Ranne murtunut, mies hoitaa ruuanlaiton. Tässä viikon ruokalista:
Maanantai: Uunimakkaraa ja perunamuusia
Tiistai: Maksalaatikko (eines)
Keskiviikko: Paistettuja nakkeja ja perunasalaattia
Tänään: Hernekeittoa (purkista)
huomenna saa woltkuski tuoda ruuat...
Kommentit (84)
Onneks mun ei isosti tarvi koskaan kokata kun mies tekee paljon parempaa ruokaa kuin minä. Ihan ravintola tasoa vaikkei kokki ookaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta mieheks, kuitenkin?
Tie naisen sydämeen ei näköjään käy vatsan kautta.
Ajatella miten kiltti mies sinulla on. Mitä sinä käyttäisit omasi egosi jatkeena, jos hän osaisi tehdä yhtä hyvää ruokaa kuin sinä? Nyt voi kertoa kaikille miten olet miestäsi parempi ihminen.
Pitäisikö askarrella lasten kansaa sinulle oikein mitali?
Murtunut ranne ei estä opettamasta miestä tekemään kunnon ruokaa.
Jätä matami syömättä. Et sä nälkään kuole.
Vierailija kirjoitti:
Murtunut ranne ei estä opettamasta miestä tekemään kunnon ruokaa.
Jos Ap ei osaa tehä ruokaa totakaan vähää?
Ihan hyvää ruokaa, kyllä noilla arkena nälkä lähtee. Tekisin lisäksi salaattia ja välipaloina marjoja/hedelmiä. Ehdota jos miehesi tekisi vaikka mansikkarahkaa!
Vierailija kirjoitti:
aha, mitäs oot passannu pilalle
Luultavimmin äitee on passannut pilalle eikä ole sen koommin koulutettu uudelleen
Itse mun ole ruokaa tehtävä ku mursin ranteeni. Kuka olisi monen viikon ajan tehnyt yh:n ja lapsensa ruoat. Miettii vain mitä tekee, että onnistuuko yhdellä kädellä. Lapsi oli tuolloin 8v ja hän auttoi välillä keittiössä.
Tiedätkö että sinun ei ole pakko toimia kotipiikana ap? Anna miehelle joululahjaksi kokkauskurssi. Itse nyt mahdollistat ne perinteiset sukupuoliroolit kotonanne.
Vierailija kirjoitti:
Itse mun ole ruokaa tehtävä ku mursin ranteeni. Kuka olisi monen viikon ajan tehnyt yh:n ja lapsensa ruoat. Miettii vain mitä tekee, että onnistuuko yhdellä kädellä. Lapsi oli tuolloin 8v ja hän auttoi välillä keittiössä.
Lämpimiä muistoja tuli tästä mielen. Miten herttaisia ne omat lapset oli pienenä kun tarjoili kipeälle äidille nuudeleita ja leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aha, mitäs oot passannu pilalle
Luultavimmin äitee on passannut pilalle eikä ole sen koommin koulutettu uudelleen
Sano suoraan vaan että puoliso on jatkanut siitä mihin äiti jäi.
Miten noin monen mielestä makkara/nakit ja peruna voi olla hyvää ruokaa 🤢. Ei ihmekään että valtaosa ihmisistä on lihavia.
AP olisi tietysti voinut kertoa miehellensä mitä haluaa ruuaksi, eikä passiivisaggressiivisena tilailla woltista kaiken päätteeksi.
Ihan tulee lapsuus mieleen. ( Milloinkohan oikein lopetin makkaroiden ja nakkien syömisen?)
Eli sanoisin, että lähes parasta mahdollista ruokaa kipeänä ollessa.
Ole kiitollinen että saat ruokaa äläkä valita kun joku tekee ettei itse tarvi murtuneella ranteella
Miten kävisi, jos mies tilaisi woltista, kun nainen ei tekisi lempiruokaa? Naisella on ilmeisesti varaa käyttäytyä näin.
Pari vuotta sitten mulla oli oikeassa kyynärpäässä murtuma, ja sain kyllä hyvin tehtyä itselleni ruuat ihan hyvin, vaikka oikeakätinen olenkin. Yksineläjä joutuu pärjäämään yksin. En kyllä ihmettele, ettet tuollaisista teollisista mössöistä välitä, en itsekään pistäisi moista suuhuni. Eikö miehesi todella osaa tehdä muuta, kuin tyrkätä eineksiä mikroon lämmitettäväksi? Hämmentävän avutonta.
Taas minä niin mieleni pahoitin, kun mies ei osaa ajatuksiani lukea ja teki kaiken ihan väärin.
Taidanpa kysyä neuvoa Suomen luotettavimmalta palstalta.
Kääntäisiköhän kylkeä sohvalla vai haukkuisiko vähän enemmän tuota kävelevää lompakkoa?
Mieti muuten sitä, että yksinasuvat tekevät sen ruokansa ihan itse, murtuneesta kädestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä ja hyvin oppi käyttämään vain yhtä kättä vaikka vaikeeta ensin olikin.
Varmaan naapurin Jessica sillä on kuulemma ovulaation aika ja se stalkkaa sun miestä.