ELOisat syyskuun puolelle
Huomenta.
Se on sitten virallisesti syyskuu. Pidetään vaan elokuisten pinoa pystyssä, niitähän me ollaan vaikka vauvat eivät sitä tajunnetkaan =)
En saa nukuttua, liekö jännittää se aamuinen yliaikaiskontrolli. Oon ruvennut pelkään että ne kattoo et jahas, tuu ens viikolla uudelleen, niin katellaan josko sitten viitsis jotain tehä... Mikä on hyvin todennäköistä. Olis kiva ku päätettäis jo nyt päivä, milloin käynnistellään. Miten muuten jos sektioon joutuu, niin saaks sen ite päättää nukutetaanko vaan leikataanko epiduraalissa?
No mä lähen tästä surffaan. Tuun sit iltasella kertoon mitä sieltä kuulu.
Jaksuja kaikille!
Ikarus, 41+2 en olis kyllä ikimaailmassa uskonut et näin pitkälle mennään.
Kommentit (27)
Katselin tuossa Harry Potter ja Liekehtivä Pikari DVD:n. Oli hyvä! Nyt surffailen vähän aikaa ja toivon, että jotain tapahtuu. Vauva ollut tänään tosi hiljainen ja nyt alkoi kipristelemään vatsaa. Varmaan johtuu syömisestä!
Jännittää pirusti jo huominen. Katsotaan suostuvatko käynnistämään jo.
Ei kai siellä Jorvissa voi olla koko aikaa ruuhkaa! No, sittenhän tosiaan ähelletään käytävällä. Se olis aika koominen näky varmaan! = )
T: Pia + pikkuleijona
kukaan tänään lähteä. Tällä myös minä olen edelleen. Hieman toiveita tuossa ruoan jälkeen oli kun maha meni sekaisin. Eli oli sitten mullakin tämän raskauden eka vessasynnytys!!! Esikoisesta synnytys alkoi just mahan sekaisin menolla ja sitten sen jälkeen kivuliaat supistukset alkoivat. Nyt sitten ei mitään, vähän on supistellut, muttei kivuliaasti! Harmi! No odotellaan vaan edelleen!
teippi
Kyllä on tiedät-kyllä-ketä nyt maireena tuosta teidän vauvelista. Eikös se niin mennyt, että vain tyttö kelpaa?
SUURENSUURET, VAALEANPUNAISET ONNITTELUT koko perheelle!! Ei sitten ollut mussakaan sitä ennustajaa, kun sen poikamöläyksen päästin, heh. Että ristiin mentiin molemmat toistemme veikkauksissa. Mulle muuten tämä rakas anoppini soitti alkuviikosta ja kysyi, että ehdinkö päivisin ollenkaan syöttämään vauvaa, kun mies on töissä? No en tietenkään, vauvahan saa kerran päivässä ruokansa kuten meidän koiratkin...
PALJON ONNEA VELHO, olipa nopea toimitus kaiken odottelun jälkeen. Hieno juttu!
Ja paaaaaaaaaaaaaaaaaljon voimia ja kärsivällisyyttä odottaville! Ruuhka-aikaan ottavat sisään käynnissä olevat synnytykset, mutta eivät pahenna tilannetta käynnistelemällä uusia. Mutta pitävät yleensä osastolla sitten odottelemassa sopivaa väliä, kun ruuhkat helpottavat. Pidetään peukkuja!! Onpas jännä, että niin moni on menossa Jorviin.
Pumpuli ja poju 3 vkoa 3 pvää
ONNEA pubu & Velho!!! Vähitellen ne loputkin elokuiset sieltä putkahtelevat :)
JORVISTA: Mulle sanottiin, että Jorvissa ei enää " tunneta" yli 42-viikkoisia raskauksia. Eli että sen pidemmälle ei päästetä, vaan käynnistetään. En sitten tiedä, että miten on todellisuudessa jos on ruuhkaa tai kohdun tilanne kovin kypsymätön. Mutta näin mulle sanottiin tänä kesänä.
Tsemppiä ja jaksamista kaikille mahakkaille oikein hurrrjan paljon.
Jamssa + tyttö 2vk
jooh,kyllä uskoisin että kaikki saadaan kohta vaavit,me just miehenkaa puhuttiin ja molemmilla oli se mielikuva että maanantaina jään jorviin,aikakin on kauheen aikasin,viitateen niihin pillereihin mitä laittaa tonne että paikat kypsyy..mutta mulla on jotain tapahtunu jo tuolla että saa nähä..sanoinki ukolle et me kaikki vikat ollaan menossa jorviin :D
ja mulla viikkoja maanantaina 41+1 että jos ei anneta 42 viikolle tai yli mennä niin ;) sehän on vaan hyvä juttu..
nyt kattoo telkkuu ja ostin namii niin paljon et hävettää...ei vaan voi himoille mitään..
no mut ei muuta kun hyvää yötä ja unta poltsiin ni jaksaa huomena taas herää ilman ei mitään...:D
Onkohan tänään kukaan päässy lähtee?? Tää odottaa itelleen seuraa synttärisankaririntamalle :), eli edelleen pannu on kuumana kaikille tänään synnyttäneille/synnyttäville...
Ja jaksuja viimemetreille... Muistan esikoisesta miten suurin masennuksen aihe miula oli se, että kuukausi vaihtui ja vuosi siinä samalla eikä sitä vauvaa ollu vieläkään sylissä :)...
Hanneli ja räkänokka-natikka