Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7v lapsesi sanoo sinua rumaksi. Miten reagoit?

Vierailija
20.10.2014 |

7v sanoo siis sinulle "äiti sä oot tosi ruma".

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka nauratte kommentille tai käännätte vitsiksi: annatteko lasten sanoa muitakin ihmisiä rumiksi? Vai pelkästään omia perheenjäseniä? Mitä muuta saa haukkua ja irvailla kotona?

Vierailija
22/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa kultaseni, katsohan peiliin, niin näet ruman.. No en vain. Joko en ole kuulevinani kommentteja tai sitten sanon, että no enkö olekin tosi ruma. Toivotaan, että sinusta tulee kauniimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lapseni sanonut rumaksi mutta tyhmäksi. 

Vierailija
24/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että "ja sinä ruman lapsi". Sitten sanoisin ettei noin saa sanoa.

Vierailija
25/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kysyisin miten niin ruma, mielestäni olen ihan tavallisen kaunis, tavallisen näköinen. Lisäksi kysyisin mistä sulle nyt tollanen tuli mieleen, luultavasti olisin kieltänyt jotain mitä 7v olisi halunnut. Ja lisäksi rumatapapuhuttelu.

Teinille kertoisin kyllä että kovasti kylillä sanovat sinua näköisekseni ja määoonsunäitis, tieräkki se että mua on kunnioitettava niin paljo mää sun takias oon kärsiny! 

Vierailija
26/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan selkään

Vierailija
27/27 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:36"]Sanoisin, että noin ei äidille puhuta ja kertoisin, että toisia täytyy kunnioittaa. Kunnioitus on sitä, että ei puhu toiselle rumasti tai loukkaa toista.

Vaikka äiti ei se kaunein olisikaan, niin lapselle pitää opettaa, että sellaiset mielipiteet voi pitää ominaan, eikä päästää suustaan mitä vaan.

[/quote]

Veit sanat suustani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän