Kape Aihisen pojat viikko-viikko systeemillä ja silti maksaa reilun tonnin elatusapua exälle?
Kommentit (361)
Jos on tienestit sitä luokkaa, niin tietysti.
No on iso tuloero. Meilläkin on vuoroviikot ja lastenvalvojan laskelman mukaan mun pitäisi maksaa lasten isälle kahdesta lapsesta 700 kuussa. Onneksi päästiin sopuun keskenämme ja maksan 350.
No jos vaikka ex-vaimo tienaa huomattavasti vähemmän.
Siis sehän menee niin, että se vanhempi, jolla isommat tulot, maksaa elatuksesta enemmän Ei katso siihen, miten lapset asuvat. Kysymys on vanhemmat elatuskyvystä.
Jos exä maksaa vaikka poikien jääkiekko- ja jalkapalloharrastukset, maksaa mopovakuutukset, puhelinlaskut, terveysvakuutukset ym ym. 500€ per lapsi menee nopsaan.
Vierailija kirjoitti:
No on iso tuloero. Meilläkin on vuoroviikot ja lastenvalvojan laskelman mukaan mun pitäisi maksaa lasten isälle kahdesta lapsesta 700 kuussa. Onneksi päästiin sopuun keskenämme ja maksan 350.
ei lasten paras kiinnosta?
Eikös noilla ollut vähän niin, että Kape painaa montaa duunia ja vaimo on kotiäiti?
Tiedän lähipiiristäni kaksi vastaavaa tapausta, että lapset viikko-viikko systeemillä ja silti isät maksavat aika reiluja elatusmaksuja.
Eikä kyse ole edes siitä, että äiti kustantaisi kaikki vaan myös isät hommaa vaatteita ja harrastusvälineitä ja vie kivoille reissuille.
Vähän epäreilultahan tuo nyt tuntuu, mutta jos on molemmille osapuolille ok niin mikäs siinä sitten.
Ei tuu riitoja, kun maksaa ex-vaimolle hyvin.
Miksi ei maksaisi? Kuka ostaa lasten vakuutukset ja vaatteet, maksaa harrastukset, käyttää parturissa jne.? Minusta on ihan hauska ajatella, että toiselle kuuluu kaikki kulut,saahan hän olla joka toisen viikon rauhassa ja isähän tietty maksaa omalla viikollaan jopa ruuat!
Jääkiekko jo yksistään yli neljäsataa tuossa iässä että tonni kuussa on nopeesti sileenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta lasten kuluja voi maksaa myös suoraan ilman, että sen kierrättää eksän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan lähihuoltajana kaikki lasten kulut. Kyllä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta lasten kuluja voi maksaa myös suoraan ilman, että sen kierrättää eksän kautta.
Miksi mies ei sitten saa koskaan tehdä näin?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän lähipiiristäni kaksi vastaavaa tapausta, että lapset viikko-viikko systeemillä ja silti isät maksavat aika reiluja elatusmaksuja.
Eikä kyse ole edes siitä, että äiti kustantaisi kaikki vaan myös isät hommaa vaatteita ja harrastusvälineitä ja vie kivoille reissuille.
Vähän epäreilultahan tuo nyt tuntuu, mutta jos on molemmille osapuolille ok niin mikäs siinä sitten.
Monelle isälle on ok, että menee paljonkin rahaa lapsen edun vuoksi.
Terveisin etä-isä
Vierailija kirjoitti:
Meillä ihan sama eli isän mielestä riittää, että hän maksaa jotain T-paitoja ja pari virveliä sekä vie kivoille reissuille, kunhan äiti maksaa muut vaatteet, vakuutukset, harrastukset, puhelimet, netin jne. Kun isä kustantaa ihan reissuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei sitten saa koskaan tehdä näin?
Jaa, meillä näin on, että kumpikin maksaa osansa. Lapst 50-50, eikä elareita. Tuloerot tosin maltillinen. Mies tienää kolmanneksen enemmän kuin minä ja minä saan kaikki tuet ja lapsilisät. Monet kuitenkin sopii, että lähi ostaa kaiken ja sitten se etä, joka usein isä, maksaa etälle.
Isä maksaa suosiolla, kun lapset on poikia ja harrastaa jäkistä.
Kapella on siihen varaa.
Miksi ei omiin lapsiinsa satsaisi ?
Kappe puhuu aina lämpimästi ex vaimostaan.
No joku lähde tälle?