Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri poraa ja hakkaa seinää päiväuniaikaan.

Vierailija
30.10.2014 |

Meillä 3kk vauva ja naapurissa on tehty todella kovaäänistä remonttia jo 4kk, pian loppuu. Ovat kovasti pahoitelleet tätä ja ovat joskus jopa tarjonneet meille hotelliyöpymisiä pahimpina piikkausaikoina vauvan takia. Pari kertaa ollaan oltukin.

Yhtä asiaa en käsitä: vauva on tottunut tuollaiseen meteliin, eikä herää ollenkaan. Mutta sitten, jos on vähänkin hiljaista ja hiivin villasukillani järjettömän hiljaa keittiöön ja yritän avata itselleni jäätelöpurkkia, vauva herää heti. Tätä on tapahtunut jo kuusi kertaa.

Yrittääkö vauva estää mun lihomista!?! :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä mukavat naapurit! 

Vierailija
2/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:13"]

[/quote]

On, todella. Ovat olleet todella pahoillaan siitä, että remontti ajoittui vauvan syntymän aikaan. Tekevät koko talon remontin, kaikki lattiasta kattoon uusiksi. Miehen veli omistaa yhden hotellin tässä lähistöllä ja on sanonut, että sinne voi mennä aina, jos on tilaa. Ja jos ei ole ja meteli käy sietämättömäksi, maksaa vaikka hääsviitin meille :) Sitä ei olla käytetty, mutta muutaman kerran ollaan nukuttu levottomien päivien jälkeen hotellissa paremmat yöt.

Naapurin rouva taas kärrää minulle kaikenlaisia yö- ja päivävoiteita, stressinlievitysteetä, vauvalle leluja ja ties mitä "hyvitykseksi". Joku maahantuontifirma sillä on, saa huonosti pakattuja (myyntiin kelpaamattomat) tuotteita välistä itselleen. 

Mikäs tässä on ollessa. Jäätelöä vain kaipaisi :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:17"]

[/quote]

On, todella. Ovat olleet todella pahoillaan siitä, että remontti ajoittui vauvan syntymän aikaan. Tekevät koko talon remontin, kaikki lattiasta kattoon uusiksi. Miehen veli omistaa yhden hotellin tässä lähistöllä ja on sanonut, että sinne voi mennä aina, jos on tilaa. Ja jos ei ole ja meteli käy sietämättömäksi, maksaa vaikka hääsviitin meille :) Sitä ei olla käytetty, mutta muutaman kerran ollaan nukuttu levottomien päivien jälkeen hotellissa paremmat yöt.

Naapurin rouva taas kärrää minulle kaikenlaisia yö- ja päivävoiteita, stressinlievitysteetä, vauvalle leluja ja ties mitä "hyvitykseksi". Joku maahantuontifirma sillä on, saa huonosti pakattuja (myyntiin kelpaamattomat) tuotteita välistä itselleen. 

ap

[/quote]

Niin siis naapurinmiehen veli, ei lankoni sitä hotellia omista.

ap

Vierailija
4/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:17"]

[/quote]

ap

[/quote]

No ohhoh. Aikamoiset naapurit teillä. Muistakaa vastavuoroisuus, kun teillä vauva rääkyy yöt läpi, päivät huudetaan uhmaiässä tai teininä paiskotaan ovia :D

Vierailija
5/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit tuli hyvä mieli tästä. Ei sen takia, että kärsitte remonttimelusta, vaan noiden teidän naapureiden takia! Kaikki ei vihaakaan lapsia.

Vierailija
6/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:28"]

Vitsit tuli hyvä mieli tästä. Ei sen takia, että kärsitte remonttimelusta, vaan noiden teidän naapureiden takia! Kaikki ei vihaakaan lapsia.

[/quote]

Mä olin niin varma, että aloituksessa purnataan naapurin remontin ajoittamista päiväuniaikaan. Ei ollutkaan.

Vierailija
7/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummityttö kanssa heräilee kotona jos äitinsä hiljaakin liikkuu asunnossa. Meillä kun on tytteli hoidossa niin telkkarissa on normiäänet, kävelen asunnossa normaalisti, vedän vessan, lasken vettä ja mitä vaan niin ei se herää :o

Vierailija
8/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:17"]Jäätelöä vain kaipaisi :)

ap

[/quote]

No hae sitä jäätelöä, kun naapuri poraa! Tai paukuttele itse kattiloita samaan aikaan. Mikä tässä nyt oli vaikeaa?

Vierailija
9/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin päiväuniaikaan voi tehdä ihan mitä vaan, mutta annas kun yritän ottaa jonkun naistenlehden tai juurikin jonkun herkun käteeni, niin johan makuuhuoneesta kajahtaa itku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän