Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein koti 20.10

Vierailija
20.10.2014 |

Noniin. Mielipiteitä! Eka koti ainakin jotenkin aika tylsä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olis uskonu kyläkoulun menevän jatkoon...

Vierailija
22/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli just mun makuun. Täysi kymppi. Toisessa häiritsee nuo nolot tähtikuviot ja tekstit seinillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli paras, toka toisiksi, kolmas eli jatkoon menijä oli kaamee, ainakin se olohuone/sali

Vierailija
24/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka huonoin.Ikea kalusteet ja teksti tyynyt ärsytti.Persoonaton.Kolmas kivoin,vaikkei ihan kaikki ratkatkaisut miellyttäneet.

Vierailija
25/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli "tusinakamaa". Messutalon tylsä ja persoonaton sisustus. Sääli, kun oli kuitenkin panostettu aikaa ja rahaakin.

Vierailija
26/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:16"]Se ei ole 20.10 vaan 20.10.
[/quote]

ehkä tarkoitti, että alkaa klo 20.10.

Vierailija
27/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vihdoin kaksi kivaa ja vielä samassa jaksossa!

Vierailija
28/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli aivan ihana, lähes täydellinen omaan makuun. Ainoa asia minkä pistin negatiivisesti merkille oli kaikuminen, jännä että siitä ei mainittu vaikka jossain aiemmassa kohteessa kyllä pidettiin hyvin huonona asiana. Ei olisi mennyt pilalle vaikka olisi ollut ripaus enemmän tekstiileitä. Tokassa aivan mahtavat hirsiseinät, mutta sisustus tosiaan liian ikealainen sellaiseen ympäristöön. Hienon isot huoneet. Kolmas oli tosi kaunis ja persoonallinen värimaailmaltaan vaikkakaan ei yhtään omaa tyyliäni. Sinne olisi mahtunut vähän runsaamminkin tavaraa, tai vähän kookkaampia juttuja. Mutta tapetit ja maalit tosi kauniita ja paikkaansa sopivia.

Vierailija
29/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli tosi kalsea, en viihtyisi siellä luulktavasti edes kyläilemässä. Toinen sisustukseltaan osittain epäonnistunut, mutta ei niin paha kuin asiantuntijat oikein nenään honottamalla kauhistelivat. Kolmas oli minun makuuni! Kodikas, ei liian siloiteltu. Olin iloinen, kun se pääsi jatkoon.

Vierailija
30/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kolmas oli kiva, ja sisutuksessa näkyi vanhan talon henkeä. Eikä sitä ollut ylirempattu, vaan siitä henki vanhan talon tunnelma. Vaikka olikin tietty modernisoitu. Kakkonen oli niin ylikorjattu, ettei vanhaa juuri näkynyt missään. Ja minä en kyllä vanhoja hirsiseiniä noin rajusti puhdistaisi...

Vierailija
31/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:16"]Se ei ole 20.10 vaan 20.10. [/quote] ehkä tarkoitti, että alkaa klo 20.10.

[/quote]

Silloin se alkaisi 20:10. 

Vierailija
32/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jatkoon päässeessä ollut saunaa?!kyllä suomalaisessa kodissa sauna kuuluu olla.
Muuten paras vaihtoehto näistä.

Vierailija
33/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaupungeissa talot sijaitsivat?

Vierailija
34/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toka oli malliesimerkki miten yliremontoinnilla on täysin pilattu vanha kaunis talo. Se näytti ulkoakin ihan joltain vuoden 2003 älväriltä. 

Vierailija
35/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:46"]

Se toka oli malliesimerkki miten yliremontoinnilla on täysin pilattu vanha kaunis talo. Se näytti ulkoakin ihan joltain vuoden 2003 älväriltä. 

[/quote]

todellakin. se näytti niin paljon älväriltä että ne hirret ja puulattia ei näyttänyt enää edes sopivan siihen taloon. enkä tykännyt sisustuksesta muutenkaan, yhdistän maalaisromanttisen sisustuksen niin voimakkaasti mökkeihin. Siellä se on ok, muttei "oikeassa" talossa.

Vierailija
36/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin katsomaan vaikka tiesin etukäteen, että se on virhe. Tulin niin kateelliseksi siitä jakson voittajakodista (nro 3). Tekisi mieli mennä ja polttaa se, kun en itse saa ikinä asua niin ihanassa talossa. Se on niin väärin, niin väärin, että toiset asuu tuollaisisa ja minä ankeassa rivitaloluukussa. :( Perkele. En katso enää ikinä.

Vierailija
37/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:11"]

Erehdyin katsomaan vaikka tiesin etukäteen, että se on virhe. Tulin niin kateelliseksi siitä jakson voittajakodista (nro 3). Tekisi mieli mennä ja polttaa se, kun en itse saa ikinä asua niin ihanassa talossa. Se on niin väärin, niin väärin, että toiset asuu tuollaisisa ja minä ankeassa rivitaloluukussa. :( Perkele. En katso enää ikinä.

[/quote]

Kyllä sä varmaan saisit asua, ei kai kukaan kiellä? :)

Vierailija
38/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti katsojat oppii kakkoskohteen asukkaiden tekemistä remonttimokista jotain. ..

Vierailija
40/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin eniten ekasta. Se oli trendikäs, muttei kuitenkaan liian, siellä oli vanhoja ja vähän persoonallisempiakin juttuja eikä pelkkää stringiä tai blogimattoa. Huonekaluja oli sopivasti, ne oli rytmitetty hyvin ja ne sopivat hyvin tilaan. Vanhempien makuuhuone oli ihanan rauhallinen.

Kakkonen ei ollut ollenkaan makuuni ja kolmonen oli oikein kiva, mutta vähän sielläkin hämäsi se Ikea-huonekalujen iso määrä, niitä oli kuitenkin useampi (lipasto, vitriini, sohva jne...). Tunnelma oli ihana ja siellä oli joitakin ihania yksityiskohtia, mutta koska huoneet olivat niin valtavan kokoisia, muutamassa huoneessa huonekalut näyttivät liian pieniltä ja näytti siltä kuin siellä olisi paljon pikkuroinaa eikä sellaista suurta linjaa. Kokonaisuutena ykkönen oli siis mun suosikki.