Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranne murtunut, mies hoitaa ruuanlaiton. Tässä viikon ruokalista:

Vierailija
09.09.2021 |

Maanantai: Uunimakkaraa ja perunamuusia
Tiistai: Maksalaatikko (eines)
Keskiviikko: Paistettuja nakkeja ja perunasalaattia
Tänään: Hernekeittoa (purkista)

huomenna saa woltkuski tuoda ruuat...

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naapurin Jessica sillä on kuulemma ovulaation aika ja se stalkkaa sun miestä.

Vierailija
22/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun ei isosti tarvi koskaan kokata kun mies tekee paljon parempaa ruokaa kuin minä. Ihan ravintola tasoa vaikkei kokki ookaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta mieheks, kuitenkin?

Tie naisen sydämeen ei näköjään käy vatsan kautta.

Vierailija
24/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella miten kiltti mies sinulla on. Mitä sinä käyttäisit omasi egosi jatkeena, jos hän osaisi tehdä yhtä hyvää ruokaa kuin sinä? Nyt voi kertoa kaikille miten olet miestäsi parempi ihminen.

Pitäisikö askarrella lasten kansaa sinulle oikein mitali?

Vierailija
25/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtunut ranne ei estä opettamasta miestä tekemään kunnon ruokaa.

Vierailija
26/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä matami syömättä. Et sä nälkään kuole.

Vierailija
27/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murtunut ranne ei estä opettamasta miestä tekemään kunnon ruokaa.

Jos Ap ei osaa tehä ruokaa totakaan vähää?

Vierailija
28/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää ruokaa, kyllä noilla arkena nälkä lähtee. Tekisin lisäksi salaattia ja välipaloina marjoja/hedelmiä. Ehdota jos miehesi tekisi vaikka mansikkarahkaa!

Vierailija
29/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aha, mitäs oot passannu pilalle

Luultavimmin äitee on passannut pilalle eikä ole sen koommin koulutettu uudelleen

Vierailija
30/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mun ole ruokaa tehtävä ku mursin ranteeni. Kuka olisi monen viikon ajan tehnyt yh:n ja lapsensa ruoat. Miettii vain mitä tekee, että onnistuuko yhdellä kädellä. Lapsi oli tuolloin 8v ja hän auttoi välillä keittiössä.

Vierailija
31/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että sinun ei ole pakko toimia kotipiikana ap? Anna miehelle joululahjaksi kokkauskurssi. Itse nyt mahdollistat ne perinteiset sukupuoliroolit kotonanne.

Vierailija
32/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mun ole ruokaa tehtävä ku mursin ranteeni. Kuka olisi monen viikon ajan tehnyt yh:n ja lapsensa ruoat. Miettii vain mitä tekee, että onnistuuko yhdellä kädellä. Lapsi oli tuolloin 8v ja hän auttoi välillä keittiössä.

Lämpimiä muistoja tuli tästä mielen. Miten herttaisia ne omat lapset oli pienenä kun tarjoili kipeälle äidille nuudeleita ja leipää.

Vierailija
33/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aha, mitäs oot passannu pilalle

Luultavimmin äitee on passannut pilalle eikä ole sen koommin koulutettu uudelleen

Sano suoraan vaan että puoliso on jatkanut siitä mihin äiti jäi.

Vierailija
34/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin monen mielestä makkara/nakit ja peruna voi olla hyvää ruokaa 🤢. Ei ihmekään että valtaosa ihmisistä on lihavia.

AP olisi tietysti voinut kertoa miehellensä mitä haluaa ruuaksi, eikä passiivisaggressiivisena tilailla woltista kaiken päätteeksi.

Vierailija
35/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tulee lapsuus mieleen. ( Milloinkohan oikein lopetin makkaroiden ja nakkien syömisen?)

Eli sanoisin, että lähes parasta mahdollista ruokaa kipeänä ollessa.

Vierailija
36/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen että saat ruokaa äläkä valita kun joku tekee ettei itse tarvi murtuneella ranteella

Vierailija
37/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävisi, jos mies tilaisi woltista, kun nainen ei tekisi lempiruokaa? Naisella on ilmeisesti varaa käyttäytyä näin. 

Vierailija
38/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten mulla oli oikeassa kyynärpäässä murtuma, ja sain kyllä hyvin tehtyä itselleni ruuat ihan hyvin, vaikka oikeakätinen olenkin. Yksineläjä joutuu pärjäämään yksin. En kyllä ihmettele, ettet tuollaisista teollisista mössöistä välitä, en itsekään pistäisi moista suuhuni. Eikö miehesi todella osaa tehdä muuta, kuin tyrkätä eineksiä mikroon lämmitettäväksi? Hämmentävän avutonta.

Vierailija
39/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas minä niin mieleni pahoitin, kun mies ei osaa ajatuksiani lukea ja teki kaiken ihan väärin.

Taidanpa kysyä neuvoa Suomen luotettavimmalta palstalta.

Kääntäisiköhän kylkeä sohvalla vai haukkuisiko vähän enemmän tuota kävelevää lompakkoa?

Mieti muuten sitä, että yksinasuvat tekevät sen ruokansa ihan itse, murtuneesta kädestä huolimatta.

Vierailija
40/84 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja hyvin oppi käyttämään vain yhtä kättä vaikka vaikeeta ensin olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän