Enskattarien Perjantai Pulinat
Kommentit (25)
oon niin väsy etten jaksa kauheesti kirjotella,mut piti tulla toivottamaan hurjan hauskaa treffipäivää huomiseksi! :) harmittaa,kun en itse pääse mukaan,mut ehkä sitte seuraaval kerral.
kandi: Mulla ois ultran mukaan la 10 päivää aikasemmin, mutta sitä ei muutettu.. on minusta hassua.. mä aloin jo ensin laskea uusien viikkojen mukaan,mut sit neuvolassa sainki tietää, ettei lasketa uusien viikkojen mukaan, koska sitä laskettua aikaa ei vaihdettu. Eli se vaihdetaan muistaakseni sitten jos la muuttuu 14 päivällä. Eli menkkojen mukaan lasketaan edelleen.. Mutta voihan se olla että tulis vähän aikasemmin, sen näkee sitten:)
Juu. Pari päivää sitten tuli se äitiyspakkaus ja niitä vaatteita yms oon hypistelly tässä:) Kohta on myös vaunut maksettu kokonaan niin saadaan nekin kotiin:) Ja pinnasängyn suojukset käytiin ostamassa ja vähän vaatteita. Ihania on kaikki vauvajutut.
Nyt on kamala päänsärky ja väsy. En tiiä miksi, kun oon nukkunutkin pitkään.. pöhpah. Menen siis tästä lepäilemään.
hauskaa viikonloppua:)
lara ja pikkunen 25+3
olipas taas kiirus päivä - huh! Mitenkähän mä oon ehtinyt kaikkee silloin kun mä olin töissä? ;o) Aamusella heti oli parturi ja sitten kävin moikkaamassa yhtä äippälomalaista työkaveria ja iltasella vielä poikettiin syömässä porukoitten kanssa möksällä. Nyt tässä samalla riivitään hirvikärpäsiä hiuksista...
Nyt en muista ja jaksa hirtsusti kommentoida, mutta Tintarellaa ja perhettä täytyy onnitella hurjasti! Lisäsin sut jo uudelle listalle, pistän sen jossain vaiheesa kunnolla päivitettynä näkyville.
Ja Icepiparkakku, jos et ihan vielä lähde synnyttämään, niin laitahan tietojasi tuohon esittelylistan perään, niin pääset myös " virallisesti" mukaan porukkaan. Tervetuloa jo nyt, ja kiva nähdä myös sinua huomenna! Tässä linkki listaan: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8201296&p=1&tmode=1&smode…
Muille nyt vaan vilkutuksia ja hyvänolon toivotuksia! Mä lähden valmistautumaan huomisiin megatreffeihin - vaikka väki on vissiin aika pientä, jotka sinne tulee. Ja täytyyhän mun askarrella paskarrella vielä nimilappukin. ;o) Heti huomenna sitten illalla ensihetken tunnelmia saatte lukea täältä te, jotka ette paikalle pääse.
-Amy ja EkaVekara, rv 32+1
Tintarellalle ja koko perheelle paljon onnea!!!
Huomenna Tampesterin treffeille... Huiiiiiii...
pikku-milli & Aksu-puksu 4kk
Tintarellalle onnittelut!!
Mä toivottelen kaikille hauskaa treffipäivää, en nyt tällä kertaa tule kumminkaan. Ei toi Tampere kiehdo niin paljoa... Mut Hesassa jos joskus joku jotain järkkää (tai sit täällä), niin olen hyvin paljon todennäköisemmin mukana!
Kävin tänään hakemassa sairaslomaa loppuajaksi (=pari viikkoa). Kamalaa, kun ihminen on niin ylitunnollinen, että nyt oon ihan huolissani teinkö oikein ja onko ihmiset koulussa kovasti ihmeissään kun tälleen vaan otin ja lähdin... :/ Siis oikeesti, mä en ole ikinä ollut päivääkään poissa flunssan tms takia, ja ihan taatusti saan nyt tehdä just niin kuin itsestä hyvältä tuntuu...
Oli muuten taas oikein " alennusneuvola" tänään. Täti eilen sanoi, että lääkäri sit tänään tutkii ja ottaa sf-mitan uudestaan ja pissa näyte ja muistaakseni verenpainekin piti tsekata uudestaan... Lääkäri ei tutkinut eikä mitannut yhtään mitään, höpötti aikansa " puuta heinää" ja kirjottti lapppuun vielä ehkä vähän kurjasti " raskaudesta johtuva väsymys ja uupumus" ... Olis laittanut vaan jonkun hienon koodin tai keksinyt jotain " hienompaa" , niin ois ollu kivampaa se lappunen töihinkin jättää!!! Pissanäytteen neuvolatäti sentääs katto, ja nyt oli ok, vaikka eilen harjoittelija sai jotain plussaa. Mutta lopulta sitä verenpainetta ei sit katsottu ollenkaan, eikä sf-mittaa tai mitään muutakaan... No, eikai siinä sit ollu mitään kovin huolestuttavaa, toivottavasti...
No, jospa nyt lopettaisin tällä erää tähän, ettei ihan hirveetä romaania tulis, kuten yleensä ;)
t. Ope + Ahaa rv 32+4
Tervehdys vaan kaikille!
Itselläni on ollut tänään vähän kipeähköjä supistuksia. Tullut epäsäännöllisenä, mutta koko päivän niitä on sadellut. Osa on tosin ollut kivuttomia, osa olis kuin sukkapuikolla viillettäis.. Ilmeisesti limatulppa irtos aamusta/yöllä, jos nyt verensekainen lima sitä tarkoittaa.. Supistuksia alkoi sateleen eilen illasta, mutta on niitä on toki tullut jo puolivälin raskautta tosin kivuttomina.
Koitetaan silti tulla tapaamiseen (ellei supparit nyt ihan hirveesti ylly), vaikka en kyl ole tänne paljoakaan kirjoitellut..
nyt rv 37+6.