Nahkahousut
Syksyn muoti on aika jees, nahkahousuja & nahkahameita näkyy nyt paljon. Tunnetteko naiset itsenne seksikkääksi nahka-asuissa?
T:M32
Kommentit (33)
Paras vaate, mitä naisella voi olla. Siihen vielä vaikka lyhyt nahkainen takki, niin saa aina minun ihailevan katseen. Vartalo toki pitää olla sopiva. Muutama lisäkilokaan ei haittaa jos on oikeassa paikassa.
Itse odottelen nahkamuodin tuloa miehille.
Samoin täällä odottelen, että miehille olisi nahkahousuja enemmän tarjolla. Toivottavasti tulisi vielä tämän talven aikana myyntiin.
Miehellä nahkahousut on ihan hirveät. Kuten myös juuri sellaisilla paksu reitisillä "fitness" muijilla. Hoikalle mallitypylle sopii täydellisesti.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 07:21"]
Nahkahousujen kanssa on oltava varovaisia. Ne näyttävät fitnesstyylisen alavartalon kanssa seksikkäiltä, mutta rajat ovat kumpaankin suuntaan pienet. Rimppakintulla ne näyttävät kauhealta, koska nahka ei saa roikkua yhtään, persettä on oltava. Toiseen suuntaan menee myös rumaksi, jos liikkuminen menee ylipainoisen tyyliseksi.
Sopivan perseen kanssa paras housumateriaali ehdottomasti.
Olkaa naiset varovaisia näiden kanssa ja pitäkää itsenne kunnossa!
M39
[/quote]
Totta, mies osti juuri tänään kahdet nahkahousut mulle. On sopivan kiinteät reidet ja kiinteä, isohko peppu. Mies on muuten samanikäinen kanssasi.
Parhailtahan nuo näyttävät pitkissä säärissä.
Nahkahousut keräävät todellakin katseita. Kannattaa siis kriittisesti harkita onko ne omat sääret siinä kunnossa,
että nahkahousut ovat se paras mahdollinen housuvalinta.
Mielestäni eivät sovi liian lihaksikkaisiin tai lyhyisiin jalkoihin.
Toisaalta, annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Onneksi tulee kevät ja päästään eroon tästä muovihousu-villityksestä!
Nahkahousut näyttää hyvältä hyväkroppaisten päällä! Niitä on tosiaan Suomessa vaan aika harvassa, Virossa niitä on enemmänkin liikeeellä ;)
Olin eilen baarissa nahkahousut jalassa ja multa tultiin kysymään saisiko mua panna nahkahousut jalassa?! Oli kyllä oudoin keskustelun aloitus koskaan :D
Just ostin nahkahameen... aitoa nahkaa tietysti, keinonahka on tosi inhottavaa.
Minua on naitu nahkikset jalassa.siis miehellä oli pökät.mies painoi kasvoni nahkaisiin etumukseensa ja pullea penis muljahteli suutani vasten.antauduin hänelle ja sain kunnon kyydit.tv nahkablondi anne r.
Mä pannut mun naista nahkikset jalassa ja on upeaa menoa. Lisää kundit nahkaa tai tekonahkaa päälle ja baariin. Mitä sitten jos joku huutelee v****n homot liikaa kundit miettii mitä muut ajattelee
En tykkää. Inhottaa eläimen nahkaa käyttää vaatteena.
Lisää vain nahkaa katukuvaan, hyvät leidit! Upeaa katseltavaa. Pointsit kotiin meikältä. Kiva olisi käyttää itsekin, mutta tuntuu miehillä herättävän kummastusta - enkä ole mieleisiä vielä löytäny.