Kaupassa oli pariskunnalla aikuisten potkarit päällä
Kommentit (42)
Niitä ei kiinnostanut vittujakaan.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:58"]
Niitä ei kiinnostanut vittujakaan.
[/quote]
They see me rollin' they hatin'.
"Kiva huomata et on joku joka ei piittaa muiden ajatuksista eikä mielipiteistä :) Ite olen monta kertaa yrittäny kerätä rohkeutta mennä lähikauppaan haalarissa mutt viel en ole uskaltanu sitä tehdä :( Kenties jokupäivä rohkeus vie voiton. Sitä odotellessa."
Itse olin eilen vaipoissa ja tutti suussa kaupassa.
Tuletko mukaan. Ollaan rohkeita.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:58"]Eiiih. Jumpsuitit. Joko ne tulee takaisin..
[/quote]
Onesiet tuli takas joskus 6 vuotta sitten...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:55"]
Mul on sellanen mökillä. Ihan hirmu kätsä huussissa. Huppu ja yläosa laahaa huusin lattiaa niin ei tarvii siellä lakasta.
[/quote]
Okei. Ajattelin jo sellaisen hankkia... niinku saunan jälkeen ois ollu kiva... mutta tää sai miettimään asiaa toisenkin kerran. Kiitti.
[/quote]
On myös sellasia missä vetskari menee lahkeiden välistä, se on kätevä mökillä..
Ok kotiasuna, mutta ei julkisella paikalla.
Mun mielestä on ihan ok käyttää onesieta arkisissa paikoissa/tekemisissä vapaa-ajalla, juurikin vaikka koiraa ulkoiluttaessa tai ruokakaupassa (ja tietty kotona) :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 07:24"]
Seuraavaksi varmaan vaipoissa. Ei ole typerämpää näkyä.
[/quote]
Kyllä se typeryys taitaa olla enempi siellä katsojan korvien välissä. Enemmän mua ihmetyttää näillä kylmillä keleillä nää nuoret neidit jotka kulkee nilkkatennareissa ja lyhytvartisissa sukissa nilkat paljaana.
[/quote]
Et ole tosissasi. Kyllä siinä saa pääkoppa aika tyhjää humista, jos potkupuvussa lähtee julkisille paikoille. Kas kun ei pelkissä kalsareissa...
Mitäs tuossa. Minä istun usein lastenrattaissa ja vaimo työntää.
Kaupoissa tosi mukava vaan istuskella. Me ei välitetä mitä muut ajattelee. Olen mies 48v. Toki potkupukukin on mukava!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:56"]
Cool.
[/quote]
Eilen pyöri kanssa epekepessä yks sälli vaalenpunaisessa haalarissa. Oli kyll jotenski söpön näköne :)
[/quote]
Kiva huomata et on joku joka ei piittaa muiden ajatuksista eikä mielipiteistä :) Ite olen monta kertaa yrittäny kerätä rohkeutta mennä lähikauppaan haalarissa mutt viel en ole uskaltanu sitä tehdä :( Kenties jokupäivä rohkeus vie voiton. Sitä odotellessa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:22"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 07:24"]
Seuraavaksi varmaan vaipoissa. Ei ole typerämpää näkyä.
[/quote]
Kyllä se typeryys taitaa olla enempi siellä katsojan korvien välissä. Enemmän mua ihmetyttää näillä kylmillä keleillä nää nuoret neidit jotka kulkee nilkkatennareissa ja lyhytvartisissa sukissa nilkat paljaana.
[/quote] Et ole tosissasi. Kyllä siinä saa pääkoppa aika tyhjää humista, jos potkupuvussa lähtee julkisille paikoille. Kas kun ei pelkissä kalsareissa... [/quote]
Ottaako kenties sun itsetunnolle jos joku uskaltaa pikkusen repästä ja käyttää haalaria muualla ku yksin kotona pimeässä? Se tuskin on keneltäkään muulta pois jos haalaria haluaa käyttää. Pikku vinkki enskerralle: "Katso muualle."
Mun mielestä tuo pukeutuminen osoittaa et on sinut itsensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:24"]
Kotona jees, ei muuten. Kai tää kuuluu yleissivistykseen?
[/quote]
Jaa milläs tavalla tää nyt yleissivistykseen kuuluis?? :O Ite en kyll keksi, mutt joku "viisas" sen mulle varmaan kertoo :)
Eiiih. Jumpsuitit. Joko ne tulee takaisin..
Siis aivan upea näky, meinasin ottaa jopa kuvan mutten tohtinut.
Onpas kiva, että toiset uskaltavat. Mullakin on jumpsuit, se Henkka Maukan tummanvihreä. On muuten ihan ehdoton!
Mä olen ajatellut hankkia moiset mulle ja ukolleni.
Ostakaa niin iso että mahdutte siihen molemmat, se vasta kivaa on
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:58"]
Eiiih. Jumpsuitit. Joko ne tulee takaisin..
[/quote]
Onks ne muka jossain kohtaa kadonnu katukuvasta? Kyllä mä olen ainakin nähny tasasesti niitä jo useamman vuoden .
oliko ne nuoria vai vanhoja?