Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva palsta on ihan kuiva ja demi on parempi..

Vierailija
18.10.2014 |

Asd

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no onneksi ihmiset saavat ihan itse valita, millä sivustolla palstailevat.

Vierailija
2/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan keskustelunaiheet ovat parempia, mutta välillä tuntuu että demissä on parempia keskustelijoita kuin täällä. Täällä kaikki loukkaantuvat, suuttuvat ja vittuilevat, eivät osaa perustella mielipidettään saatikaan asettua kenenkään toisen asemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
4/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Demi sopii alle 20-vuotiaille paremmin, ja niinhän se on tarkoitettukin

Vierailija
5/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 28v, ja oon muutaman kerran käynyt mielenkiinnosta demi -palstalla, ja ollut ihan oikeesti yllättättyny kuinka fiksusti nuoret osaavat keskustella esim seurustelusta, terveydestä/kuntoilusta, perheen perustamisesta (siis suurin osa siellä on sitä mieltä että ollaan ensin kunnolla parisuhteessa, hankitaan ammatit ja eletään nuoren aikuisen elämää), mielenterveysongelmista jne. Siis kun ihan oikeasti vertaa tänne palstaan välillä, niin ero on suuri. Johtuu tosin siitä, että demissä kirjoitetaan nimimerkillä(?), mikä aina rauhoittaa keskustelua. Toki sielläkin on provoilijoita ja idiootteja, mutta selvässä vähemmistössä ovat kuitenkin, ja monet tyhmä kysymykset selittyvät kyllä silläkin että kysyjä on teini.

Mutta itse keskustelun aiheet sen sijaan on enemmän nuorille. Ja ei siellä iän puolesta itselle löydy vertaiskeskusteluseuraa niin kuin täällä. 

Vierailija
6/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyörinyt demissä vuosia ja siellä on kyllä tietyllä tapaa asiallisempaa keskustelua. Nyt oon ottanut rinnalle vauva.fin koska täällä saa nauraa ihmisten tyhmyydelle ja herneiden nenäänvetämisille :)

Vierailija
7/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:58"]

Itse olen pyörinyt demissä vuosia ja siellä on kyllä tietyllä tapaa asiallisempaa keskustelua. Nyt oon ottanut rinnalle vauva.fin koska täällä saa nauraa ihmisten tyhmyydelle ja herneiden nenäänvetämisille :)

[/quote]

Joo, äitylit ovat niitä pahimpia herneenvetäjiä ikinä. :D

Vierailija
8/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanois, törmäsin demiin av:n kautta, mutta ei oikein iskeny muhun. Mitä nyt parin kuukauden välein muistan siellä käydä, jos sitäkään. Täynnä jtn -00, ja aina välillä törmää joihinkin -05:siinkin... t. 16v

Vierailija
9/9 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toisinpäin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi