Kaupassa oli pariskunnalla aikuisten potkarit päällä
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 07:24"]
Seuraavaksi varmaan vaipoissa. Ei ole typerämpää näkyä.
[/quote]
Kyllä se typeryys taitaa olla enempi siellä katsojan korvien välissä. Enemmän mua ihmetyttää näillä kylmillä keleillä nää nuoret neidit jotka kulkee nilkkatennareissa ja lyhytvartisissa sukissa nilkat paljaana.
Itse käytän kotona,koiraa ulkoiluttaessa.Kauppaan tai baariin en kehtaa lähteä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:55"]
Mul on sellanen mökillä. Ihan hirmu kätsä huussissa. Huppu ja yläosa laahaa huusin lattiaa niin ei tarvii siellä lakasta.
[/quote]
Okei. Ajattelin jo sellaisen hankkia... niinku saunan jälkeen ois ollu kiva... mutta tää sai miettimään asiaa toisenkin kerran. Kiitti.
[/quote]
niitä on sellasiakin missä on takapuolen kohalla se luukku napeilla!
[/quote]
On. Uggit ja Crocksit.
Ilmeisesti näiden joidenkin mielestä myöskin farkkuhaalari on ehdoton ei ei?
No munmies ainakin käy välillä kaupassa onepiecellä ja lentokoneessa käyttä sellaista AINA.
Mitä outoa tuossa on... Me käydään useinkin potkupuvuissa sekä kaupassa että baarissa. Kun menee autolla kauppakeskuksen parkkihalliin, sieltä on kätevä mennä sisäkautta ostoksille eikä tarvitse potkareiden päälle mitään hiostavaa takkia tai kutittavaa kaulaliinaa. Kätevä ja lämmin asu. Baarissa käydään potkupuvussa, jos on tarkoitus enemmänkin vaan istuskella eikä esimerkiksi tanssia. Kun potkarit ovat koko ajan päällä, niin ei jaksa alaa vaihtelemaan vaatteita yhtenään
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:22"]
No mikä ettei. Pääasia että on vaatteet, ja puhtaat. Mä näin taas laumoittain ukkoja paskaisissa työtakeissa ja haalareissa.
[/quote]
uuuh.. Seksikästä ;)
Kotona jees, ei muuten. Kai tää kuuluu yleissivistykseen?
Mä taas näin töissä parkin vanhempaa herraa, joilla oli päällään hygieniahaalarit (=aikuisten potkarit).
[/quote] Et ole tosissasi. Kyllä siinä saa pääkoppa aika tyhjää humista, jos potkupuvussa lähtee julkisille paikoille. Kas kun ei pelkissä kalsareissa... [/quote]
Mikähän on sun mielestä sitten oikea pukeutumiskoodi julkisellapaikalla? Kenties Hugo Bossin puku? Ymmärrän et asiaan kiinnitettäis huomiota jos painelis häihin, ristiäisiin tai vastaavaan tilaisuuteen tuollaisessa haalarissa. Mun mielestä voi aivan hyvin käydä arkisissa paikoissa/askareissa esim. lenkillä, kaupassa jne.
Mun mielestä ne on jotenkin epämukavia. Sain joskus semmoisen jumpsuitin lahjaksi... Siinä tulee kuuma ja lahkeet ja hihat on mulle vähän lyhyet ja tuntuu ärsyttäviltä. Vessassa hankala.
Eikös sillä yhdellä läskillä bloggarillakin ole sellainen, törmäsin kuvaan jossain saitilla. Huvittavan näköistä kun lyhyellä reilusti yli 100 kg painavalla muijalla on tuollainen päällä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:55"]Mul on sellanen mökillä. Ihan hirmu kätsä huussissa. Huppu ja yläosa laahaa huusin lattiaa niin ei tarvii siellä lakasta.
[/quote] miksi heitit yläosan ja Hupun lattialle? Jos olet huussissa, niin eikö olisi kannattanut laskea vain alaosaa, wiki tarkoitus ollut ottaa koko vaatetta pois.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:22"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 07:37"]
[/quote]
Kyllä se typeryys taitaa olla enempi siellä katsojan korvien välissä. Enemmän mua ihmetyttää näillä kylmillä keleillä nää nuoret neidit jotka kulkee nilkkatennareissa ja lyhytvartisissa sukissa nilkat paljaana.
[/quote] Et ole tosissasi. Kyllä siinä saa pääkoppa aika tyhjää humista, jos potkupuvussa lähtee julkisille paikoille. Kas kun ei pelkissä kalsareissa... [/quote]
PICTURES OR IT DIDN'T HAPPEN!
Oikeasti en ole ikinä elämässäni nähnyt aikuisella POTKUPUKUA kuten täälläkin otsikkoa myöten huudellaan.
Potkupuku on aivan eri vaate kuin HAALARI/onesie/jumpsuit koska siinä on sukkaosa kiinni lahkeessa.
Opetelkaa idiootit nyt edes alkeellisesti nämä termit ennen kuin julkisesti nolaatte itsenne huutelemalla potkupuvuista. Hävettää niin paljon teidän puolestanne.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:55"]Mul on sellanen mökillä. Ihan hirmu kätsä huussissa. Huppu ja yläosa laahaa huusin lattiaa niin ei tarvii siellä lakasta.
[/quote] miksi heitit yläosan ja Hupun lattialle? Jos olet huussissa, niin eikö olisi kannattanut laskea vain alaosaa, wiki tarkoitus ollut ottaa koko vaatetta pois.
[/quote]
Siis täh? Öö, no avaan vetskari ja riisun yläosan. Muuten tulee housuille. Ooksä vähän vajakki tai jotain?
No mikä ettei. Pääasia että on vaatteet, ja puhtaat. Mä näin taas laumoittain ukkoja paskaisissa työtakeissa ja haalareissa.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:56"]
Cool.
[/quote]
Eilen pyöri kanssa epekepessä yks sälli vaalenpunaisessa haalarissa. Oli kyll jotenski söpön näköne :)
Ne on varmaan tosi kivat päällä, silleen lauantai-iltana saunan jälkeen kotona. Ei julkisella paikalla. EI!
Seuraavaksi varmaan vaipoissa.
Ei ole typerämpää näkyä.