Mies juo joka ilta 8-10 isoa nelosolutta ja puoli pulloa koskenkorva-viinaa autotallissa rassaten autoja
Väittää ettei ole juonut mitään, mutta pah! Menee mua piiloon sinne autotalliin ja ryyppää siellä. Löysin sen tyhjien pullojen kätkön ja olen siitä laskenut kulutuksen.
Kommentit (24)
Aika kovaa ryyppäämistä. Siinä kunnossa ei kannattaisi koskea ajoneuvokalustoon lainkaan. Kahden promillen kunnossa tehty jarruremontti ei ehkä täytä kaikkia laatuvaatimuksia.
Normisettiä ja hyvä alku. Kossu vaan pitää vaihtaa puoleen litraan jallua. Sitten on ihan ok tahti. Viikonloppuna kerkee sitten jo ryypätä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain puoli pulloa?
Ihmettelin ihan samaa. Puoli litraa illassa on ihan normaalivauhti
Mahtaa tulla hyvä auto noilla promilleilla.
Tuttua. Meillä tosin ei ole edes rassattu niitä autoja, muuten vaan ryypätty autotallissa. Nyt ukko on antabus-kuurilla.
Älä vaan akka nalkuta ukolles tosta tai oot pian yksin.
Tekee tuota autojen rassausta ilmeisesti työkseen, koska eihän se aamulla ole koskaan ajokunnossa.
Onpahan aikaa katsella robotti-imuria ja siemailla punaviiniä tonkasta.
Vierailija kirjoitti:
mitä väliä, jos et muuten huomaa mitään eroa.
No tuota menoa pian kuolla kupsahtaa. Ehkä sen huomaa sitten.
No tällaisia harrastelijoita tunnen.
Ei yhtään hauskaa perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan akka nalkuta ukolles tosta tai oot pian yksin.
Jos nalkuttamalla pääsis alkoholistista eroon, niin sehän olis kuin lottovoitto.
Noin suuri alkoholin käyttö ei ole mikään vitsailun aihe, vaan puolisollasi on iso alkoholiongelma.
Tissuttelu on sikäli salaķavalaa, että alkoholimäärät kasvavat koko ajan. Mutta minkäs teet, jos toinen ei itse tajua/halua tajuta ongelmaansa.
Vähitellen suurkuluttajan keho alkaa pettää. Omalla puolisollani on sydämen tahdistin, sydän ei kestänyt jatkuvaa juopottelua. Nyt sama tissuttelu jatkuu tahdistimen turvin...
Mikään järkipuhe ei auta.
Saahan sitä aikuinen mies juoda jos millään ei ole enää mitään väliä
mitä väliä, jos et muuten huomaa mitään eroa.