Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään narkkaripariskunnan!!

Vierailija
18.10.2014 |

Tänään kaupassa oli (ilmeisesti) tyttö ja poika, varmaan parikymmpisiä. Molemmilla maastohousut sekä nahkatakit ja tytöllä naamassa lävistyksiä niin paljon että oksetti!! Siellä ne palauttivat pulloja ja käyttivät sossun rahoja, ai että kun pistää vihaksi ja säälittää! Hankkisivat edes töitä, olivat varmaan pilvessä kun poika ainakin osti sipsejä ja pizzaa. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh.. Mitä jos pitäisit huolen omista asioistasi?..

Vierailija
2/12 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juust, toihan kertookin että on narkkari ja tt-tuella elävä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten viettivät railakasta lauantai-iltaa, koska maanantaina on mentävä töihin?

Vierailija
4/12 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareita tuntevana sanoisin ettei ihan mennyt kuvaus kohdalleen. Vaatetus ja lävistykset eivät ole narkkarin tunnusomaisin tuntomerkki vaan jokainen narkkarin tunteva kyllä tietää että se oli fyysinen ulkoinen habitus josta helpoiten tunnistaa pitkään ja jopa jonkun aikaa käyttäneen. Eikä suinkaan ne maastohousut.

Muutenhan tämä aloitus kyllä vaikutti yleisesti ottaen kiihtyneeltä trollausyritykseltä.

Vierailija
5/12 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sattuikin, kävin tänään avomieheni kanssa kaupassa palauttamassa asuntoon kertyneitä pulloja ja mulla on tosiaan 4 näkyvää lävistystä kasvoissa. :--D Kyllä minulla ihan työpaikka on jos minut tänään näit, eikä todellakaan oltu poltettu mitään muuta kuin tupakkaa. Ai että kun naurattaa! :,D

Vierailija
6/12 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, minäkin olen ostanut joskus sipsejä ja pizzaa! Luulikohan ne siellä kaupassa minnuu narkkariksi!?

Vierailija
7/12 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarit kyllä tunnistaa ulkonäöltä, mutta ei tuo pariskunta ihan sovi kuvaan.

Vierailija
8/12 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki käyttäjät näytä sellasilt rapanisteiltä. Monet nuoret narkit (alle 22v) näyttää yleensä ihan tavallisilta. Ku ikää tulee lisää nii alkaa ulkonäköki sit rapistuu... Ite oon käyttäny 3v päivittäin suonensisäsiä eikä mustakaan huomaa sitä. Ei, en laita kuvaa mut KUKAAN uusista tuttavuuksista ei oo tajunnu et käytän. On siis niitäki narkkareita jotka jaksaa nähä vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Jos vaan pitää huolta hygieniastaan, käyttää puhtaita ja ehjiä vaatteita ja vähän laittautuu nii ei se huumeitten käyttö sieltä alta välttämättä loista. Toki riippuu mitä käyttää ja näin mut silti.

niiku joku saoki, yleensä se olemus kertoo enemmä ku pelkkä ulkonäkö. Jonkun pirinistin tunnistaa aika helposti, samoin sekakäyttäjän mut pelkkää subuu rykineen narkkarin tunnistamine onki sit taas vaikeempaa.

Vierailija
9/12 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on provo tai tynnyrissä kasvanut.

Vierailija
10/12 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:03"]Tänään kaupassa oli (ilmeisesti) tyttö ja poika, varmaan parikymmpisiä. Molemmilla maastohousut sekä nahkatakit ja tytöllä naamassa lävistyksiä niin paljon että oksetti!! Siellä ne palauttivat pulloja ja käyttivät sossun rahoja, ai että kun pistää vihaksi ja säälittää! Hankkisivat edes töitä, olivat varmaan pilvessä kun poika ainakin osti sipsejä ja pizzaa. :(
[/quote]

:Dd Minä, maastohousuihin, ketjuihin, nahkatakkeihin, läväreihin ja rastoihin pukeutunut 18-v nuori nainen en ole koko elämäni aikana edes maistanut alkoholia, röökistä tai aineista puhumattakaan :D Ja kävin tänään mäkissä ja ostin sipsiä :3 Mut sit mun narkkarikaveri, ikää vähän alle 30v, on siivoillut koko viikon, pessyt pyykkiä ja laittanut itse ruokaa ihan alusta asti loppuun :3 Ja silti löytyy huumemenneisyys ja huumevelat.

Vierailija
11/12 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko porvoossa?

Vierailija
12/12 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:10"]Ei kaikki käyttäjät näytä sellasilt rapanisteiltä. Monet nuoret narkit (alle 22v) näyttää yleensä ihan tavallisilta. Ku ikää tulee lisää nii alkaa ulkonäköki sit rapistuu... Ite oon käyttäny 3v päivittäin suonensisäsiä eikä mustakaan huomaa sitä. Ei, en laita kuvaa mut KUKAAN uusista tuttavuuksista ei oo tajunnu et käytän. On siis niitäki narkkareita jotka jaksaa nähä vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Jos vaan pitää huolta hygieniastaan, käyttää puhtaita ja ehjiä vaatteita ja vähän laittautuu nii ei se huumeitten käyttö sieltä alta välttämättä loista. Toki riippuu mitä käyttää ja näin mut silti.

niiku joku saoki, yleensä se olemus kertoo enemmä ku pelkkä ulkonäkö. Jonkun pirinistin tunnistaa aika helposti, samoin sekakäyttäjän mut pelkkää subuu rykineen narkkarin tunnistamine onki sit taas vaikeempaa.
[/quote]

Toivottavasti pääset kamasta irti. Voimia sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi