Miten olette hoitaneet kissan astian siivouksen kerrostalossa?
Puruja ei ilmeisesti saa laittaa vessanpönttöön. Joka kertako pitäisi lähteä kiikuttamaan jätöksiä biojätepussissa roskikseen? Onko tähän olemassa jotain hyvää ratkaisua, kertokaas miten olette hoitaneet asian! :)
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:37"]Miten olette keittäneet teeveden? Palaako helposti pohjaan? [/quote] En tiedä aika tuurilla on tullut mutta tiedäkö missä puussa makaronit kasvaa?
[/quote]
No titenkin makaroonipuussa.
[/quote]
Ostin eilen kebabeläintä. Miten kokkaisin sen?
Vannon paakkuuntumattoman hiekan nimeen.
Kerran päivässä kakat vessanpönttöön ja hiekan tasoitus. Kerran viikossa koko hiekan vaihto, hiekkapussi kulkeutuu roskikseen siinä samalla kun sekajäteroskiskin.
Mä en enää keitä teevettä, en uskalla kerrostalossa. Ostan valmiiksi kuuman veden ärrältä, siinä iSommassa mukissa.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:58"]
Mä en enää keitä teevettä, en uskalla kerrostalossa. Ostan valmiiksi kuuman veden ärrältä, siinä iSommassa mukissa.
[/quote]
mä aina keitän sen illalla, että aamulla sen tarvitsee vaan lämmittää.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:14"]
Puruja ei ilmeisesti saa laittaa vessanpönttöön. Joka kertako pitäisi lähteä kiikuttamaan jätöksiä biojätepussissa roskikseen? Onko tähän olemassa jotain hyvää ratkaisua, kertokaas miten olette hoitaneet asian! :)
[/quote]
Käytössä kristallihiekkaa, joka vain sekoitetaan, kun siihen tullut pissa. Kestää noin 3 viikkoa yhdellä kissalla. kakat poimitaan lapiolla vessanpyttyyn ja huuhdellaan alas. Joka 3. viikko vaihdan tuon kristallihiekan. Vanha hiekka astiasta kaadetaan muovipussiin ja pussi sekajätteeseen. Astia pestään a uudet kristallihiekat pussista astiaan.
Hei, pääsin vasta nyt lukemaan kommentit. Ei minulla ole mitään ongelmaa asian kanssa, ajattelin että onko jollain jotain luovaa ratkaisua asiassa :) Ei tarvitse olla niin valtavan epäkohtelias, vaikka netissä ollaankin.
En vie roskia jokapäivä, koska sitä kertyy suht vähän. Kissan jätökset kerään ensiksi pieneen muovi- tai pakastepussiin ja heitän muoviämpäriin, jossa tiivis kansi (ja roskapussi sisällä). Kantokahvasta kiikutan sangon jäteastioille kerran pari viikossa. Pysyy hajut poissa vaikkei päivittäin roskia ulos veisikään. Käytän normaalia paakkuuntuvaa kissanhiekkaa, eli sekajätteeseen menee.
Kannellinen toimistoroskis (semmoinen läpällinen) jossa pussi, uusi pussi vaan tilalle kun vanha täyttyy. Ei haise, tästä on jo 7v kokemus.