Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöntääkö teistä kukaan olevansa psykopaatti tai narsisti? Ne on kuitenkin aika yleisiä, joten palstallakin on väkisinkin.

Vierailija
10.09.2021 |

Täällä monet me uhkaavat, miten heillä on psykopaattiset tai narsistiset vanhemmat.

Kertokaa te itse, jotka olette psykopaatteja ja narsisteja, miten elämänne kulkee!

Entä suhteet lapsiinne?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tunnustakaa nyt. Teitä on pakko olla palstalla aika monta, kun tämä on niin suosittu palsta.

Vierailija
2/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleisiä. Muotisanoja mutta diagnoosit ei yleisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole narsisti, mutta minulla on iso ego enkä osaa olla luontevalla tavalla nöyrä. Luultavasti jotkut pitävät narsuna.

Vierailija
4/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli yleisiä, että tällä palstalla vaikk kuinka moni haukkuu vanhempaan sellaisiksi.

Vierailija
5/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyko TV sarja Bates motelli . Kyllä näitä täällä on vastaavia .

Vierailija
6/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei koskaan myönnä olevansa narsisti. Turha sitä on kysellä. 

Vierailija
7/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tullut koitettua diagnisoitua itselle vähän kaikkea, kun kaikkea sattuu ja tapahtuu sekä "normaali" elämä tuntuu jotenkin haastavalta. Ehkä eniten tappavan tylsältä. Toisaalta miten erityisen pahaa en ole tehnyt, vaikka siltoja onkin palanut.

Ehkä olen lähimpänä epävakaata persoa ja tervettä narsismia. Pohjimmiltaan taistelen oikeudenmukaisuuden ja paremman maailman puolesta.

Vierailija
8/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole narsisti, mutta minulla on iso ego enkä osaa olla luontevalla tavalla nöyrä. Luultavasti jotkut pitävät narsuna.

Onko sulla liehittelijöitä. Otatko minkä tahansa tilan haltuun? Jollet kykene ja tiedät sen etukäteen, et mene ollenkaan?

Millaiset välit lapsiisi. Onko toinen vanhemmistasi kaltaisesi

Vierailija
9/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnä että olen

Vierailija
10/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ihmisiä, jotka ei koe empatiaa toisten puolesta?

Vierailija
11/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykopaatti, narsisti eikä siinä vielä kaikki. Lisäksi olen patologinen valehtelija. 

Vierailija
12/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myönnä että olen

Narsisti vai psykopaatti. Mikset myönnä?

Vierailija
13/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on vähän narsistisia piirteitä.

Vierailija
14/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei koskaan myönnä olevansa narsisti. Turha sitä on kysellä. 

Eikä edes tiedä olevansa sellainen.

Vierailija
15/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnooseja ei ole, mutta sen verran tunnen jo itseäni, etten ihan perusmukava ihminen ole. Tunnetaidoissa on parantamisen varaa, ja turhan itsekäskin olen, ehkä sellainen marttyyri?

Välit kumpaankin lapseen ovat kyllä hyvät, karikkoa ollut kyllä matkan varrella. Äitiini välit ovat näennäisen hyvät.

Vierailija
16/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä narsistit jotkut naureskellen myöntävät olevansa narsisteja tai kertovat jonkun läheisen sanoneen heitä narsistiksi.

Vierailija
17/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta noissa korona-keskusteluissa näyttäisi liikkuvan paljon massamurhaajia.

Vierailija
18/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin nuorempana oli narsistisia piirteitä, joita kitkin terapian avulla. Nykyäänkin varmaan vielä jotain rippeitä jäljellä, mutta tunnistan ne ja osaan käyttäytyä. Edelleen myös teen henkistä työtä itseni kanssa eheytyäkseni.

Vierailija
19/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on trolleja joilla on varmasti narsistisia piirteitä. Muistuttavat Tu k sua siinä että ovat muiden mielestä lähinnä säälittäviä mutta itse kuvittelevat olevansa The Shit. Huoris, Winner, mies53v...

Vierailija
20/50 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki mahdolliset viat ja häiriöt. Toistan: kaikki! Lapsia ei ole, mutta te voitte vaikka tyydyttää itsenne tässä ketjussa minua kauhistelemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi