Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten otatte hymyileviä selfieitä?

Vierailija
19.10.2014 |

Nyt on kyllä pakko kysyä, kun on vaivannut: miten te ihmiset otatte hymyileviä selfieita??? Tuntuu, että suurin osa selfieistä on kuvia, joissa ihmisillä on autuas, onnellinen hymy kasvoilla.

Itselläni suu menee väkisin hymyyn kun joku muu ottaa kameran esiin ja ottaa kuva, mutta yksin ollessani en juurikaan hymyile ja selfieni ovat perusvakavia. Kerran yritin ottaa selfien niin, että hauskuutin itseäni youtuben komediavideoilla, että sain itseni nauramaan ja kas: äkkiä kamera esiin ja hymyselfietä ottamaan! Mutta tuntui aivan järkyttävän typerältä touhulta, että keinotekoisesti pitää lavastaa oma hymy, että saa itsestään hymyselfien.

Siksi mietinkin, että miten te muut teette? Hymyillettekö vaan luonnostaan aina yksin ollessanne sellaista autuasta maailmaa syleilevää hymyä? Vai saatteko itsenne jollaun tavallaa kuvaa varten hymyilemään ja tunttuuko se koskaan hassulta tai keinotekoiselta? Vai onko hymy vaan yksinkertaisesti kameeraa varten asetetettu tekohymy?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan paljastamaan salaisuuttani sinulle.

Vierailija
2/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:19"]

En tule koskaan paljastamaan salaisuuttani sinulle.

[/quote]

huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa mulla on sen verran heittäytymiskykyä, että pystyn nostamaan iloisen hymyn kasvoilleni ilman, että se on mikään missityyppinen jäykkä kestohymy.

Vierailija
4/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos joku muu ottaa kuvan niin mikä saa sulle sitten juuri niillä hetkillä aidon hymyn aikaiseksi? Yleensä kai se hymy nyt on noissakin tilanteissa enemmän tai vähemmän feikkihymy.

Vierailija
5/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinuksista päätellen aloitukseni on osunut aika kipeästi :D

Eli päättelen tästä suoraan, että aihe on ilmeisen arka, koska hymyt sittenkin ihan vaan tavallisia tekohymyjä.

Selvispä siis kuitenkin tää asia, joten kiitos miinustajille ja vastanneille!

-ap

Vierailija
6/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinäkö et oikeesti osaa vaan.. Hymyillä?

Vierailija
7/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla se tulee itsestään :D en tiedä  miksi mut tulee vaan

Vierailija
8/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:40"]

miinuksista päätellen aloitukseni on osunut aika kipeästi :D

Eli päättelen tästä suoraan, että aihe on ilmeisen arka, koska hymyt sittenkin ihan vaan tavallisia tekohymyjä.

Selvispä siis kuitenkin tää asia, joten kiitos miinustajille ja vastanneille!

-ap

[/quote]

Eikö ne sitten jonkun muun ottamissa kuvissa ole "ihan tavallisia tekohymyjä", ainakin minun kokemusteni mukaan ne hymyt yleensä niissä muiden ottamissa kuvissa nostetaan naamalle ihan sitä kuvaa varten (ellei nyt lasketa mukaan jotain "salaa" otettuja kuvia).

Jotenkin koomista kun esität että osui "arkaan paikkaan" vaikka kukaan ei ole edes väittänyt että ne muutkaan hymyt olisivat mitään autenttisia, kuvaamistilanteesta riippumattomia hymyjä. Miinuspeukut todennäköisesti johtuivat juuri tuosta koko kysymyksen kummallisuudesta.

Vierailija
9/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:42"]

Siis sinäkö et oikeesti osaa vaan.. Hymyillä?

[/quote]

Hah, osaanpa hyvinkin. Ihmiset aina sanoo, että olen todella aurinkoinen ja hymyilevö ihminen, et mistö ihmeestä ammennan positiivisuuteni. Mulle hymy liittyy kuitenkin voimakkaasti sosiaalisiin tilanteisiin. Hymyilen kyllä joskus iloisena, jos kävelen yksin vaikka kadulla ja olen hyväntuulinen. Mutta yksin ollessa, jos otan kameran käteen ja päätän ottaa selfien, tuntuu vähän hassulta ja typerältä väläyttää kameralle yhtäkkiä joku tekohymy. Ehkä tää joko juttu liittyy siihen yleiseen feikkaamiseen, mitä sosiaalisissa medioissa harrastetaan: pitää vaan antaa mahdollisimman keinotekoisen positiivinen kuva itsestään ja omasta elämästään. Mä olen kai liian rehellinen?! ;)

-ap

Vierailija
10/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja me muut ollaan hirveitä valheellisia teeskentelijöitä, pointtisi tuli hienosti selväksi :D Kiitos ap, kun opetit meille tärkeitä asioita itsestämme!

Vierailija
11/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
12/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:40"]

sittenkin ihan vaan tavallisia tekohymyjä.

[/quote]

Sittenkin? Kuka on muuta väittänyt...?

Vierailija
13/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:07"]

Joo ja me muut ollaan hirveitä valheellisia teeskentelijöitä, pointtisi tuli hienosti selväksi :D Kiitos ap, kun opetit meille tärkeitä asioita itsestämme!

[/quote]

Voih, siltäkö susta tuntuu?

-ap

Vierailija
14/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin aika heikko provo.

Vierailija
15/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:07"]

[/quote]

Voih, siltäkö susta tuntuu?

-ap

[/quote]

Ei, se oli nk. vastaprovo. Provoilijat tuppaa aina unohtamaan että he eivät ole ainoita.