Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi irtokarkkitarjous saa ihmiset sekoamaan?

Vierailija
20.10.2014 |

Arvasin heti, että irtokarkit on cittarissa tarjouksessa ja näkyihän nuo olevan 5,95 tjsp lauantaina. Ihmiset olivat ihan hulluiksi tulleet! Kärryjen kanssa ei päästetty muita ohi, lapset kiukuttelivat, karkkia mätettiin siihen tahtiin kuin olisi pelätty niiden loppuvan. Onko tuo niin ihmeellinen tarjous, että pitää seota? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin! Jos mä nään irtokarkit tarjouksessa niin oon salamana siellä hyllyllä, kiilaan muksut ja mammat kärryineen ja lapan sitä mässyä säkkiin niin lujaa kuin vain pystyn. Se on vähän niin kuin laittais rahaa pankkiin noi karkkitarjoukset, eihän niistä nyt voi kieltäytyä! Monen kilon säkki vaan mukaan ja sohvalle mässyttään.

Vierailija
2/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:35"]

No on todellakin! Jos mä nään irtokarkit tarjouksessa niin oon salamana siellä hyllyllä, kiilaan muksut ja mammat kärryineen ja lapan sitä mässyä säkkiin niin lujaa kuin vain pystyn. Se on vähän niin kuin laittais rahaa pankkiin noi karkkitarjoukset, eihän niistä nyt voi kieltäytyä! Monen kilon säkki vaan mukaan ja sohvalle mässyttään.

[/quote]

Eli ne oli av-mammoja siellä? No sehän selittää kaiken. Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo mamma. Mutta sit kun mä oon mamma niin mä muutun vielä pahemmaks. Kiilaan entistä kovemmalla raivolla jengiä kumoon että saan omat muksuni karkkilaarille ensimmäisenä. 

Vierailija
4/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin cittarissa, koska irttarit tarjouksessa :'D Tykkään irttareista :3 t. se 16-vuotias teini

Vierailija
5/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina hämmestelen, miten paljon pitää syödä karkkia, että jaksaa innostua tuollaisesta. Paljonko ne normaalisti maksaa, ehkä kympin kilo? 

Vierailija
6/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte ihmetellä miksi suomalaiset on niin lihavia.. Suurimmalla osalla 2 tyypin diabetes, ongelmia hampaitten kanssa.. Ja valitetaan kun perse leviää.. "Oon vaan vähän muodokas, en lihava" Maistelen vaan vähän näitä karkkeja.. 

Ei kaikkea tarvitse ostaa vain siksi että se on "halpaa" Halpaa on olla ostamatta! ;)

Vierailija
7/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viimeks cittarissa käydessä ostin ison pussin karkkia tarjouksesta. Siitä on nyt noin 2kk aikaa ja pussissa on vaikka kuinka paljon jäljellä. Mulla siis niin pitkä matka täältä korvesta ettei usein tuu käytyä. Täällä myös irtokarkit tosi kalliita ja valiklima pieni, ihan sen takia hamstrasin.

Vierailija
8/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avasin tän ketjun jotta saisin tietää missä on irttareita tarjouksessa.

Vierailija
9/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana, nyt rupes tekemään mieli irtokarkkeja! :D

Vierailija
10/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin siellä sekoamassa. Ostin teineille karkkipäiväksi karkkia. Makeisveron ansiosta karkit ovat niin kalliita, että tervehdin ilolla tuollaisia tarjouksia. Karkki on hyvä lahjontakeino. Sillä saa teinit helposti hetkeksi hyvälle tuulelle ;))

Vierailija
11/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:59"]Mä avasin tän ketjun jotta saisin tietää missä on irttareita tarjouksessa.
[/quote]

samoin! Ja millon ; D

Vierailija
12/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän CM:ssa oli lauantaina, mutta en kerro missä asun, jos joku vaikka näki minut siellä lauantaina paheksumassa. Saattoi olla vain lauantaitarjous. 

Vierailija
13/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö koskaan irtokarkkeja, muita kylläkin. Niistä en vaan ole koskaan löytänyt mitään suosikkeja. Vastikään työkaverit puhuivat tästä ilmiöstä, että ihmiset tungeksivat laareilla ja pian ne ovat tyhjiä. Siis aikuiset ihmiset. En ollut uskoa korviani.

Mutta näköjään se on totta.

Vierailija
14/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki meidän cittarissa niin surkeat karkit, ettei tuo tarjous houkuta yhtään.

Vierailija
15/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:03"]

Meidän kylän CM:ssa oli lauantaina, mutta en kerro missä asun, jos joku vaikka näki minut siellä lauantaina paheksumassa. Saattoi olla vain lauantaitarjous. 

[/quote]

kyllä se oli myös perjantaina. Ja se oli muissakin sittareissa

Vierailija
16/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun perheen isä seisoi siellä se karkkikauha kädessä Noniin, ensin Iiron pussi! Ja sitten isi ja Iiro yhdessä täyttivät karkkipussin. Jonka jälkeen kauha siirtyi iidalle. Kolmen lapsen jälkeen isä edelleen panttasi kauhaa jonottavilta lapsilta ja huusi Sitten vielä äidin namipussi, tulehan pupu tekemään oma namipussi!!

Vierailija
17/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin irttareita tarjouksesta, mutta ei täällä ihmeempää ruuhkaa ollut. Vapaita kauhojakin oli vaikka kuinka paljon. :D

Vierailija
18/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti nyt, irttarit 5,99 kg!!!

Vierailija
19/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolmen lapsen synttärit tässä kahden kuukauden sisällä. Kummasti helpottaa budjettia, kun saa jotain tarjottavaa halvalla. Noista kun menee kakun päällekin jo osa.

Vierailija
20/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:57"]

Minäkin olin siellä sekoamassa. Ostin teineille karkkipäiväksi karkkia. Makeisveron ansiosta karkit ovat niin kalliita, että tervehdin ilolla tuollaisia tarjouksia. Karkki on hyvä lahjontakeino. Sillä saa teinit helposti hetkeksi hyvälle tuulelle ;))

[/quote]

Varo vaan, ton suklaaketjun tyypit tulee kohta huutamaan siitä mitä paskaa on ostaa toisille karkkia lahjaks... :D