Onko feminismin vastakohta sovinismi?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on, toinen on tasa-arvoa ja toinen eriarvoisuutta.
MIten se feminismi edistää tasa-arvoa totetuttamalla miesvihaansa?
Feminismi on sovinismia.
"Sovinismi (myös chauvinismi ja šovinismi) on jonkin ryhmän tai ryhmän jäsenen äärimmäisyyksiin menevää, yksipuolista ja fanaattistakin käyttäytymistä jotakin toista ryhmää tai sen yksittäisiä jäseniä kohtaan. Sovinismista käyttäytymistä voi ilmetä niin maan tai kansan kuin muunkin ryhmän puolustamisessa. Yleensä sovinismia ilmenee silloin kun toinen ryhmä koetaan viholliseksi ja uhaksi."
Suomen kielessä on sovinismia on virheellisesti yhdistetty naisvihaan.
Miksei ole suomessa mahdollista toteuttaa tasa-arvoa. Kuka sen päätti että meitä miehiä pitää vihata? Miksei kiintiöt koske miehiä vaan tasa-arvo tarkoittaa miesvihaa käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on sovinismia.
"Sovinismi (myös chauvinismi ja šovinismi) on jonkin ryhmän tai ryhmän jäsenen äärimmäisyyksiin menevää, yksipuolista ja fanaattistakin käyttäytymistä jotakin toista ryhmää tai sen yksittäisiä jäseniä kohtaan. Sovinismista käyttäytymistä voi ilmetä niin maan tai kansan kuin muunkin ryhmän puolustamisessa. Yleensä sovinismia ilmenee silloin kun toinen ryhmä koetaan viholliseksi ja uhaksi."
Vasemmisto on ujuttanut lonkerot joka paikkaan vuosikymmenten saatossa ja muokkaa mieltä muokkaamalla kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on sovinismia.
Vasemmisto on ujuttanut lonkerot joka paikkaan vuosikymmenten saatossa ja muokkaa mieltä muokkaamalla kieltä.
Ei vaan naiset oli he oikealla tai vasemmalla. Ei ole epäselvää että olet erittäin oikealla.
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen feministi on incel.
Ei ole vaan MGTOW eli miehet jotka menevät omia teitään. Inceliä vastaava lienee patja.
Kuinka todennäköisenä, hyvä aloittaja, näet asetelman jossa kosteat häpyhuulet hyväilevät sinun kasvojasi?
Onko sinulla kohtaanto-ongelma tässä?
M48, guru
Feminismissä ei vihata miehiä, vaan halutaan naisille samat oikeudet kuin miehilläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on ihmisvihaa ..pääosin miesvihaa
Miksi levität valheita ja samalla naisvihaa?
Olen feministi ja Kokoomuksen jäsen. Miehiä en ole koskaan vihannut ja olen naimisissakin yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Feminismissä ei vihata miehiä, vaan halutaan naisille samat oikeudet kuin miehilläkin on.
Mutta ei samoja velvollisuuksia kuin miehillä on, eikä samoja oikeuksia miehille kuin naisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen feministi on incel.
Onko se myös hinaaja?
Mua ei feminismissä kiinnosta miehet yhtään. En mieti miesten asemaa ja siihen pääsiatä tai sen ylittämistä vaan puhtaasti naisten ja tyttöjen vapautumista. Siinä mielessä se ei ole minulle tasa-arvoasia vaan vapautusliike.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei feminismissä kiinnosta miehet yhtään. En mieti miesten asemaa ja siihen pääsiatä tai sen ylittämistä vaan puhtaasti naisten ja tyttöjen vapautumista. Siinä mielessä se ei ole minulle tasa-arvoasia vaan vapautusliike.
Muuten hyvä, mutta 100 vuotta myöhässä tai väärällä puolella maapalloa.
Kyllä se on, toinen on tasa-arvoa ja toinen eriarvoisuutta.