Miksi irtokarkkitarjous saa ihmiset sekoamaan?
Arvasin heti, että irtokarkit on cittarissa tarjouksessa ja näkyihän nuo olevan 5,95 tjsp lauantaina. Ihmiset olivat ihan hulluiksi tulleet! Kärryjen kanssa ei päästetty muita ohi, lapset kiukuttelivat, karkkia mätettiin siihen tahtiin kuin olisi pelätty niiden loppuvan. Onko tuo niin ihmeellinen tarjous, että pitää seota?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:31"]
Oisko normaali hinta 3 euroa kalliimpi kilolta, eli jos ostat puolen kilon pussin, säästät 1,50 euroa. Johan tuommosen säästön takia kannattaa jonottaa. NOT.
[/quote]
Ja mennä sekaisin ja saada lapset kirkumaan, kun se "Iiro" saa sen pussinsa ennen sitä "Iidaa", just tuollaista se oli. Sekä käytävä oli tukittu ja kärryillä ei meinannut kassalle päästä, kun jonottivat niitä kauhoja. Ap epäilee, että omalla tyylillä ostaa pieni karkkipussi vain joskus se on kuitenkin paljon halvempaa. Hammaslääkärissäkään ei ole vuosiin paikattu mitään, joten paljon olen saästänyt.
Ei ne muutenkaan mitenkään kalliita ole T. Pienituloinen
Mä tykkään hyvin harvasta karkista, olen nirso. Yhdessä pussissa on aivan ylihyviä karkkeja, mutta vituttaa ostaa se pussi vain niiden takia, kun loppu jää kuitenkin syömättä ja irtsarit on kalliita. Niitä hyviä löytyy myös irtsarina ja kyllä, tarjouksesta hamstraan niitä. Mulle riittää kylläkin joku 400g pussi pariksi kuukaudeksi ja hintaa saman verran, kuin sillä sekoituspussilla jossa niitä on ehkä kolme.
Oisko normaali hinta 3 euroa kalliimpi kilolta, eli jos ostat puolen kilon pussin, säästät 1,50 euroa. Johan tuommosen säästön takia kannattaa jonottaa. NOT.