Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: uusperheen 10 lasta. Miksi myös yhteisiä?

Vierailija
20.10.2014 |

voisiko joku selittää tämän yhden asian, mitä en kykene ymmärtämään: jos pariskunnan molemmilla on useampi lapsi, niin miksi uusperheeseen tehdään myös yhteisiä lapsia? Miksi ne omat lapset eivät riitä?

Tuli jälleen mieleen, kuin luon hesarista jutun, jossa naisella 2 lasta, miehellä 4, ja yhteisiä 2.

niin, minä elän uusperheessä samoin lapsiluvuin. Viimeinen asia. Mitä haluan, on vielä lisää lapsia....

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko syy, vaikka se, että rakastaa uutta miestään ja haluaa juuri sen miehen kanssa lapsen. Eikai siihen muuta syytä tarvi. Voishan sitä sun teorialla samantien adoptoida lapset. Mitä sitä turhaan ollenkaan yhteisiä tekemään

Vierailija
42/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:05"]

Oisko syy, vaikka se, että rakastaa uutta miestään ja haluaa juuri sen miehen kanssa lapsen. Eikai siihen muuta syytä tarvi. Voishan sitä sun teorialla samantien adoptoida lapset. Mitä sitä turhaan ollenkaan yhteisiä tekemään

[/quote]

Niin, kun MINÄ haluan. Voisiko joskus ajatella jo niitä olemassa oleviaa lapsia? Tai vaihtoehtoisesti etsiä lapseton kumppani.

Vierailija
45/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:05"]

[/quote]

Niin, kun MINÄ haluan. Voisiko joskus ajatella jo niitä olemassa oleviaa lapsia? Tai vaihtoehtoisesti etsiä lapseton kumppani.
[/quote] miten ne uudet sisarukset on haitaksi jo oleville?

Vierailija
46/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua harmittaa yhden sukulaistytön puolesta. Sen isä on tehnyt 3 lasta uuteen suhteeseen ja äiti yhden lapsen uuteen suhteeseensa. Tyttö ei oikein kuulu kumpaankaan perheeseen. Kamalan huomionkipeä, kun joutuu huomiosta joka paikassa kilpailemaan. :(

Vierailija
47/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi aikuisenakaan elää noiden lasten elämää. Miettikää jos oma koti olisi toinen viikko tuolla ja toinen viikko täällä. Kaikki omat vaatteet, tavarat kassissa mukana, muut voivat mennä omille kaapeille, sulla vaan ne mitä sattuu olemaan mukana. Toinen viikko on toiset sisaret läsnä, seuraavalla toiset, pitäisi muistaa mitä kenenkin kanssa puhunut, mitä kertonut. Säännöt ja tavat vaihtuvat viikottain. Äitiä näkee mutta muovautuuko äiti-lapsi suhde tuttavuutta kummemmaksi, äidin pitää luoda suhteita samaan aikaan uuteen mieheen, uusiin miehen lapsiin (joskus aikaa vieviä ja kimurantteja) , uusiin lapsiin ym. Entä miten raha jakaantuu? Kuka saa mitä tavaraa, vaatetta ja voiko esim harrastusta enää valita itse, jos 8 lasta perheessä ja toisellakin vanhemmalla uudet lapset ja uusioperhe?

Vierailija
48/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 08:53"]

voisiko joku selittää tämän yhden asian, mitä en kykene ymmärtämään: jos pariskunnan molemmilla on useampi lapsi, niin miksi uusperheeseen tehdään myös yhteisiä lapsia? Miksi ne omat lapset eivät riitä?

Tuli jälleen mieleen, kuin luon hesarista jutun, jossa naisella 2 lasta, miehellä 4, ja yhteisiä 2.

niin, minä elän uusperheessä samoin lapsiluvuin. Viimeinen asia. Mitä haluan, on vielä lisää lapsia....

[/quote]

Lapsella kuvitellaan sitovan mies itseensä. Jotkuhan tekevät siksi epätoivoisesti lapsia monelle miehelle ns. ankkurilapsen

[/quote]

Tää on ihan totta ja olen huomannut, että myös hoitohenkilökunta gynekologit mukaan lukien tietää / ajattelee näin. Hakiessani kolmekymppisenä sterilisaatiolähetettä lääkärit kysyi multa järjestään, että mitä jos eroat miehestäsi ja löydät uuden? Vastasin vain, että senpä takia meillä sterilisoidaankin minut eikä miestä, että se ehkäisy pysyy minun mukanani, koska minä en todellakaan halua ainuttakaan lasta (eikä mieheni halunnut enempää, hänellä oli jo kaksi teiniä silloin). 

Vierailija
49/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:14"]

En jaksaisi aikuisenakaan elää noiden lasten elämää. Miettikää jos oma koti olisi toinen viikko tuolla ja toinen viikko täällä. Kaikki omat vaatteet, tavarat kassissa mukana, muut voivat mennä omille kaapeille, sulla vaan ne mitä sattuu olemaan mukana. Toinen viikko on toiset sisaret läsnä, seuraavalla toiset, pitäisi muistaa mitä kenenkin kanssa puhunut, mitä kertonut. Säännöt ja tavat vaihtuvat viikottain. Äitiä näkee mutta muovautuuko äiti-lapsi suhde tuttavuutta kummemmaksi, äidin pitää luoda suhteita samaan aikaan uuteen mieheen, uusiin miehen lapsiin (joskus aikaa vieviä ja kimurantteja) , uusiin lapsiin ym. Entä miten raha jakaantuu? Kuka saa mitä tavaraa, vaatetta ja voiko esim harrastusta enää valita itse, jos 8 lasta perheessä ja toisellakin vanhemmalla uudet lapset ja uusioperhe?

[/quote]

minun vuoroviikkolapseni eivät elä kassielämää. Heillä on molemmissa kodeissa kaikki tavarat. Omat huoneet, omat kaapit, omat vaatteet, omat pelikoneet. Ainut, mitkä kuljettavat mukana on tennismailat.

ja siitä asiasta olen eri mieltä, että sääntöjen vaihtuminen olisi pahasta. Se opettaa lapselle vain joustavuutta.

Vierailija
50/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä alapeukuttajia täällä. Jos kaksi ihmistä haluaa vielä yhteisen lapsen niin sehän on vaan ihanaa. Kateellisia lapsettomia taitaa olla liikenteessä.

Vierailija
51/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:32"]

Säälittäviä alapeukuttajia täällä. Jos kaksi ihmistä haluaa vielä yhteisen lapsen niin sehän on vaan ihanaa. Kateellisia lapsettomia taitaa olla liikenteessä.

[/quote]

Mutta kun niitä lapsia halutaan sen seuraavankin kumppanin kanssa. Ja sitä seuraavan. Ihmetyttä, kuinka jotkut (yleensä naaiset) ovat niin itsekkäitä ja yksinkertaisia että se rakkauden hedelmä on pakko pukata joka aainoaan seurustelusuhteeseen. Ja menoa ei haittaaa vaikka sen hetkisellä miehellä olisi jo useampi tenava. Ja valitettavaasti ne vanhemmat lapset kärsivät tästä vaikka äiti hormonihöyryissään ei sitä tajuakaan. Eikös neuvolassa voitaisi puuttua tähän holtittomaaan lisääntymiseen??

Vierailija
52/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä lapsia tekee niin monta kun pystyy/ on varaa hoitaa, niin ei luulisi olevan kenellekään ulkopuoliselle ongelma. HUH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi