Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitetaanko alatiesynnytyksessä kanyyli?

Vierailija
19.10.2014 |

Ja miksi?

T. Piikkikammoinen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:03"]

Mitä luultavimmin ja aivan varmuuden vuoksi. Älä pelkää, et sinä siinä tilanteessa mitään piikkiä mieti ja kätilöt tekevät sen niin monta kertaa päivässä ettei se edes satu.

[/quote]

Joo, mä en edes tiennyt missä vaiheessa kanyyli oli laitettu. Ei sitä kai edes käytetty?

Vierailija
22/28 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todella laiteta varmuuden vuoksi! Kuka täällä noin kuvittelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin, koko ajan meni oksitosiinia ja antibioottia. Oli muuten pienin murhe siinä vaiheessa joku pistos.

Vierailija
24/28 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa varmaan unohtunut, kun oon synnyttänyt 2 kertaa eikö oo kummallakaan kerralla laitettu.

Vierailija
25/28 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin siinä vaiheessa, kun sain epiduraalin. Muuten ei olisi laitettu.

Vierailija
26/28 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin itse synnytyksestä kahdella pistoksella: Oksitoniinilla ja vasta-aine pistoksella, kanyylia ei laitettu. T. Toinen piikkikammoinen

Vierailija
27/28 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kanyylia ei koskaan laiteta, koska on todella suuri infektioportti! Kaikenlaisia uskomuksia....

Vierailija
28/28 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:06"]

Kiitos vastauksista! Synnytykseen suhtaudun muuten positiivisesti ja rauhallisin mielin, mutta pelkkä ajatus kanyylista oksettaa. Olen ollut leikkauksessa muutama vuosi sitten ja silloin sitä ei meinattu saada paikalleen kun jännitin niin paljon. Jäi kai kammo siitä kokemuksesta. Ap

[/quote]

Valitettavasti voi käydä myös kuten minulla eli synnytys oli todella vaarallinen ja olin kuukauden synnytyksen jälkeen sairaalassa, koko ajan kanyyli josta lääkettä suoneen. Ja kanyyli meni monta kertaa tukkoon ja aina piti laittaa uusi eri kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä