Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kadehtivat, kun olen tk- eläkkeellä ja brutto tuloni 2965€/kk.

Vierailija
09.03.2025 |

Suomalaiset osaavat olla kateellisia toisille.  Tk- eläkeläisenä saan 2965€/kk eläkettä. Niin mitä ihmettä siinä on kadehtimista? Mielummin olisin töissä ja saisin tuloni työnteolla. Työtapaturmassa dominantti käsi meni. Kipeä olen. Ei pitäisi ihmisten kateellisia siitä olla kun toisella kipuja. HÄVETKÄÄ KADEHTIJAT!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on provoa? 

AP

Vierailija
4/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nettotulot on 579 e ja täytyy myöntää että kyllä moinen rahamäärä käy kateeks. Töistäkään en oo puoliakaan tuosta tienannut.

Vierailija
5/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää toisen tulot ja osaa kadehtia jos et ole itse kailottanut tulojasi ympäri kyliä? Minulla on paljon suurempi työeläke muttei tulisi mieleenkään kertoa summaa... 

Vierailija
6/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen käden invaliditeetti ei riitä perusteeksi työkyvyttömyyseläkkeeseen. Joko sinulla on maksimissaan joku 6-12kk kuntoutustukipätkä mutta sen jälkeen katsotaan että sinut voidaan kuntouttaa toiseen työhön uudelleenkoulutuksella.

Vierailija
7/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E minä voi toisten puolesta tietää miksi ovat kateellisia. Minä en ole kateellinen kenellekään mistään.

Vierailija
8/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla se jolle on myönnettu tapaturmaeläke, tämän eläkkeen myöntää vakuutusyhtiöt. Ei ole sama asia kun työeläkeyhtiöiden myöntämät tk- eläkkeet. 

Vakuutusyhtiöiden tapaturmaeläkkeet ovat pääsääntöisesti korkeammat kun eläkeyhtiöyden myöntämät tk -eläkkeet, jotka perustuvat tuloihin.

Vierailija
9/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisessa ketjussa ap kehuu vaurauttaan, joka toisessa rahanpuutettaan. Nolo trolli.

Vierailija
10/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiö maksaa tk- eläkkeen.  Muutama kymppi tulee työeläke yhtiöltä. 

AP

Vierailija
11/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys    sanat.

Vierailija
12/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa ole kadehdittavaa. Mieluummin terve käsi ja käy itse tienaamassa rahansa.

Vierailija
13/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit niitä kipulääkkeitä, ei tarvitsisi purkaa meihin sitä kivun tuomaa aggressiota. Sinua kukaan kajehi. 

Vierailija
14/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kadehtivat kaikkea, ja jotkut eivät mitään. Vaan miksi luulet, että sinua kahdehditaan? En minä ainakaan tiedä, minkä verran kukakin saa tuloja. Sairauksia kukaan ei ainakaan kadehdi.

Vierailija
15/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakuutusyhtiö maksaa tk- eläkkeen.  Muutama kymppi tulee työeläke yhtiöltä. 

AP

Taas on googlella hankittu tietoa. 

Noin muuten, ei sulla ole paljon elämässä sisältöä. 

Mutta itsepä olet tiesi valinnut. 

Vierailija
16/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E minä voi toisten puolesta tietää miksi ovat kateellisia. Minä en ole kateellinen kenellekään mistään.

Oikeastaan minä, jos nyt jostain olis kade, ehkä vähän kaiholla muistelen nuoruutta. Se on vain kerran.Ikä tekee siis sen että kun lähes kaikki ympärillä alkaa olla nuorempia, niin kun sais aikaa ruuvattua takaisinpäin.

Vierailija
17/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen käden invaliditeetti ei riitä perusteeksi työkyvyttömyyseläkkeeseen. Joko sinulla on maksimissaan joku 6-12kk kuntoutustukipätkä mutta sen jälkeen katsotaan että sinut voidaan kuntouttaa toiseen työhön uudelleenkoulutuksella.

Mitenkäs tuo uudelleenkoulutus, kun hallituksen teot on heikentänyt sitä reilusti. Ellet ole alle 25-vuotias, työtön ja ilman tutkintoa, niin silloin pääsee tosi hyvin kouluun.

Vierailija
18/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee vain muutama kymppi Työeläkeyhtiöltä ei ole ehtinyt töitä paljoa tekemään tai sitten vältellyt töitä. Eri asia saada vakuutusyhtiöltä työtapaturmasta kovempaa eläkettä. Kannattaa olla kiitollinen siitä.Verot pois niin eipä tuo kovin iso raha ole. Helpompi elää kuin jollain takuueläkkeellä. Tosin ne saavat muita tukia niin psljon että lopulta ero kovin iso ole.

Vierailija
19/19 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kailottelet tulojasi ympäri kyliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä