Huomenna näyttää tulevan WTC iskuista parttiarallaa parikytvuotta.
Kommentit (22)
Aika rientää nopeasti. Muistan kun olin iltavuorossa kun alkoi radiosta kuulua siitä.
Olin 10v silloin. Enhän nyt tietenkään täysin sitä ymmärtänyt mutta monta tuntia tuli vietettyä telkkarin ääressä vaikka suunnitelmissa oli lähteä kirjastoon.
Parttiarallaa? Mitä kieltä tuo on, jotain murrettako?
Eikö se oo pauttiarallaa? Vai olenko aina luullut väärin :O mutta siis tasan 20v tulee, ei pauttiarallaa/parttiarallaa mikä ymmärtääkseni meinaa about eli suunnilleen eli noin.
Hallitusti kyllä räjäyttivät tornit alas. Olisi kyllä kannattanut lentää lentokoneella sitä seiskarakennustakin päin, niin ei olisi sen räjäyttäminen ollut niin ilmiselvä räjäytys.
Olin 7-vuotias ja juuri aloittanut koulun. Muistan ihmetelleeni miten niin isot tornit voivat vajota maan sisään. Kyllä sen tiesi tuossakin iässä, että tässä on todella iso tapahtuma käsillä. Ylimääräistä uutislähetystä tuli koko ilta.
Istun samalla paikalla mutta eri tuolissa kun uutisen kuullessani!
Tosin silloin en ehtinyt jäädä istuskelemaan mutta vielä kaukaa pihatieltä palasin katsomaan uutisia
Menin linja-autoon ja kerroin kuskille. Aloimme kuunnella radiota.
Jälkipyykkiä saimme rikkoutuneet ara.bimaat. maat tuhottiin, ara.beja ei ja nyt ara.bit on Euroopassa.
Kohtalokasta valkoisille, Yhdysvallat jo menetetty kuten ruotsi!
Joo aika uskomatonta että 20 v.
Meillä oli työpaikalla iltapäivätiimipalaveri kun jotain ensi tietoa tuli mutta muistaakseni vasta kotona tajusi mistä kyse.
Silloinhan ei mitään älykännyköitä ollut mitä plarata
Vierailija kirjoitti:
Hallitusti kyllä räjäyttivät tornit alas. Olisi kyllä kannattanut lentää lentokoneella sitä seiskarakennustakin päin, niin ei olisi sen räjäyttäminen ollut niin ilmiselvä räjäytys.
Olitko paikanpaalla nakemassa ja kuulemassa kun on noin ilmiselva juttu mielestasi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli työpaikalla iltapäivätiimipalaveri kun jotain ensi tietoa tuli mutta muistaakseni vasta kotona tajusi mistä kyse.
Silloinhan ei mitään älykännyköitä ollut mitä plarata
Teknologian kehityksestä sen tajuaa miten kauan aikaa tuosta on jo kulunut. Vuonna 2001 minulla oli mustavalkonäytöllä varustettu pienen pieni puhelin mihin pystyi ostamaan soittoääniä ja puhelimen taustakuvaksi "symbooleja" :)
Pitääkö t a l i b a n juhlat uudella iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei voitu koska lentokoneen matkustajat ryhtyivät vastarintaan.
Vierailija kirjoitti:
Klo 16.12 suomenaikaan.
Näinon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko paikanpaalla nakemassa ja kuulemassa kun on noin ilmiselva juttu mielestasi?
Joo lahibaarissa olin paikan paalla katsomassa rajaytyksia.
Vierailija kirjoitti:
Parttiarallaa? Mitä kieltä tuo on, jotain murrettako?
Umpijuntin "palttiarallaa" oksennuksen vielä juntimpi versio.
Olin tyttöystävän kanssa sängyssä, tulin ja sain paras org***m. Ei että mikä suoritus oli?
Vierailija kirjoitti:
Olin 7-vuotias ja juuri aloittanut koulun. Muistan ihmetelleeni miten niin isot tornit voivat vajota maan sisään. Kyllä sen tiesi tuossakin iässä, että tässä on todella iso tapahtuma käsillä. Ylimääräistä uutislähetystä tuli koko ilta.
..tu näitä kakaroita. Tuohon aikaan ajeltiin jo autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan ei mitään älykännyköitä ollut mitä plarataTeknologian kehityksestä sen tajuaa miten kauan aikaa tuosta on jo kulunut. Vuonna 2001 minulla oli mustavalkonäytöllä varustettu pienen pieni puhelin mihin pystyi ostamaan soittoääniä ja puhelimen taustakuvaksi "symbooleja" :)
Eli normaali puhelin, kuten kaikilla normaaleilla ihmisillä oli. Tämä ..tun z sukupolvi pitää noita jonain muinaisjäänteinä. 90-luvulla kännykkä oli vain juppien lelu ja ruotsin opettajakin päivitteli, että"joka toisella" on kännykkä ette te vielä niin tärkeitä ole.
Aika on tosiaan kiitänyt ja WTC iskut tapahtuivat eilen, miettikää miten moni nainen on tuona aikana muuttunut lapsesta post-prime tädiksi.
Näytetäänkö telggarissa?