Kätilöiden tissikalenteri
Jotenkin tuli hyvä ole tuosta kätilöiden tissikalenterista. Kerrankin kauniisti kuvattuja tavallisia rintoja. Nyt kun itse olen tässä viimeiset 4 vuotta imettänyt , voisi jo tuollaisen kalenterin ostaakin...lohduttaa nähdä noita kuvia eikä aina vaan silikonipalloja.
Kommentit (24)
Tulipa paska olo katsella noita kuvia ja lukea IS:n kommentteja siitä miten kauniita rintoja. Totta kai tuollaiset pienemmät rinnat on kauniita, maan vetovoima ei vedä kohti lattiaa jne. Kiva että pikkurintaisille tulee hyvä olo, mutta sitten me, joilla on normaalipainosta huolimattakin isommat ja riippuvammat rinnat tunnetaan olomme paskaksi.
Vaikuttaa että on kolme mahdollisuutta 1) pienet rinnat 2) silikonirinnat 3) imettäneen naisen roikkuvat rinnat.
Harvoin ajatellaan sitä että varmaan osalla ihmisistä on myös nuorena suurempia ja riippuvampia rintoja... Itse kuolisin jos joku ostaisi minulle tuollaisen kalenterin antamaan itsevarmuutta; mikään ei ollut omani kaltainen ja tissi-itsetunto laski taas.
Totuus on että miehet käyttää noita kuviakin kuin aikuisviihdettä.
Tää on eka kerta kun näen oikeasti pieniä rintoja mediassa ja kehuvia kommentteja niistä. Itselläni on juuri tuollaiset lautarinnat kuten ne pienimmät Ilta-Sanomien jutussa ja olen ollut teini-ikäisestä alkaen todella ahdistunut epänormaaliudestani. Aina olen toivonut kuinka rinnat kasvaisivat, ei haittaisi riippakiveä kunhan edes olisi jotain siinä rintakehän päällä. Näin olen aina ajatellut.
Kyllä suuria riippuvia rintoja on näkynyt paljonkin mediassa niinä "oikeina, aidon naisen rintoina". Aina kun on juttua luomutisseistä ja aidoista rinnoista niin käsitellään riippuvat ja suuret ei pallonmuotoiset rinnat. Näitä aitoja lautatissejä ei ihan oikesti ikinä nää missään vaitsi kauneuskirurgin ennen-kuvissa.
Todella ihanaa nähdä että oikeasti pienirintaisiakin naisia on muitakin kuin itse ja että ei niitä tarvitse hautoa paksujen toppausten sisällä piilossa maailmalta pelätessään järkyttävänsä kanssaelijöitä mutanttirinnoillaan.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:25"]
Tää on eka kerta kun näen oikeasti pieniä rintoja mediassa ja kehuvia kommentteja niistä. .....
Kyllä suuria riippuvia rintoja on näkynyt paljonkin mediassa niinä "oikeina, aidon naisen rintoina". Aina kun on juttua luomutisseistä ja aidoista rinnoista niin käsitellään riippuvat ja suuret ei pallonmuotoiset rinnat. Näitä aitoja lautatissejä ei ihan oikesti ikinä nää missään vaitsi kauneuskirurgin ennen-kuvissa.
Todella ihanaa nähdä että oikeasti pienirintaisiakin naisia on muitakin kuin itse ja että ei niitä tarvitse hautoa paksujen toppausten sisällä piilossa maailmalta pelätessään järkyttävänsä kanssaelijöitä mutanttirinnoillaan.
[/quote]
Samaa mieltä olen! Luomurintoja "mainostetaan" aina olevan vähintään b-kokoa eikä pieniä rintoja näe missään. Ei ihme, että miehet ja muutenkin suuri osa ihmisistä luulee, että se on jotain mitä naisilla ei voi ikinä olla, vaikka näin pieniä rintoja on oikeasti paljon. Naiset vaan käyttää topattuja rintaliiveja ym. hämäävää (silareita) eikä miehet tajua että pienet rinnat on normaalia ja melko tavallistakin varsinkin hoikilla naisilla. Ja mediassa sitten esitetään näitä alunperin aa tai a-kokoa olleita tisseja jotka on täytetty silikoneilla.
Eniten ärsyttää sellainen käsitys tai usko, että pienet rinnat ovat epämuodostuneita tai että kehitys jäi kesken. Ei ei! Osalla naisista on vaan sellaiset geenit, että rinnat vaan ovat pientä kokoa. Esim. ranskassa ja muualla euroopassa on paljonkin sellaisia naisia. Siellä naiset vaan osaa olla ylpeitä pienistäkin rinnoista eikä mitään topattuja liiveja juuri käytetä vaan ovat rohkeasti naisellisiä sellaisina kuin ovat. Niin minäkin olen päättänyt tehdä niin.
[/quote]
luuleaahan kaikki, että kaikilla miehillä on vähintään 20 sentin kulli ja se on lepotilassa saman kokoinen kuin työkunnossa.