Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häätarjoilu

Vierailija
20.10.2014 |

Onko joku lihakeitto hääruokana liian köyhää?

Jos järjestää coctailjuhlan, niin riittäisikö pastasalaatti, voileipäkakkua ja jotain piirakoita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä sen lihakeiton kanssa on. Coctailtilaisuudessa kukaan ei odotakaan mitään tukevaa.

Vierailija
2/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarjottiin aikoinaan ihan huippuhyvää lohikeittoa ja leipää. Olihan siinä toki mukana salaattia yms. Joten ei kai se sen köyhempää ole. Kannattaa tarjota sitä mistä itse tykkää ja mihin rahat riittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on että joko normiruokailu läheisimmille ja coctail kavereille tai esim keitto kaikille.

Vierailija
4/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:50"]

Ajatus on että joko normiruokailu läheisimmille ja coctail kavereille tai esim keitto kaikille.

[/quote]Hyvä idea kumpikin, päätätte nyt vain itse kumpi on omasta mielestänne mieluisampi vaihtoehto.

Vierailija
5/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:50"]Ajatus on että joko normiruokailu läheisimmille ja coctail kavereille tai esim keitto kaikille.
[/quote]

Miten voi samoissa häissä järjestää 2 eri ruokailua? Jakaa porukka kahtia? :D

Vierailija
6/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan keittotarjoilu vähän köyhää häissä. Samoin coctailhäät ovat aika köyhiä. EN ole koskaan ollut, enkä haluaisi osallistua. Jos sellaiset järjestätte, pitää ehdottomasti kertoa vieraille kutsussa asiasta, etää eivät varaa koko päivää ja kaukaa tulevat eivät ehkä halua lähteä juhliin.

Vierailija
7/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen keiton kanssa on tukevaa ruisleipää ja jotain muuta leipää, ehkä salaattia, kyllä sillä vatsansa täyteen syö. Jos on päiväjuhlat ja iltajuhlat joko erikseen tai niin että liittyvät seuraan? Se ei tainnut olla tässä se ongelma. Monelle voisi olla virkistäväkin vaihtoehto KUNNON keitto ainaisen pitopöydän sijaan.

Vierailija
8/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaisimmat ja sukulaiset saa ruuan, ovat mukana vihkimisessä. Kaverit tulee myöhemmin ja saa jotain pienempää purtavaa. Tottakai on kutsussa maininta!

Vierailija
9/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän provolta!

Vierailija
10/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut häissä joissa vihkiminen klo 12.00. Meidät pyydettiin paikalle viimeistään klo 9.00.(oli sukulaispojan häät, luulimme että meitä tarvittiin valmoisteluihin tms mutta eipä meillä ollut mitään tekemistä muuta kuin odotella siellä). Muut häävieraat oli kutsuttu klo 14.00.

Kymmenen aikaan saimme mehua. Siis mehua, ilman mitään keksejä tms. Neljän aikaan iltapäivällä oli kahvituksen aika, muutama makea kakku ja muutama makea piirakka, erilaisia pikkuleipiä. Iltakahdeksan_yhdeksän aikoihin lähdimme ajelemaan kotia kohti (reilu sata kilometriä).

Olisin kuulkaa ollut ikionnellinen keitosta niissä häissä.

Vierailija
11/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on väärä paikka kysyä mitään tällaista. Mut ihmettelen kovasti sitä miten pidetään itsestäänselvyytenä nykyään et hinnat lähtee kymppitonnista tai muuten on huonot häät. Tiedän monia, jotka ei mene naimisiin kun se on niin kallista ja odottavat jotain rahatilanteen paranemista.  Jotenkin surullista.

Vierailija
12/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään keitoista paljon ja totta mooses söisin hyvällä ruokahalulla keittoa juhlissakin. Toki on tärkeää, että keitto on myös juhlavaa, eli ei mitään tavallista jauhelihakeittoa ja esillepano on tärkeää, esim. pinnalle tuoretta yrttisilppua jne. 

Vierailija
13/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mikään ruoka ei ole liian köyhää häihin! Häitä on niin erilaisia, mihin sopii mikäkin. Jos nyt uudestaan naimisiin menisin, niin itse skippaisin istuvan illallisen kokonaan, ja pitäisin nimenomaan cocktailtyylisen vastaanoton.

Vierailija
14/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:01"]EN ole koskaan ollut, enkä haluaisi osallistua. Jos sellaiset järjestätte, pitää ehdottomasti kertoa vieraille kutsussa asiasta, etää eivät varaa koko päivää ja kaukaa tulevat eivät ehkä halua lähteä juhliin.[/quote]

No sä et selvästikään mene sitten häihin onnittelemaan hääparia, vaan päätarkoitus on ruokailu. Onnittelut, olet varmasti sitä "pakko kutsua" -osastoa.

Vierailija
15/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:10"]

Minä olen ollut häissä joissa vihkiminen klo 12.00. Meidät pyydettiin paikalle viimeistään klo 9.00.(oli sukulaispojan häät, luulimme että meitä tarvittiin valmoisteluihin tms mutta eipä meillä ollut mitään tekemistä muuta kuin odotella siellä). Muut häävieraat oli kutsuttu klo 14.00.

Kymmenen aikaan saimme mehua. Siis mehua, ilman mitään keksejä tms. Neljän aikaan iltapäivällä oli kahvituksen aika, muutama makea kakku ja muutama makea piirakka, erilaisia pikkuleipiä. Iltakahdeksan_yhdeksän aikoihin lähdimme ajelemaan kotia kohti (reilu sata kilometriä).

Olisin kuulkaa ollut ikionnellinen keitosta niissä häissä.

[/quote]Ja varmaan vaikka yhdestä leipäpalasta :( Voin kuvitella, koko päivä makealla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä