Miksi naiset joutuvat pettymään useimmiten miehiin?
Nyt suhteissa olleena ja sittemmin sinkkuillessa olen huomannut, että naiset joutuvat tämän tästä pettymään miehiin. Suhteessa ollaan epäkypsiä, -luotettavia, itsekkäitä jne. Sinkkumaailmassa miehet tuntuvat olevan ailahtelevia, huonosti luettavia, taas kerran epäluotettavia.
Olen saanut tarpeekseni pettymyksistä miehiin. Viimeisin oli ihan liikaa. Löysin ihanan miehen, mutta ei siitä saanut irti missä mennään. Jäi epäselväksi kiinnostiko vai ei... edellinen kiinnostava taas oli ensin innokas, mutta lopetti yhteydenpidon alko-ongelmansa tultua ilmi (onneksi)! Sitä edellinen paljastuikin vielä suhteessa olevaksi perheen isäksi, olikin liian komea sinkuksi...
lista on loputon.
En jaksa miehiä.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:46"]
No monilla kolmikymppisillä sinkkumiehillä on todella syynsä siihen sinkkuuteen. Jos ei varsinaisia elämänongelmia ole niin sitten sitoutumiskammoa ja asennevammaa senkin edestä.
[/quote]
Minkä ihmeen takia murhe pitäisi luopua kalleimmastaan eli vapaudesta päättää menemisistään ja tekemisistään ollakseen "ei-sitoutumiskammoinen" yms?
Täysin naisten ikiomia määritelmiä sellaisille miehille, jotka osaavat arvottaa elämänsä ihan itseänsä varten eikä muiden hyväksi.
Sanopas muuta.. ensin pitkä suhde mieheen joka petti, mutta ei halunnut silti erota ja ei millään meinannut tunnustaa...Jätin hänet. Nyt mies joka oli aluksi innoissaan, puhui jopa häistä ja lapsista, nyt tuntuu että ei kiinnosta enää..Olen puhunut hänelle suoraan miltä minusta tuntuu jne. Sanoo vaan että ota rauhallisesti, kaikki hyvin, rakastan sinua jne. Mutta tunnen että kaikki ei ole hyvin, miehen käytös on muuttunut tosi oudoksi. Miksi ei voi sanoa suoraan ? Tätä ihmettelen. En enää halua toistaa edellisen suhteen joopas-eipäs meininkiä, mistä tosin itse en ollut edes tietoinen paitsi vain vaiston tasolla, toisille naisille mies haukkui minut pystyyn mutta ei silti halunnut erota kun kysyin suoraan. Mitä siis tehdä jos mies ei puhu suoraan? En jaksa pettäjiä enään.
Muistan joskus kuulleeni, että nainen valitsee sen miehen, jota rakastaa eniten. Mies taas valitsee naisen, joka rakastaa häntä eniten. Eli karkeasti yleistäen miehet haluavat vain jonkun naisen, eikä siten ole ihmekään, että miehet eivät panosta suhteeseen ja aiheuttavat niitä pettymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:39"]
"Olen pettynyt useimmin miehiin siksi, että heterona suhteeni naisiin eivät yleensä ole lähellekään niin intensiivisiä kuin (rakkaus)suhteeni miehiin. Ystävien kanssa en koskaan joudu käsittelemään kaikkia niitä asioita joita miesten kanssa, eikä siksi tule niin inhottavia pettymyksiäkään."
sama toimii toisinpäin.
[/quote]
Näin varmaankin on.
Varmasti myös miehillä monet negatiiviset kokemukset naissuhteissa ovat sellaisia jotka eivät oikeastaan liity sukupuoleen mitenkään, vaan ihan siihen että toisen kanssa joutuu olemamaan koko ajan ja jakamaan koko ajan hyvin paljon ikäviä vastuita ja velvollisuuksia - sellaisia joita ei tavallisessa kaverisuhteessa joudu kohtaamaan.
Eivät av-miehetkään varmastikaan helposti ylläpitäisi ristiriidattomia suhteita kaveriensa kanssa jos niiden kanssa pitäisi vuosikymmenestä toiseen asua samassa makuuhuoneessa jne. Ei kyse ole siitä että toinen sukupuoli on paha.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:53"]
No monilla kolmikymppisillä sinkkumiehillä on todella syynsä siihen sinkkuuteen. Jos ei varsinaisia elämänongelmia ole niin sitten sitoutumiskammoa ja asennevammaa senkin edestä.
[/quote]
Minkä ihmeen takia murhe pitäisi luopua kalleimmastaan eli vapaudesta päättää menemisistään ja tekemisistään ollakseen "ei-sitoutumiskammoinen" yms?
Täysin naisten ikiomia määritelmiä sellaisille miehille, jotka osaavat arvottaa elämänsä ihan itseänsä varten eikä muiden hyväksi.
[/quote]
Pillua pitäisi kuitenkin saada, vai?
Et osaa erottaa jyviä akanoista, Olen huomannut, että jo 10 minuutin ensikeskustelusta osaa tulkita, millainen mies on. Kunnollinen mies on avoin ja rennon oloinen. Puhuu syvällisiä ja herkkiä nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:20"]
Nyt suhteissa olleena ja sittemmin sinkkuillessa olen huomannut, että naiset joutuvat tämän tästä pettymään miehiin. Suhteessa ollaan epäkypsiä, -luotettavia, itsekkäitä jne. Sinkkumaailmassa miehet tuntuvat olevan ailahtelevia, huonosti luettavia, taas kerran epäluotettavia. Olen saanut tarpeekseni pettymyksistä miehiin. Viimeisin oli ihan liikaa. Löysin ihanan miehen, mutta ei siitä saanut irti missä mennään. Jäi epäselväksi kiinnostiko vai ei... edellinen kiinnostava taas oli ensin innokas, mutta lopetti yhteydenpidon alko-ongelmansa tultua ilmi (onneksi)! Sitä edellinen paljastuikin vielä suhteessa olevaksi perheen isäksi, olikin liian komea sinkuksi... lista on loputon. En jaksa miehiä.
[/quote]
naisetkin tuntuvat olevan epäkypsiä, -luotettavia, itsekkäitä
naisen biologia on sellainen että naisen tulee olla äärimmäisen itsekäs. jos ihmiselle kelpaa vain paras mahdollinen niin siinä on omat halut ja tarpeet 100% etusijalla. miehen pitäisi rahoittaa kaikki mahdollinen ja uhrata elämänsä siihen että raataa töissä ja kaikki työn tulokset pitää antaa naiselle ja tämän lapsille. mies on resurssipooli naiselle... totaalista itsekkyyttä. miehen näkökulmasta.
Olen pettynyt useimmin miehiin siksi, että heterona suhteeni naisiin eivät yleensä ole lähellekään niin intensiivisiä kuin (rakkaus)suhteeni miehiin. Ystävien kanssa en koskaan joudu käsittelemään kaikkia niitä asioita joita miesten kanssa, eikä siksi tule niin inhottavia pettymyksiäkään.
Olen joskus miettinyt, kestäisikö erinomaisen ihana, jo 30 vuotta kestänyt bff-suhteeni nykyisenlaisena mahtavana ja ongelmattomana jos asuisimme yhdessä. Luultavasti ei, olisimme varmaan pettyneet toisiimme jo moneen kertaan. Nyt en joudu sitä tietämään, koska ei ole tietenkään mitään tarkoitusta koskaan muuttaakaan yhteen.
sinä et kohtaa miehiä yksilöinä vaan vaatimustesi täyttäjinä. ei ihme, että tulee pettymyksiä.
"Olen pettynyt useimmin miehiin siksi, että heterona suhteeni naisiin eivät yleensä ole lähellekään niin intensiivisiä kuin (rakkaus)suhteeni miehiin. Ystävien kanssa en koskaan joudu käsittelemään kaikkia niitä asioita joita miesten kanssa, eikä siksi tule niin inhottavia pettymyksiäkään."
sama toimii toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:31"]
Olen pettynyt useimmin miehiin siksi, että heterona suhteeni naisiin eivät yleensä ole lähellekään niin intensiivisiä kuin (rakkaus)suhteeni miehiin. Ystävien kanssa en koskaan joudu käsittelemään kaikkia niitä asioita joita miesten kanssa, eikä siksi tule niin inhottavia pettymyksiäkään.
Olen joskus miettinyt, kestäisikö erinomaisen ihana, jo 30 vuotta kestänyt bff-suhteeni nykyisenlaisena mahtavana ja ongelmattomana jos asuisimme yhdessä. Luultavasti ei, olisimme varmaan pettyneet toisiimme jo moneen kertaan. Nyt en joudu sitä tietämään, koska ei ole tietenkään mitään tarkoitusta koskaan muuttaakaan yhteen.
[/quote]
mitä enemmän on odotuksia ja vaatimuksia, sitä enemmän on pettymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:23"]Et osaa erottaa jyviä akanoista, Olen huomannut, että jo 10 minuutin ensikeskustelusta osaa tulkita, millainen mies on. Kunnollinen mies on avoin ja rennon oloinen. Puhuu syvällisiä ja herkkiä nopeasti.
[/quote]
Tällainen viimeisin miestuttavuus oli. Vaikutti muutenkin tosi reippaalle, iloiselle ja innostuneelle. Oli tosi innostunut tutustuessamme baarissa. Tiedän ystävien kauttakin, ettei ole ns.pelimies vaan ihan kunnollinen. Aamulla oli ujo, katseli hymyillen, muttei rohjennut lähestyä minua.
Pidimme yhteyttä, mutta lopulta ei saanut selvää kiinnostiko. Yhtä hyvä syy kuin ettei vain kiinnostanut, saattoi tässä tapauksessa olla, että tyyppi oli epävarma/ujo pitämään yhteyttä. Toki vastasi mm.tekstareihin. Otapa siitä selvä sitten!
Miesten kanssa tuntuu aina olevan yhtä vaikeaa!
Ap
ekana iltanako menitte sänkyyn?
kuinka viehättävä olet itse?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:29"]
naisen biologia on sellainen että naisen tulee olla äärimmäisen itsekäs. jos ihmiselle kelpaa vain paras mahdollinen niin siinä on omat halut ja tarpeet 100% etusijalla. miehen pitäisi rahoittaa kaikki mahdollinen ja uhrata elämänsä siihen että raataa töissä ja kaikki työn tulokset pitää antaa naiselle ja tämän lapsille. mies on resurssipooli naiselle... totaalista itsekkyyttä. miehen näkökulmasta.
[/quote]
tuossahan ei ole mitään pahaa vaan puhdasta biologiaa... naaraan tehtävä on hankkia parhaat mahdolliset geenit jälkipolville.
kuka tuon kieltää ei suostu puhumaan asioista asioina.
No yleisesti ottaen naiset pettyy miehiin sen takia kun hullaantuvat aina renttuihin joita yrittävät rakkaudellaan hoivata ehjäksi kunnon mieheksi. Ja monesti naisilla on niin kova rakkauden puute, että ottavat ensimmäisen miehen joka osaa jotain nättiä sanoa. Esim. yksi nuori nainen, jota oli suomalaiset miehet suoraan haukkuneet rumaksi (hän oikeasti olikin ruma, mutta kiltti ja hyvä tyyppi) sitten tuli vastaan etelänmaalta "hyvännäköinen" mies joka sanoi kauniiksi, ja ehdotti nopeaa naimisiin menoa että saa jäädä Suomeen, ja huonostihan siinä kävi, mies tyhjäsi naisen pankkitilin kun nainen joutui keskenmenon takia sairaalaan, ja oli vielä joulu...
Tämä naisten heikkous johtuu siitä että heidän isänsä eivät ole olleet läsnä heidän kasvaessaan naiseksi, isä ei ole tytärtään koskaan kehunut, ja näin ollen tytöstä kasvaa itsestään epävarma nainen joka epäilee että rakastaako minua kukaan koskaan, olenko liian huono ihminen rakkauteen ja hyvään elämään ja parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:29"]
[/quote]
Miehethän ne itse haluavat naisen, joka ei missään nimessä tienaa ainakaan enempää kuin mies ja pysyy kotona siivoamassa.
Koska miehet on kasvaneet siihen, että nainen on seksiä varten. Nainen on kasvatettu siihen, että mies on romantiikkaa varten.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:10"]
[/quote]
Mikäs 30 vuotiaiden sinkkunaisten ongelma sitten on?
[/quote]
Sitoutumiskammoiset ja asennevammaiset miehet.
[/quote]
Ihan paras :D