Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hurjinta tai erikoisinta mihin olet törmännyt metsässä

Vierailija
10.09.2021 |

Oletko joskus törmännyt karhuun metsässä tai onko sattunut jokin muu sykähdyttävä ylläri?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran törmäsin isoon kuuseen joka oli kaatunut mashan.

Vierailija
2/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin pössyttelijään olen törmännyt lähimetsässä kaupungin laitamilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hirvi lähti ihan muutaman metrin päästä rytinällä. Kumpikin vissiin pelästyttiin toisiamme yhtä paljon.

Vierailija
4/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespariin joka oli hommissa :D Olin itse sienestämällä mutta kundeilla oli toisenlaiset tatit mielessä.

Vierailija
5/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puu oli kaatunut myrskyssä ja paljastanut muovirasian. Vein kotiin ja se sisälsi huolellisesti pakattua hienoa jauhetta joka oli vain merkattu numerolla 99,9. Kun tätä hienoa jauhetta laittaa aamuteehen, kukkien kastelu ja imurointi sujuu kuin rasvattu. Kotini pinnat säihkyvät kiiltävänä ja ylipaino on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Jos unohdan ottaa tätä numerojauhetta, olo on ärtynyt ja pinna on kireällä. Pussin pohja häämöttää enkä oikein tiedä mistä löytäisin samaa jauhetta.

-mummo

Vierailija
6/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi

7/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olimme siskoni ja kaverimme kanssa lähimetsässä. Siellä oli aukea paikka, johon oli laitettu sohva ja sohvapöytä, jolla oli kulho hedelmiä, sanomalehtiä ja muuta tavaraa. Paikka oli tehty kuin olohuoneeksi. Pysähdyimme ihmettelemään sitä, ja silloin vihainen ja pelottavan oloinen vanha nainen ilmestyi jostain pusikosta huutamaan meille. Hän ilmeisesti piti paikkaa kotinaan. Säikähdimme ja juoksimme karkuun.

Kerroimme tapahtuneesta aikuisille, ja kaverimme äiti arveli, että vanhus oli jotenkin mielisairas ja käski meitä olemaan menemättä alueelle enää. Jotenkin se lisäsi tapahtuman pelottavuutta, koska emme ymmärtäneet, mitä mielisairas tarkoittaa.

Vierailija
8/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ukkosti ja yksi salama selvästi osui johonkin. Seuraavana päivänä aamukävelyllä näin puun, joka oli hajonnut tuhanneksi p*llupäreeksi.

Vierailija
9/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen käteen. Irralliseen sellaiseen. Se ei tule koskaan poistumaan verkkokalvoiltani. Oli kohtuullisen karmivaa. 

Vierailija
10/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran metsässä kävellessäni kuulin kauempaa jotain örinää/korinaa ja huomasin villin timosoinin noin sadan metrin päässä. Käännyin 360 astetta ja poistuin varovasti paikalta timosoinin paukuttaessa nyrkkejään sammalmättääseen

Vierailija
11/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran metsässä kävellessäni kuulin kauempaa jotain örinää/korinaa ja huomasin villin timosoinin noin sadan metrin päässä. Käännyin 360 astetta ja poistuin varovasti paikalta timosoinin paukuttaessa nyrkkejään sammalmättääseen

Ja sitten sä heräsit muna pystyssä tämän eroottisen unesi jälkeen. 

Vierailija
12/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri peitettyyn kuoppaan josta kaivamalla löytyi kassi täynnä huume paketteja. Soitin poliiseille ja ne kyttäsivät siellä metsässä melkein 3pv.,ennenkuin joku tuli niitä hakemaan. Olin ahkerasti "sienessä" lähistöllä jotta pystyin seuraamaan tilannetta.

Vierailija
13/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri peitettyyn kuoppaan josta kaivamalla löytyi kassi täynnä huume paketteja. Soitin poliiseille ja ne kyttäsivät siellä metsässä melkein 3pv.,ennenkuin joku tuli niitä hakemaan. Olin ahkerasti "sienessä" lähistöllä jotta pystyin seuraamaan tilannetta.

Kävit siis ns. osingoilla :D:D

Vierailija
14/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävit siis ns. osingoilla :D:D

No en koskenut muuhun kuin kassiin ja yhteen pakettiin, kun tuli paniikki että saan itse syytteen, jos sormenjälkeni löytyy paketeista ja toiseksi pelotti että jos joku huumeiden kuljettelija näki minut penkomassa kätköä ja kostaa. Seuraavat kuukaudet nukuin eri huoneessa missä normaalisti ja tein iltaisin sänkyyni "valenukkujan", kun pelkäsin että joku ampuu tai heittää pommin makuuhuoneeseeni. Ei ollut kiva asua yksin isossa omakotitalossa.

Vierailija
15/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan metsässä mutta kahden pellon välissä kulkevan alikulkusillan jälkeen kohtasin kolme valtavan suurta sarvipäätä ihan läheltä. Olin ratsain liikkeellä ja hevonen ei onneksi huomannut näitä ja tein nopean uukkarin. Olisihan ne hirvet meitä varmaan karkuun lähteneet. Oli jo vähän hämärää ja tämä oli vaikuttava näky, pelästyin kyllä niin että syke nousi pilviin.

Vierailija
16/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emohirveen jolla oli kaksi vasaa, päälle yritti tulla kun vahingossa kävelin liian läheltä, en heti huomannut niitä.

Toinen mukavempi kohtaaminen oli soidimenoja pitävät metsot, monta tuntia istuin paikallani seuraten niitten puuhia ja ääntelyä.

Vierailija
17/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisen vanhuksen...

Vierailija
18/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus n 13veenä törmäsin metsässä paikkaan mihin naapuri oli haudannu hevosen. Ketut oli levitelleet ne jalkojen luut kun oli aika pinnassa. Ällöä.

Vierailija
19/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran suolla lakkoja kerätessä karhu ilmoitti, että olin viemässä toisen omaisuutta. En nähnyt, kuulin vain murinan.

Vierailija
20/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari spurgua nussi toisiaan paskaiseen perseeseen