottomasti makua pitää olla.
Tätä itsekin toivon.
Mies ja hänen kaverinsa sekä omat veljeni juovat. Ei asuta pk-seudulla eikä edes kaupungissa ja siinä varmaan syykin kiljun tekemiselle ja juomiselle. Mistäs sitä metsän keskelle viinaa aina saa.
En ole koskaan kuullut naisesta joka joisi. Ei varmaan edes naistenvankilassa tehdä kiljua saappaaseen?
Voiko kilju värjätä ulosteen vihreäksi?
Tavarani oli tänään poikkeuksellisesti hyvin vihreää ja mietin mistä tämä johtunee? Pitääkö olla huolissaan?:D
Olen viimeisen kuukauden aikana juonut paljon kiljua poikkeuksellisesti.(En yleensä juo tätä, mutta ystäväni osti hiivaa, sankoja yms.)