22-26 vuotiaat onko teillä jo ryppyjä kasvoissa
Itse olen 24 vuotias, ja otsassa jo selkeä ryppy. näinkö nopeasti sitä alkaa vanhenemaan?? Kauhea ikäkriisi iski! Myös silmien alla on jo pienet rypyt..
Kommentit (79)
Olen yli 30 eikä yhtään ryppyä. Hyvät geenit ja elintavat.
haha, ai saatana. Ette oo tosissanne. Ei ihon kuulukaan olla täysin sileä ja virheetön. Huhhuh, nauraa räkätän täällä vedet silmissä. Haha, ei juma!
Vierailija kirjoitti:
haha, ai saatana. Ette oo tosissanne. Ei ihon kuulukaan olla täysin sileä ja virheetön. Huhhuh, nauraa räkätän täällä vedet silmissä. Haha, ei juma!
Samaa ihmettelen minäkin, että mistä tällainen ulkonäkökeskeinen vouhottaminen oikein johtuu? Eihän ihmiset ole mitään mallinukkeja. Kai nyt jokaiselle tulee pieniä ilmehtimisjuonteita/ryppyjä kasvoihin, ei ole olemassakaan ihmistä jonka ihossa ei ole minkäänlaisia virheitä. Ilmehtimisjuonteet eivät ole sama asia kuin ikääntymisrypyt, monet eivät kykene erottamaan näitä kahta asiaa toisistaan.
26 v. Ei oo ryppyjä, äitini ja molemmat isoäidit ovat rypistyneet kauniisti ja myöhään. Voipi olla että saan nauttia hyvistä geeneistä.
Tätini on vanhentunut kauniisti. Täyttää pian 50 ja näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta.
Minulla on ryppyjä silmien alla, johtuu masennuksesta, stressistä, itkemisestä, huonosta näöstä sekä valvomisesta. Muuten olen täysin rypytön. Elän hyvin eristäytynyttä elämää enkä liikuta kasvojani muuten kuin itkiessäni. En hymyile, naura tai edes juttele toisten ihmisten kanssa kuin harvoin, ehkä kerran pari kuukaudessa. N22
Ei, iho on kuin teinillä: rasvainen ja epäpuhdas. Noh, se kai nimenomaan hidastaa ihon vanhenemisen näkymistä. Ikää 22 vuotta.
Oon 27 ja ainoastaan sibeliusryppy löytyy. Ilmeilen aika paljon puhuessani, joten ihmekös tuo.
Mulla löytyy otsasta muutama ryppy ja silmien ympärillä on ihan selviä ryppyjä, ja olen vasta 24... :( mutta tosiaan siristelen huomaamattani silmiä koko ajan, vaikka mulla on lasit ja näen niillä hyvin 🤔
Mä olen 26 janäyttäis siltä että silmäkulmiin on ilmestymässä pientä naururyppyä :/ Eniten kyllä tympii silmien välissä olevat ohuet vaakasuorat juonteet, lähtisköhän hyaluronihappopistoksilla?
No mä oon 13 ja mulla on ryppyjä.......
Ei ryppyjä, 40 v.
Olen kuvitellut, että yleensä niitä tulisi vasta joskus viidenkympin lähestyessä?
Itse huomasin ensimmäiset rypyt suunnilleen 30-vuotiaana. Mulla on tuossa otsassa toisella puolella kaksi pientä otsaryppyä. Nyt olen 32, eikä lisää oikein ole mihinkään tullut. Uskoisin sen johtuvan siitä että mulla on aina ollut melko rasvainen iho. Ja kaikki me ollaan erilaisia. En siis väitä että olisin jotenkin poikkeuksellisen hehkeä 32-vuotias, mulla vaan ei niitä ryppyjä juurikaan ole. Mutta toisaalta mulla sitten taas vähän "roikkuu" tuo silmäkulman iho, siis on sellaiset raskaat luomet. Kaikilla meillä omat virheemme ovat. Ja vaikka se kuulostaakin niin kliseiseltä, niin kyllä se naamasta näkyy jos nukkuu hyvin ja syö terveellisesti. Varsinkin vähän vanhemmalla ikää :)
Olen 35v ja ei ole vielä ryppyjä. Mutta nyt talvipakkasilla huomaa, että pieni rypyn alku alkaa puskea otsaan. Rasvaamisella saa vielä onneksi taltutettua. Opiskelin muutama vuosi sitten itseäni 10 vuotta nuorempien kanssa usean vuoden ja huomasin, että usealla 20+ vuotiaalla oli jo kulahtanut iho. Johtunee elintavoista: tupakka, kesällä yletön auringossa makaaminen, energiajuomat, sokeri...
Silmien alla on ryppyjä. Johtunee huonosta näöstä. Lasit kyllä on, ja käyn näöntarkastuksessa kahden vuoden välein. Rypyt eivät haittaa mua. Kaikille niitä tulee ja ne on ihan normaaleja. Lisäävät ilmettä. Mun poikaystävällä on silmäkulmissa ryppyjä, jotka vahvistuvat hymyillessä. Mun mielestä se tekee hänestä vain hurmaavamman!
Olen 25 ja viimeisen vuoden aikana olen silminnähden rypistynyt. Sibeliusryppy on syventynyt ja näyttää samanlaiselta kuopalta kuin "hiirenpillu" leuassa, otsassa menee ryppyjö myös vaakasuunnassa ja silmien alla on juovia ja valtavat silmäpussit roikkuvat kuin kivespussit. Vanheneminen on kamalaa :(