Käykö miehet joka päivä tinderissä?
Vai onko suvantokausia, jolloin eivät jostain syystä käy päivään tai pariin tinderissä ollenkaan vastailemassa viesteihin?
Kommentit (21)
Jos olet kiinnostava, käyvät jatkuvasti.
You do the math.
Olen mies, enkä käy ikinäTinderissä.
Voi olla ns. tosimiehiäkin jotka eivät käy joka päivä. Riippuu iästä. 18 varmaan käy joka minuutti, mutta lähemmäs 30 niin tuskin.
Eihän miehet päivitä someakaan juuri koskaan. Tietysti jotkut aktiivit, mutta useimmat.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ns. tosimiehiäkin jotka eivät käy joka päivä. Riippuu iästä. 18 varmaan käy joka minuutti, mutta lähemmäs 30 niin tuskin.
Eihän miehet päivitä someakaan juuri koskaan. Tietysti jotkut aktiivit, mutta useimmat.
Kuinka monta kertaa viikossa saa käydä, säilyttääkseen tosimiehen statuksen?
En haluais olla mikään vässykkä...
Olen mies, enkä eläessäni ole käynyt Tinderissä. olen kyllä sinkku, että ehkä joskus pitäisi käydä. En vain pidä sen maineesta "panosovelluksena" ja tai "seksitutkana"
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa viikossa saa käydä, säilyttääkseen tosimiehen statuksen?
En haluais olla mikään vässykkä...
Kerran kuussa.
Käy joka päivä tinderissä ja alkossa.
Minä en käy koskaan tinderissä, mutta joka päivä 4-5 kertaa wessassa!
En käy jokapäivä. Joskus jopa unohdan tinderin jos olen siirtynyt whatsappin viestittelemään.
minulla on tinder kokoajan käynnissä ja tykkään kaikista kaunokaisista. Harmittavasti kukaan ei ole tykännyt takaisin
Vierailija kirjoitti:
En käy jokapäivä. Joskus jopa unohdan tinderin jos olen siirtynyt whatsappin viestittelemään.
Miks siirryt whatsappiin?
Vierailija kirjoitti:
minulla on tinder kokoajan käynnissä ja tykkään kaikista kaunokaisista. Harmittavasti kukaan ei ole tykännyt takaisin
Oleko varma, että et tule antaneeksi näin toimimalla itsestäsi joku (wanna be) pelimiehen ja /tai epätoivoista mielikuvaa itsestäsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama, mutta tinder appi ei ole hyvä viestittelyyn. Kadottaa viestejä, ei ilmoita uusista viesteistä jne. Yleensä huononee mitä enemmän kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä voin lähettää dickpicin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleko varma, että et tule antaneeksi näin toimimalla itsestäsi joku (wanna be) pelimiehen ja /tai epätoivoista mielikuvaa itsestäsi...
Miten se huomataan?
Olen 49v mies ja huvikseni laitoin profiilin tinderiin ... tuli niin paljon viestejä naisilta että en jaksanut enää niihin kaikkiin vastailla ja tein exitin tinderistä -- plan b eli baariin meen siis
Haha ihan kuin tinderiin tulisi päivittäin viestejä :DD