Mitä sellaista sinulla ei ole, mitä "kaikilla" muilla on?
Mulla ei ole koskaan ollut mikroaaltouunia eikä tiskikonetta. Tuntuu että kaikilla muilla on, ja ihmettelee kovasti miten voin elää ilman.
Kommentit (84)
Telkkaria.
Kyllä mä elin pitkään ilman tiskikonetta, mutta kun on neljän hengen talous ja vanhemmat käyvät töissä, niin kyllähän se käsitiski aikansa vie, eli tiskikoneesta en luopuisi.
Mulla ei ole oikeastaan yhtään mitään kun vertaa siihen mitä muilla on. Patja lattialla, ruokaryhmä ja pakolliset tavarat kuten ruuanlaittotarpeet ja vaatteita. Tänään ostin uuden kasarin :)
Mikroaaltouunia. Varsi-imuria (tuntuu tuttavapiirissä kaikilla olevan). Ilmalämpöpumppua (palstan perusteella lähes kaikilla on).
hmmm.. diplomaatisesti. joka johtuu täsin itsesä. Hyvä elämä :/
Miestä ja lapsia. Olen meidän töissä ainoa sinkku.
Koira..tuntuu olevan nykyään pakollinen hankinta
Älypuhelinta.
Myöskään tiskikonetta, autoa tai omistusasuntoa ei ole koskaan ollut.
Mielenterveys. Sosiaaliset taidot. Miellyttävä luonne. Sosiaalinen älykkyys, tai ylipäätään älykkyys. Parisuhde. Seksielämä. Tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole oikeastaan yhtään mitään kun vertaa siihen mitä muilla on. Patja lattialla, ruokaryhmä ja pakolliset tavarat kuten ruuanlaittotarpeet ja vaatteita. Tänään ostin uuden kasarin :)
Oot tyypillinen helsinkiläinen nuori :D nehän nukkuu muodikkaasti trukkilavoista kasatussa "sängyssä" ja tavaraa mahd. vähän. Esim tubettaja Mansikkka (Maiju V.)
Omistusasuntoa. Ei ole varaa täällä kaupungissa vaikka olen keskituloinen. Ei ole perittyä pääomaa niin ei onnistu luokkanousu näilläkään tuloilla.
Mullakaan ei ole. Molemmat minulla on ollut, mutta menivät rikki. En jaksanut koskaan hankkia uusia.