Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätilöiden tissikalenteri

Vierailija
20.10.2014 |

Jotenkin tuli hyvä ole tuosta kätilöiden tissikalenterista. Kerrankin kauniisti kuvattuja tavallisia rintoja. Nyt kun itse olen tässä viimeiset 4 vuotta imettänyt , voisi jo tuollaisen kalenterin ostaakin...lohduttaa nähdä noita kuvia eikä aina vaan silikonipalloja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tuollaisen pääse näkemään?

Vierailija
2/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi kaikki varmasti naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä jaksa edes kiinnostua etsimään.... tissikalenrien teko on niin YESTERDAY.... 

t. mies 

Vierailija
4/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuolla Christina Hendricksillä jokin sairaus kun sillä on aivan järkyttävän kokoiset rinnat ja ovat aidot. Minun serkullani on myös aivan mielettömän kokoiset rinnat, mutta ei nyt mitään tuollaista kuitenkaan:

http://thechive.com/2012/11/02/a-beautiful-bevy-of-naturally-big-breasted-girls-thats-yer-trailer-right-there-35-photos/

Vierailija
5/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän katsella minkälaisia rintoja, vaginoita tai peniksiä tahansa. Tai vaikka ruumiinavauksia kaikkine elimineen. Olenhan hoitaja ja työnkin puolesta näihin tottunut!

Mielestäni tarkoitus ei kuitenkaan pyhitä keinoja! Riisuuntuminen kalenterissa ei siis kuulu normaaliin käytökseen!

Vierailija
6/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:48"]Onko noi kaikki varmasti naisia? [/quote] Koska pienirintainen nainen ei ole oikea nainen? Tulipa taas hyvä mieli.

[/quote]

Kauneimmista tietämistäni naisista kolmella on pienet rinnat.

Vierailija
7/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:01"]

Oliko tuolla Christina Hendricksillä jokin sairaus kun sillä on aivan järkyttävän kokoiset rinnat ja ovat aidot. Minun serkullani on myös aivan mielettömän kokoiset rinnat, mutta ei nyt mitään tuollaista kuitenkaan:

http://thechive.com/2012/11/02/a-beautiful-bevy-of-naturally-big-breasted-girls-thats-yer-trailer-right-there-35-photos/

[/quote]

Ei ole aidot, sillä on vaan niin paljon läskiä silkkareiden ympärillä, ettei ne ole sellaiset pallot.

Tuossa on kuva ennen silkkareita-

http://www.mindblowingworld.com/wp-content/uploads/2014/03/Christina-Hendricks-plastic-surgery-before-after.jpg

Vierailija
8/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simona Halep kävi pienentämässä rintojaan kun olivat aivan liian isto tennikseen:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/05/29/article-0-051F259F000005DC-967_468x316.jpg

Itse olisin ikionnellinen jos minulla olisi tuollainen varustus, tosin en pelaakaan tennistä maailman huipulla.

Vierailija
9/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:56"]

enpä jaksa edes kiinnostua etsimään.... tissikalenrien teko on niin YESTERDAY.... 

t. mies 

[/quote]

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288752753592.html?pos=ksk-nln siinä. Nämä rinnat on erilaisia kuin yleensä.

Vierailija
10/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iltasanomien jutussa on vaan osa kalenterin kuvista. Joten varmaan siellä on isojakin rintoja jossain kuvassa. Kivaa noissa kuvissa on , että ne eivät ole seksuaalisesti värittyneitä vaan kauniisti ja taitavasti otettuja kuvia naisten rinnoista. Esim. se kuva, jossa on nainen jolla on vaan 1 rinta, on myös kaunis. Miesletäni ei ole kyseessä mikään tissikalenteri , paremminkin luontokuvia.

Vierailija
11/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kuvia, mutta häiritsee kun kaikissa on sama kuvakulma. Toivottavasti kalenterissa on jotain muuta kuin tuota samaa. Ei ole ollenkaan seksistisiä ja heruttelevia kuvia vaan tosi lempeitä naiselle. Pienet rinnat on kauniita, veistoksellisia. Ensin ajattelin, että taas jotain tylsää tissituubaa, mutta yllätyin positiivisesti.

Vierailija
12/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on järkyttävän rumat rinnat: isot, roikkuvat ja täynnä raskausarpia. Tuli ihan oikeasti tippa linssiin, tuollaset rinnat PITÄISI olla, mutta omani on järkyttävät. 

Vierailija
13/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa oli kuvia tuosta. minäkin ilahduin , oli ihan nuoret rinnat ja hyvin vanhan naisen rinnat sekä imettäjän rinnat, kaikki niin kauniita. Taidan ostaa tuon meille, mrrosikäisille tytöille vähän erilaista rinta-realismia kuin nuo muokatut naiset.

Vierailija
14/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nuo kuvat on kerätty ? Onko nuo mallit kätilöitä ?

Vierailija
15/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:48"]Onko noi kaikki varmasti naisia?
[/quote]
Koska pienirintainen nainen ei ole oikea nainen? Tulipa taas hyvä mieli.

Vierailija
16/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:25"]

Tää on eka kerta kun näen oikeasti pieniä rintoja mediassa ja kehuvia kommentteja niistä. .....

Kyllä suuria riippuvia rintoja on näkynyt paljonkin mediassa niinä "oikeina, aidon naisen rintoina". Aina kun on juttua luomutisseistä ja aidoista rinnoista niin käsitellään riippuvat ja suuret ei pallonmuotoiset rinnat. Näitä aitoja lautatissejä ei ihan oikesti ikinä nää missään vaitsi kauneuskirurgin ennen-kuvissa. 

Todella ihanaa nähdä että oikeasti pienirintaisiakin naisia on muitakin kuin itse ja että ei niitä tarvitse hautoa paksujen toppausten sisällä piilossa maailmalta pelätessään järkyttävänsä kanssaelijöitä mutanttirinnoillaan. 

[/quote]

Samaa mieltä olen! Luomurintoja "mainostetaan" aina olevan vähintään b-kokoa eikä pieniä rintoja näe missään. Ei ihme, että miehet ja muutenkin suuri osa ihmisistä luulee, että se on jotain mitä naisilla ei voi ikinä olla, vaikka näin pieniä rintoja on oikeasti paljon. Naiset vaan käyttää topattuja rintaliiveja ym. hämäävää (silareita) eikä miehet tajua että pienet rinnat on normaalia ja melko tavallistakin varsinkin hoikilla naisilla. Ja mediassa sitten esitetään näitä alunperin aa tai a-kokoa olleita tisseja jotka on täytetty silikoneilla. 

Eniten ärsyttää sellainen käsitys tai usko, että pienet rinnat ovat epämuodostuneita tai että kehitys jäi kesken. Ei ei! Osalla naisista on vaan sellaiset geenit, että rinnat vaan ovat pientä kokoa. Esim. ranskassa ja muualla euroopassa on paljonkin sellaisia naisia. Siellä naiset vaan osaa olla ylpeitä pienistäkin rinnoista eikä mitään topattuja liiveja juuri käytetä vaan ovat rohkeasti naisellisiä sellaisina kuin ovat. Niin minäkin olen päättänyt tehdä niin.

Vierailija
17/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilahduin kuvista, kauniita olivat. Itsellä hyvin pikkuiset rinnat ja vaatimattoman muotoiset vielä, mutta näillä mennään. Ihanaa, että erilaisia rintoja tuodaan kauniisti esille. Kumipalloja näkyy muuten kyllä yllin kyllin.

Vierailija
18/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:15"]

Totuus on että miehet käyttää noita kuviakin kuin aikuisviihdettä.

[/quote]

...josta on jotakin haittaa, koska..?

Vierailija
19/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kivoja kuvia. Itsellänikin on melko pienet, nyt tosin imettäessä isommat, mutta palautuu taas pieneksi kuten ennenkin. Mukavan positiivista, että pienistäkin on saatu noin kauniit. Vaikka kauniitahan ne on yleensä. Itselläni on kai jonkinlainen alemmuuskompleksi, kun kaikkialla hehkutetaan suuria rintoja. Ehkä pitänee olla onnellinen näistä, eipähän ainakaan pahemmin roiku.

Vierailija
20/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän todella pienissä onkin parasta! Eivät roiku ja ovat aina nuorekkaat. Sitten kun alkaa ikää olla lähellä 50 kasvavat isommiksi ja ovat pehmeät ja terhakat eivätkä roiku "navan kohdalla", kuten monella isorintaisella sen ikäisellä. 

Anteeksi että näin rumasti sanottu isommista rinnoista, mutta kun olen niiiiiiiiiin väsynyt kuulemaan tai siis lukemaan että "isot ne pitää olla" ja "nainen ei ole nainen ilman tissejä" jne, myös näiltä naisilta joilla on isot tissit ja hauavat tuntea ylemmyyttä asian takia. Koko nuoren ikäni ajan olen hävennyt pieniä rintojani kun joka tuutissa vakuutetaan että naisella pitää olla isot rinnat. Sitten kun täytin 30, päätin että nyt saa riittää. MInulla on aa-rinnat ja kauniit sellaiset! Olen seksikäs, urheilullinen, iloinen ja miehiä ois tarjolla enenmmän kuin tarvii. Pienissäkin rinnoissa on paljon hyviä puolia.

Ja jos jollekin miehelle ei kelpais niin siitä vaan isompia etsimään, jos se on siitä kiinni! :)