Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * * Joulupalleroitten perjantai * * * (PE-SU)

01.09.2006 |

Huomenta kaikille! Aloitetaanpa pino tältä päivältä ;)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvasin että joku meistä varmaan käy siellä Elixiassa. Onpa harmi että sulla niitä suppareita ja niiden takia liikunnat vähissä, olis ollut kiva treffata jumpassa. En minäkään raskisi maksaa 13 euroa kerralta. Kysynpä olisko niillä ilmaisia kertalippuja (tutustumislippuja) enää ollenkaan olemassa. Sain niitä joku vuosi sitten muutaman kun mulla oli personal trainer jonka piti päästä mun mukaan treeneihin (kaveri teki lopputyötä musta, ja mä sain ilmasen trainerin ;-) En ole niitä lippuja enää pitkään aikaan nähnyt, luulen että nyt tutustumissysteemit perustuu vaan sille viikon tutustumiselle, eikä se oikein käy kun olet jo jäsen.

Me asutaan ihan Helsingin keskustassa, mut silleen et länsiväylälle pääsee helposti. Käyn yleensä Elixia Talissa (töistä ajan sinne suoraan) tai sitten keskustan Alexiumissa. Tämä oli eka kerta Sellossa. Se oli hauskaa kun sai samalla käydä vähän ostelemassa ja kiertelemässä.

Ehkä voidaan joku kerta nähdä joka tapauksessa, musta saa ainakin kävelylenkkiseuraa :-)

Ainiin ne Teutoniat on siis nyt 625 euroa, eli 100 euroa alennuksessa ja paikka on Lastenturva Vantaan Varistolla. Katsoin netistä et Saksassa ne maksaa reilut 400 euroa. Vaan mitenkähän mahtaa takuu toimia jos ostaa ulkomailta.

Nyt nukkumaan et jaksaa huomenna. Oltiin golfaamassa tänään enkä jaksanut kun puoli kierrosta. Mutta olihan se hyvä reipas 2 tunnin lenkki sekin.

Heini ja prinsessa rv 23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla