Voiko aikuinen mies käyttää polkupyörässä räpättimiä
Lapsena niitä tuli käytettyä, tehtiin pahvista, muovista ja muista materiaaleista niin että se räpätti pyörän pinnoihin ajaessa.
Kommentit (32)
Jugurttipurkista pala ja pyykkipojalla kiinni. Käytä vaan niin kuulen sun olevan takaa tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Jugurttipurkista pala ja pyykkipojalla kiinni. Käytä vaan niin kuulen sun olevan takaa tulossa.
Tuttu viritys on tuo.
Lisäksi jukurttipurkki puhelin oli ihan toimiva peli, lanka sai olla kuinka pitkä vaan ja hyvin kuului kunhan lanka ei ottanut maahan tai muualle.
ap
Voi ja ainakin minä tykkään. Kaikki kiva leikkisyys viehättää.
Voi kai joskus. Mutta se vie keski-ikäisiltä naisilta "hermot", jos kaikilla miehillä on se.
Minä punon ohjaustangon kahvaa ja matkin moottoripyörän ääntä!
Tuohesta muuten saikin oikein hyvän räpättimen, sen muistan...
^^ Jukurttipurkkipuhelimet ja vessapaperirullakiikarit. :)
Vierailija kirjoitti:
Juu, ajelisi räpättipyörällä rannalle ja tiirailisi lintuja vessapaperihylsykiikarilla ja juttelisi kaverin kanssa jugurttipurkkipuhelimella.
Huomio taattu.
Vierailija kirjoitti:
Noiden kiikareiden teho oli aika huono.
Kannattaa laittaa monta "räpätintä."
Joo, joo, kukaan ei kiellä käyttämästä räpättimiä, niissä ei ole ikärajaa. Minun mielestä on jopa ensiluokkaisen rohkeaa ja sanalla katsoa, kun porukka pälyilee. Tee se, go for it, täällä näytän vihreetä valoa ja pidän peukkuja!
Meinasitko kiinnittää pyykkipojilla(kuten ennen), tai mitä tuumit?
Eikö sulla ole kotona räpätintä tarpeeksi?
Biltemassa myydään polkupyörän ohjaustankoon asennettavaa kaasukahvaa jossa on moottoripyörän ääni. Itselläni on sellainen kiinni fillarissa.
Mies30
No, totta Mooses. Eikun kartsalle vaan ja pipo päähän.
4x4 on hyvä setup. Eli neljä räpätintä etupyörään ja neljä takapyörään.
Sitten vielä tarra runkoon: "Dodge Ram 4x4".
Tietysti voi, mutta kuinka moni aikuinen kehtaa? :)