Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako opettaja käydä oppitunnin aikana pissalla?

Vierailija
09.09.2021 |

Jos tulee pakottava pissahätä. Olen ymmärtänyt, että luokkaa ei saa jättää hetkeksikään yksin, eli vessaan ei saa mennä.

Ihmisoikeudet kuitenkin kieltävät epäinhimillisen kohtelun. Minun mielestä vessassa käynnin kieltäminen on epäinhimillistä kohtelua. Eikö teistä tässä ole ristiriitaa?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Ope voi käydä vessassa välkällä, niin kuin oppilaatkin. t.ope

Vierailija
2/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin 00-luvulla opettajat kävi milloin missäkin tunnin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyh. Ope voi käydä vessassa välkällä, niin kuin oppilaatkin. t.ope

No aina välillä tulee yllättäviä tilanteita. Joskus rakko vain täyttyy supernopeaa ilman syytä.

Vierailija
4/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kova hätä niin ei kai sitä housuunkaan päästetä

Vierailija
5/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun pitää näyttää esimerkkiä ja pissata housuun. Oppivat oppilaat yhteiskunnan säännöt jo varhaisessa vaiheessa eli sen, ettei työaikaa ole soveliasta tuhlata vessassa istumiseen.

Vierailija
6/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän oppilaatkaan saa käydä tunnilla vessassa. Miksi ope ei voi käydä oppilaiden tavoin välitunnilla?

Vierailija
7/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on valittava, kustako housuun vai mennäkö vessaan, niin en itse ainakaan paljon lottoaisi.

Vierailija
8/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän oppilaatkaan saa käydä tunnilla vessassa. Miksi ope ei voi käydä oppilaiden tavoin välitunnilla?

Täh? Saahan. Ja opettajat myös. 

Vierailija
9/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo on kielletty ettei saa jättää hetkeksikään yksin? Mietin vain mihin voin vedota kun opettaja tuon tuosta jättää luokan ominpäin.

Vierailija
10/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä, jos on pakko, mutta on silti vastuussa luokasta eli itse en hevillä menisi. Usein huomaa klo 12, että ei ole ehtinyt käydä vessassa. Sitten on pakko 😂.

Vierailija
11/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opet juo kahvia keskenään. Jos joku on hetkenkin poissa, alkaa juoruilu.

Vierailija
12/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saahan. Ei kakkaa voi aina kauaa pidätellä, muuten voi mennä housuun, ja kuuluu antaa tulla silloin kun tulossa.

Vierailija
13/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pianon takana luokassani muoviämpäri, johon lorautan tarpeen tullessa. Sekä oppilaat että vanhemmat ovat olleet tyytyväisiä tähän ratkaisuun.671

Vierailija
14/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa saa minun puolesta käydä, kun päästää oppilaatkin tarpeen vaatiessa vessaan. Meillä yläkoululainen tuli kerran koulusta kotia ja matikasta oli hirveä määrä kotitehtäviä. Hetken kun tenttasin poikaa, että miksi ei ollut tehnyt tunnilla, kertoi että oli ollut ihan hirveä kusihätä eikä voinut ollenkaan keskittyä mutta opettaja oli kieltänyt vessassa käynnin koska oli viimeinen oppitunti ja pian pääsisi kotiin... Ei tuokaan inhimilliseltä kuulostanut.

Vierailija
15/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oppilaat käy vessassa tunnin aikana.

Ja ope voi poistua luokasta esim. ottamaan kopioita.

Voi näitä aloituksia taas. Ap, oliko muuta?

Vierailija
16/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää käydä tunnin aikana pissalla, vaikka oli käynyt jo välitunnilla, niin kyse on sairaudesta.

Vierailija
17/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pianon takana luokassani muoviämpäri, johon lorautan tarpeen tullessa. Sekä oppilaat että vanhemmat ovat olleet tyytyväisiä tähän ratkaisuun.671

Hohhoijaa..missä kohti piti nauraa? Tuossako pianon takana?

Vierailija
18/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oppilaat käy vessassa tunnin aikana.

Ja ope voi poistua luokasta esim. ottamaan kopioita.

Voi näitä aloituksia taas. Ap, oliko muuta?

Kesken kokeenkin?

Vierailija
19/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa saa minun puolesta käydä, kun päästää oppilaatkin tarpeen vaatiessa vessaan. Meillä yläkoululainen tuli kerran koulusta kotia ja matikasta oli hirveä määrä kotitehtäviä. Hetken kun tenttasin poikaa, että miksi ei ollut tehnyt tunnilla, kertoi että oli ollut ihan hirveä kusihätä eikä voinut ollenkaan keskittyä mutta opettaja oli kieltänyt vessassa käynnin koska oli viimeinen oppitunti ja pian pääsisi kotiin... Ei tuokaan inhimilliseltä kuulostanut.

Tuo on kiusaamista ja kyllä sitä tekee myös opettajat, olisin itse nostanut metelin asiasta. Lapselle voi antaa vaikka 5-10min aikaa sinne vessaan niin että ei luistella koko tuntia pois sen varjolla.

Vierailija
20/73 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sanoit pojallesi, että jos uudelleen tulee tuollainen tilanne, menee vain vessaan ja pyytää opea vaikka soittamaan sinulle. Ope ei voi estää vessaan menemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän