Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7v lapsesi sanoo sinua rumaksi. Miten reagoit?

Vierailija
20.10.2014 |

7v sanoo siis sinulle "äiti sä oot tosi ruma".

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni luetteli pienenä, ehkä 6-vuotiaana minua rumempia miehiä, 4 hän niitä muisti, minä olin sitten vasta viides.

Vierailija
2/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sitä vakavissaan pidä ottaa, tuon ikäinen nyt laukoo ajattelematta mitä vain mitä on kuullut jossain, ihan vaikka vaan kokeillakseen. Tosin ottaisin lapsen kanssa keskustelun siitä, miten KETÄÄN ei saa haukkua rumaksi tai millään muillakaan tavoilla, koska se on ilkeää ja tuntuu pahalta.

Vierailija
4/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn kiertävään sirkukseen.

Vierailija
5/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on periytyvää muru :)

Vierailija
6/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon nauraen "höpö höpö, äiti on kaunis" ja käyn halaamassa.

Vierailija
7/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sille että kohteliaat ihmiset ei sano ketään toista rumaksi, ei edes omia perheenjäseniä. Ja meidän kodissa noudatetaan hyviä tapoja. Kiellän sitä sanomasta kenellekään sellaista mistä tulee paha mieli.

Vierailija
8/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Oma lapseni kyllä on teini jo ja eilen sain kuulla kyllä täyslaidallisen haukkuja. Tottahan ne tietysti ovat, olenhan minä mielenterveysongelmainen ja ties mitä.

Luulen että piakkoin lopetan tapaamasta koska hän haluaa minusta eroon.

Vierailija
9/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että katoppa peiliin!

Vierailija
10/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että perustele ja mihin verrattuna.

Vierailija
11/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että: se on joka sanoo.

Vierailija
12/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että noin ei äidille puhuta ja kertoisin, että toisia täytyy kunnioittaa. Kunnioitus on sitä, että ei puhu toiselle rumasti tai loukkaa toista.

Vaikka äiti ei se kaunein olisikaan, niin lapselle pitää opettaa, että sellaiset mielipiteet voi pitää ominaan, eikä päästää suustaan mitä vaan.

Vierailija
13/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei toisia saa gaukkua rumaksi tai muutenkaan. Kysyisin, miltä mahtaisi hänestä itsestä tuntua jos haukuttaisiin. En ottaisi kovin vakavasti tuollaista noin muuten

Vierailija
14/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän ulos.

Vierailija
15/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:33"]

sanon nauraen "höpö höpö, äiti on kaunis" ja käyn halaamassa.

[/quote]

aivan ihana kommentti :)  Mulla varmaan tulis kans ekana naurunpyrskähdys.

Vierailija
16/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee postipakettina siperiaan

Vierailija
17/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:34"]

En tiedä. Oma lapseni kyllä on teini jo ja eilen sain kuulla kyllä täyslaidallisen haukkuja. Tottahan ne tietysti ovat, olenhan minä mielenterveysongelmainen ja ties mitä.

[/quote]

Kiva, etten ole ainoa, joka saa täyslaidallisia sopivan säännöllisesti... Omille mt-ongelmille ei liikoja voi, ja silti sitä syyllistyy ja katuu menneitä, nykyhetkeä ja jo tulevaakin, kun pelkää ja tietää, ettei oma tilanne kohene. Lapsiraukat, eivät varmaan aikuisena sano ikinä mitään positiivista minusta, tuskin heistä jälkeäkään näkyy, kun jarruvalot ekan kerran loistaa :(

Toivottavasti eivät itse sairastu näin pahasti, tai osaavat hakea apua riittävän ajoissa!

Vierailija
18/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan: "What's the news?"

Vierailija
20/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:34"]

[/quote]

Kiva, etten ole ainoa, joka saa täyslaidallisia sopivan säännöllisesti... Omille mt-ongelmille ei liikoja voi, ja silti sitä syyllistyy ja katuu menneitä, nykyhetkeä ja jo tulevaakin, kun pelkää ja tietää, ettei oma tilanne kohene. Lapsiraukat, eivät varmaan aikuisena sano ikinä mitään positiivista minusta, tuskin heistä jälkeäkään näkyy, kun jarruvalot ekan kerran loistaa :(

Toivottavasti eivät itse sairastu näin pahasti, tai osaavat hakea apua riittävän ajoissa!

[/quote]No meillä teinillä on itselläänkin jokin ahdistuneisuushäiriö. Hänen mukaansa se on tietysti minun vikani, periynyt minun mt-ongelmistani.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi