Oletko nähnyt vieraalla miehellä stondista ?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:18"]
Flamingon saunassa ollut rinkirunkussa! Molemmissa käsissä oli vieras seisova kalu!
[/quote]
vai niin,niin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:19"]
Töissä joo. Ei mitenkään tavatonta. Katetrointitilanteessa hankalaa, kun ei voi silloin katetroida.
Eikä hätkäytä.
töissä juu toooosi useasti.
Hoitaja
[/quote]
No työpaikan kesäjuhlissa pikkutunneilla tansittiin lähekkäin hitaita yhden vanhemman kivan miehen kanssa. Mulla oli päälläni sellainen kevyt ohut kesämekko, niin tunsin, kun sillä alkoi puntissa keulimaan Ällistyin hiukan, kun en olisi voinut edes kuvitella siitä miehestä mitään sellaista ja vaistomaisesti vetäydyin hieman kauemmas ja vilkaisin alaspäin. Wau! Mikä pullotus vaaleitten kesähousujen peitossa olikaan. Painauduin ilkikurisesti uudelleen tansittajaani vasten ja jatkettiin tanssi loppuun mun kiehnätessä tuota housujen kohoumaa vasten.
Joo joskus teininä Yyterissä kun vanha mies runkkasi pienen kukkulan päällä, ihan mun ja äidin yläpuolella. Paikka vaihtui aika nopeesti.
Jep. Oltiin silloin sekaporukalla saunomassa.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:23"]
Jos olet niin millaisessa tilanteessa ?
[/quote]
Luonnossa, ei mediasta.
Oli matkalla sisääni. Sellaisessa tilanteessa, nimeä en tiedä, mutta Ruisrockissa oltiin ja kivaa oli.
En. Mutta työkaverin kanssa kerran juteltiin kahdestaan jotain seksististä, huomasin kun hänen oli pakko liikauttaa jalkaansa, joten taisi siellä puntissa jotain ahtautta olla ;)
Flamingon saunassa ollut rinkirunkussa! Molemmissa käsissä oli vieras seisova kalu!
Töissä joo. Ei mitenkään tavatonta. Katetrointitilanteessa hankalaa, kun ei voi silloin katetroida.
Eikä hätkäytä.
Hoitaja
Onko ap_n seuraava kysymys sitten, että kysyittekö onko patukka vai innostuitko näkemisestäni tjsp?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 19:05"]
Elämä on täynnä ihmeitä.
[/quote]
???