Työkaveri (nainen) tulee kylään. Miltä kuulostaa tämä:
Mun luona ei käy ikinä vieraita, ja olen tosi kokematon emäntä. Lapset sain hoitoon, ja ajattelin että kutsun nyt kivan työkaverin kylään, hän jää meille myös yöksi. Kyseessä orastava ystävyys. Istumme tänään iltaa luonani. Tarjoilen porkkanakeittoa ja krutonkeja, katkarapusalaattia ja ruisleipää. Jälkiruoaksi on manteleita ja tummaa suklaata, viinirypäleitä ja hyvää punaviiniä. Petaan hänelle vuoteen olohuoneeseen sohvasänkyyn. En ole keksinyt mitään ohjelmaa, mutta ajattelin että pelkkä seurustelu riittää. Jos kaveri haluaa lähteä baariin, niin kai sinnekin voisi mennä.
Mites muuten, onko teillä ollut tapana pitää telkkaria päällä kun tulee joku käymään? Ajattelin että jos se veisi pois alun hiljaisuutta? Mun ongelma emäntänä olemisessa on se, että pelkään vieraan tylsistyvän.
Antakaa mulle vielä jotain viime hetken neuvoja vieraan pitämiseen :D Olen oikeasti tosi tampio näissä. Haluan kuitenkin että vieras viihtyy.
Kommentit (9)
Oikein hyvältä kuulostaa, älä hätäile liikaa :)
Tottakai voi katsoa telkkaria jos tulee esim Frendit ja molemmat tykkäätte siitä. Taustamölyksi en laittais .
Laita musiikkia soimaan. Onko sulla Spotify?
Ehdottomasti musaa taustalle niin parempi fiilis.
Käykää nyt jossain vaikka iltakävelyllä ja samalla vaikka yhdellä jossain terassilla ym.
Rennosti vaan, kyllä se siitä! Lasillisella käynti vois olla hyvä ajatus joskus hyvissä ajoin ennen puolta yötä, ja baarista suoraan nukkumaan :) Turhaa venyttää iltaa liian pitkäksi, jos ette ole vielä sydänystäviä. Seuraavalla kerralla sitten pidempään.
Kiitos vastauksista! Mulla ei ole spotifya, mutta youtube ja kaiuttimet on :)
Ap
Voin tulla heittämään helikoptereita
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:36"]
Voin tulla heittämään helikoptereita
No sehän mukavaa :/ Et uskalla kuitenkaan :D
Ap
T. Mies
[/quote]
Tarjottavat kuulostavat kyllä herkullisilta. :)
Minäkin olen vähän tampio kyllä, mutta kysy kaveriltasi, mitä hän haluaisi tehdä. Terassi/baarikin voisi olla kiva ajatus, jos molempia huvittaa lähteä. Onhan se kiva vain jutellakin herkkujen ja hyvän viinin äärellä. Ehkä voisit varalta vuokrata pari leffaa? Tai saunomista, korttipeliä tms. ajanvietettä?