Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kumppanin löytäminen on käytännössä mahdotonta naiselle?

Vierailija
10.09.2021 |

Olen ihmetellyt asiaa koko aikuiselämäni. En ymmärrä sitä, mikä minussa on niin paljon huonompaa kuin muissa ihmisissä. Pari parisuhdetta on ollut, mutta nekin onnettomia ja sain pelätä olevani itae liian aktiivinen ja innokas. Mulla on mitat kohdillaan eli olen hoikka ja sopusuhtainen, kasvot ehkä keskitasoa tai vähän sen alle ja tyyli luonnollinen ja hiukset pitkät.en vain kuitenkaan kelpaa kenellekään käytännössä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota leukaan täytettä, niin jopa Brigitte Nielsen rakastuu sinuun!

Uuh, no se oiskin ihan huippua. Unohtuisi miehet heti. 😃

Vierailija
22/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todennäköisesti joku ulkonäkövika, jota en itse tiedosta riittävän realistisesti. Mikään muu ei tätä enää selitä. Musta siis saa ihan nättejä kuviakin, mutta joku mättää ulkonäössäni ehkä. Mutta jännää on se, että en kelpaa käytännössä _kenellekään_. En kelvannut teininä tai parikymppisenäkään.

Iskeräänkö sua baareissa, tullaanko hakemaan lavatansseissa.

Meni niihin kokeilemaan, niin saat tietää, onko kyse ulkonäöstä.

En ole eläissäni ikinä käynyt lavatansseissa ja koko elämäni aikana alle viisi kertaa olen känyt baarissa vapaaehtoisesti ja sellaisella kaveriporukalla, että olisi voinut olla ns. haku päällä. Siitä viimeisimmästäkin kerrasta on yli 10 vuotta. Asuin parikymppisenä vuosia helsinkiläisessä kantakaupungin korttelissa, jossa oli yhteensä kolme baaria. Noina vuosinakaan en käynyt yhdessäkään baarissa tai menopaikassa koskaan, vaikka olin pääosin sinkkuna. Töistä menin aina illaksi roikkumaan netissä ja youtubessa (viikonloput mukaanlukien).

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sit valitat, oma vika

Vierailija
24/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne parisuhteessa elävät sen kummoisempia ole. Turhaan sillä mittaat arvoasi. Ei eletä enää 50-luvulla.

Vierailija
25/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lähtisi väkisin treffailemaan ketään vain siksi, että hän olisi "vähiten mahdoton". Mahdottomia kun on todella paljon. Valtaosa.

Korkeintaan yhdet nopeat kahvitreffit olen tällaisen kanssa suostunut, jos olen netissä tutustunut enkä vielä ole livenä nähnyt ja jo mahdottomaksi todennut.

Minun jo viisikymppisen muutamat rakkaatmieheni eivät ole suinkaan olleet laatikkoleukakirurgilentäjiä (palstalta opittua), mutta tietysti he ovat olleet juuri minulle mahdollisia. Sopivia.

Ei niitä elämän aikana liikaa tule vastaan. Niin hyviä, sivistyneitä, lempeitä, älykkäitä ja hauskoja miehiä, joihin voisi rakastua ja joita rakastaa - ja tämä molemmin puolin.

Aivan turhaa on lähteä väkisin yrittämään. Paljon parempaa elämä on sinkkuna. Eipähän ole onnettomasti varattu, jos tai kun se mahdollinen tulee kohdalle.

En tiedä, miksi jotkut sinänsä (huono termi mutta) parisuhde"kelpoiset" jäävät yksin.

Omassa tuttavapiirissä ikisinkkujen kohdalla on hyvin selviä syitä. Vaikeita mt-ongelmia tai erittäin joustamattomia luonteita ovat. Ujoimmatkin jossain vaiheessa löytäneet kaverin.

Vierailija
26/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vian ei tarbitse olla iso jos se on päässä

Vierailija
27/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todennäköisesti joku ulkonäkövika, jota en itse tiedosta riittävän realistisesti. Mikään muu ei tätä enää selitä. Musta siis saa ihan nättejä kuviakin, mutta joku mättää ulkonäössäni ehkä. Mutta jännää on se, että en kelpaa käytännössä _kenellekään_. En kelvannut teininä tai parikymppisenäkään.

En ole eläissäni ikinä käynyt lavatansseissa ja koko elämäni aikana alle viisi kertaa olen känyt baarissa vapaaehtoisesti ja sellaisella kaveriporukalla, että olisi voinut olla ns. haku päällä. Siitä viimeisimmästäkin kerrasta on yli 10 vuotta. Asuin parikymppisenä vuosia helsinkiläisessä kantakaupungin korttelissa, jossa oli yhteensä kolme baaria. Noina vuosinakaan en käynyt yhdessäkään baarissa tai menopaikassa koskaan, vaikka olin pääosin sinkkuna. Töistä menin aina illaksi roikkumaan netissä ja youtubessa (viikonloput mukaanlukien).

T. Ap

Eli sinut on mahdollista kohdata missä?

SInä vain odotat, että joku tulisii?

Neti seuranhakupalveluihin et laita ilmoitusta koska se olisi liian aktiivista toimintaa naiselle?

Etpä onneksi mieheltä ihmeitä odotakaan. 🤣

Vierailija
28/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tanssit ole enemmän eläkeläisten hommaa... Nuoremmat menee baariin.

Vierailija
29/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian suuret vaatimukset.

Vierailija
30/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Sitten olet toivoton tapaus ja ikisnkku.

Vierailija
31/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole juuri treffitapahtumia sinkuille.

Vierailija
32/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadaa ja tässä sun vastaus ongelmaasi >.>

Vierailija
33/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brigitellä taitaa olla jo niin paljon puuhaa lastenlasten kanssa, että siinä jykeväleuka on vain tiellä.

Vierailija
34/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on se passiivinen nunna niinkuin suurin osa naisista saa Tinderissä 1000 tykkäystä mutta tykkää takaisin 16 ja loppujen kanssa ei suostu edes juttelemaan. Sitten valittaa kun ei löydy. Perus nainen. Vali Vali Vali vain...

Terveisin AP, joka on oikeasti mies

Vierailija
35/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tadaa ja tässä sun vastaus ongelmaasi >.>

Ai ketunnokkatissit vai mitä?

Vierailija
36/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eli sinut on mahdollista kohdata missä?

SInä vain odotat, että joku tulisii?

Neti seuranhakupalveluihin et laita ilmoitusta koska se olisi liian aktiivista toimintaa naiselle?

Etpä onneksi mieheltä ihmeitä odotakaan. 🤣

Mut voi kohdata vaikkapa lähikaupassa, kadulla, kirjastossa, bussissa tai junassa. Joskus jopa metrossa tai ratikassa. Tinderiin tai deittipalstoille en ole koskaan mennyt.

T. Ap

Vierailija
37/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brigitellä taitaa olla jo niin paljon puuhaa lastenlasten kanssa, että siinä jykeväleuka on vain tiellä.

Brigitte on ihQ. ❤

Vierailija
38/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jopa sairaalloisen lihavat, eivät oikein minkään näköiset yh-äidit, jotka ovat passiivisia ja alistuvia, saavat kumppanin halutessaan. Tiedän omasta kokemuksesta.

Vierailija
39/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti jopa sairaalloisen lihavat, eivät oikein minkään näköiset yh-äidit, jotka ovat passiivisia ja alistuvia, saavat kumppanin halutessaan. Tiedän omasta kokemuksesta.

Miten he tekevät sen?

T. Kiinnostunut miehetön nainen

Vierailija
40/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on se passiivinen nunna niinkuin suurin osa naisista saa Tinderissä 1000 tykkäystä mutta tykkää takaisin 16 ja loppujen kanssa ei suostu edes juttelemaan. Sitten valittaa kun ei löydy. Perus nainen. Vali Vali Vali vain...

Terveisin AP, joka on oikeasti mies

Fyysisesti olen nainen, henkisesti vähän androgyynimpi.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän