22-26 vuotiaat onko teillä jo ryppyjä kasvoissa
Itse olen 24 vuotias, ja otsassa jo selkeä ryppy. näinkö nopeasti sitä alkaa vanhenemaan?? Kauhea ikäkriisi iski! Myös silmien alla on jo pienet rypyt..
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:00"]Ikärypyillä ja ilmerypyillä on ero, älkää nyt hemmetti menkö tykittämään naamaanne mitään botoxia, olette pian ilmeettömiä muovinukkeja!
[/quote]
Mikä ero näillä on? Häviävätkö ilmerypyt mitenkään?
Ikä 25, ei ryppyjä. En ole auringossa viihtyvää sorttia ja lisäksi olen tunnollisesti hoitanut ihoa heti kun murrosikä alkoi 12-vuotiaana.
Olen 25 ja jotain pientä on jo nähtävissä. Mun mielestä ihan suloisen näköisiä vielä, ja jos perin äitini suvun puolelta rypyt niin ei mulla mitään hätää ole :D Kaikki näyttävät vielä yli 50-vuotiaana kauniilta ja nuorekkailta. En stressaa siis.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:56"]
Ei kyllä ole. Tarkoitin ainakin itse syviä, ihan selviä juonteita, kuten tässä alla olevassa kuvassa. veikkaan, että iän myötä itsellenikin sellaiset tulee, eikös sitä sanota, että naisen iän näkee kaulasta ja käsistä.
[/quote]
Juupajuu, mä taisin sitten rupsahtaa jo 9-vuotiaana kun näkyy juonne luokkakuvassa! :D
Aika suurella osalla edelleen on noita juonteita ja se riippuu ihan omasta ruumiinrakenteesta, ikääntymisen takia tulevat juonteet ovat erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:56"]
Ei kyllä ole. Tarkoitin ainakin itse syviä, ihan selviä juonteita, kuten tässä alla olevassa kuvassa. veikkaan, että iän myötä itsellenikin sellaiset tulee, eikös sitä sanota, että naisen iän näkee kaulasta ja käsistä.
[/quote]
Juupajuu, mä taisin sitten rupsahtaa jo 9-vuotiaana kun näkyy juonne luokkakuvassa! :D
Aika suurella osalla edelleen on noita juonteita ja se riippuu ihan omasta ruumiinrakenteesta, ikääntymisen takia tulevat juonteet ovat erilaisia.
[/quote]
Mikä jänne? Meneekö sinulla jänteet kaulalla poikittain? Jännä juttu, että ihmisillä, joilöa ei aiemmin ole ollut nitä ryppyjä kaulalla, on nyt tullut voimakkaita juonteita. Itsellänikin näkyy jo alku. Miksi on vaikea myöntää, että myös kaulalle tulee armottomasti vanhetessa ryppyjä. Valitettavasti.
Silmien alla ja nurkissa on kyllä ryppyjä...joudun kyllä välillä siristelemään silmiä ja nukunkin liian vähän. Olen 21
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:56"] Ei kyllä ole. Tarkoitin ainakin itse syviä, ihan selviä juonteita, kuten tässä alla olevassa kuvassa. veikkaan, että iän myötä itsellenikin sellaiset tulee, eikös sitä sanota, että naisen iän näkee kaulasta ja käsistä. [/quote] Juupajuu, mä taisin sitten rupsahtaa jo 9-vuotiaana kun näkyy juonne luokkakuvassa! :D Aika suurella osalla edelleen on noita juonteita ja se riippuu ihan omasta ruumiinrakenteesta, ikääntymisen takia tulevat juonteet ovat erilaisia. [/quote] Mikä jänne? Meneekö sinulla jänteet kaulalla poikittain? Jännä juttu, että ihmisillä, joilöa ei aiemmin ole ollut nitä ryppyjä kaulalla, on nyt tullut voimakkaita juonteita. Itsellänikin näkyy jo alku. Miksi on vaikea myöntää, että myös kaulalle tulee armottomasti vanhetessa ryppyjä. Valitettavasti.
[/quote]
Puhuin juonteista, et selvästi osaa edes lukea :)
Just tässä googlailen nuorten julkkisten kuvia. Emma Watson, Cara Delevinge, kuinka paljon pitää mun jatkaa listaa naisista, jotka on nuoria ja joilla on samanlaisia "ryppyjä" (aka: poimuja, jotka johtuu kehon liikkeistä, samoja näkee esim. kyynärvarren sisäpuolella, jossa käsi koukistuu)?
Miltei jokaisella niitä on ja nuoresta asti, sä nyt olet pakkomielteisesti jostain syystä jäänyt kiinni kaulajuonteisiin :D Onnee sulle hei, ikääntyminen ei selvästikään päätä paranna osalla...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:56"] Ei kyllä ole. Tarkoitin ainakin itse syviä, ihan selviä juonteita, kuten tässä alla olevassa kuvassa. veikkaan, että iän myötä itsellenikin sellaiset tulee, eikös sitä sanota, että naisen iän näkee kaulasta ja käsistä. [/quote] Juupajuu, mä taisin sitten rupsahtaa jo 9-vuotiaana kun näkyy juonne luokkakuvassa! :D Aika suurella osalla edelleen on noita juonteita ja se riippuu ihan omasta ruumiinrakenteesta, ikääntymisen takia tulevat juonteet ovat erilaisia. [/quote] Mikä jänne? Meneekö sinulla jänteet kaulalla poikittain? Jännä juttu, että ihmisillä, joilöa ei aiemmin ole ollut nitä ryppyjä kaulalla, on nyt tullut voimakkaita juonteita. Itsellänikin näkyy jo alku. Miksi on vaikea myöntää, että myös kaulalle tulee armottomasti vanhetessa ryppyjä. Valitettavasti.
[/quote]
Puhuin juonteista, et selvästi osaa edes lukea :)
Just tässä googlailen nuorten julkkisten kuvia. Emma Watson, Cara Delevinge, kuinka paljon pitää mun jatkaa listaa naisista, jotka on nuoria ja joilla on samanlaisia "ryppyjä" (aka: poimuja, jotka johtuu kehon liikkeistä, samoja näkee esim. kyynärvarren sisäpuolella, jossa käsi koukistuu)?
Miltei jokaisella niitä on ja nuoresta asti, sä nyt olet pakkomielteisesti jostain syystä jäänyt kiinni kaulajuonteisiin :D Onnee sulle hei, ikääntyminen ei selvästikään päätä paranna osalla...
[/quote]
Eli olet siis 16-vuotias, max 19? Ei se ihme, ettet ymmärrä mitä kirjoitan. Minä kirjoitan kaulan poikki menevistä ikääntymisenmerkeisrä, kaularypyistä ja sinä selität, että joojoo, ei ne mitään rupsahtamisen merkkejä ole, kun sinullakin näkyi jänne kaulalla ja joillakin ihmisillä liikkeistä johtuvia poimuja (tulee mieleen vain tuulessa lepattava heltta). Linkitin jopa kuvan siitä, mistä minä itse puhuin,,huomaat varmaan itsekin, että kuvassa ei ole mitään liikepoimuja tai jänteitä. Lienee itsestäänselvää, että rypyt tulevat eri ihmisillä eri paikkoihin. Mutta hei, tsemppiä kaulajänteiselle teinille ;)
Mä laitoin ekat botoxit ollessani 23v. Mulla oli _todella_ syvät Sibelius-rypyt ja mä siristelin silmiä kokoajan huonon näön vuoksi siitä 16v eteenpäin. Neurologi laittoi todella siististi botoxin, oli todella luonnollinen lopputulos, ei liian kankea tai puristava. Helpotti paljon siristelyyn. Tätä ennen kävin silmälääkärissä katsomassa josko tarvitsen uudet lasit + piilarit mutta ei kuulemma tarvinnut. Suosittelen jos oikeasti häiritsee. Mopsiviivaa mullekin jo pukkaa, mutta olkoot, tuo jatkuva siristely oli kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:30"]Eli olet siis 16-vuotias, max 19? Ei se ihme, ettet ymmärrä mitä kirjoitan. Minä kirjoitan kaulan poikki menevistä ikääntymisenmerkeisrä, kaularypyistä ja sinä selität, että joojoo, ei ne mitään rupsahtamisen merkkejä ole, kun sinullakin näkyi jänne kaulalla ja joillakin ihmisillä liikkeistä johtuvia poimuja (tulee mieleen vain tuulessa lepattava heltta). Linkitin jopa kuvan siitä, mistä minä itse puhuin,,huomaat varmaan itsekin, että kuvassa ei ole mitään liikepoimuja tai jänteitä. Lienee itsestäänselvää, että rypyt tulevat eri ihmisillä eri paikkoihin. Mutta hei, tsemppiä kaulajänteiselle teinille ;)
[/quote]
Oot aivan sekaisin, ei millään pahalla.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:30"]Eli olet siis 16-vuotias, max 19? Ei se ihme, ettet ymmärrä mitä kirjoitan. Minä kirjoitan kaulan poikki menevistä ikääntymisenmerkeisrä, kaularypyistä ja sinä selität, että joojoo, ei ne mitään rupsahtamisen merkkejä ole, kun sinullakin näkyi jänne kaulalla ja joillakin ihmisillä liikkeistä johtuvia poimuja (tulee mieleen vain tuulessa lepattava heltta). Linkitin jopa kuvan siitä, mistä minä itse puhuin,,huomaat varmaan itsekin, että kuvassa ei ole mitään liikepoimuja tai jänteitä. Lienee itsestäänselvää, että rypyt tulevat eri ihmisillä eri paikkoihin. Mutta hei, tsemppiä kaulajänteiselle teinille ;)
[/quote]
Oot aivan sekaisin, ei millään pahalla.
[/quote]
Can't put the money where your mouth is?
Olen 24vuotias ja oikean silmäni sisänurkasta lähtee ryppy ulkonurkkaa kohti :/ nukun aina juuri oikealla puolella naama tyynyssä että olisikohan siitä tullut..
Tässä rypytön 33v. Tosin minua on luultu yläasteikäiseksi :)
Entisellä luokkakaverilla on ryppyjä, mutta hän tupakoi ja on kahden pojan äiti...
Täytän kohta 22 ja silmänaluset on täynnä juonteita. Huoh.
Oon enskuus 20 v ja kyl on iho huonontunu siit 5 vuoden tskasest
Mä oon aina ollut vähän neuroottinen ryppyjen suhteen ja kiinnittänyt huomiota siihen, että en en kurtistele otsaa tai siristele silmiä turhaan :D Silmänympärys- ja ryppyvoiteet käytössä ollut 20v. lähtien, nyt ikää 30v. eikä vielä rypyn ryppyä. Kaksi lasta siunaantunut jo ja musta tuntuu, että kohtaa tulee ryppyjä oikein urakalla kun esikoisen uhmat senkus vaan jatkuu jo kolmatta vuotta :/
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:57"]http://2.bp.blogspot.com/-9I80PYOgln8/U061DZfOp5I/AAAAAAAAAWU/Bd7B3fhIObw/s1600/Best+-Natural+-Tips-+to+-Remove+-Neck+-Wrinkles.jpg
Niin, että jos sen linkinkin laittaisin... 40
[/quote]
No eiköhä noi oo kaksoisleuvasta johtuvia? Yks tuttu jos katsoo edes vähän alaspäin, hälle tulee semmoinen oikein pullukka kaksari ja on tommoiset jäljet..
Olen 24-vuotias ja minulla on jonkinlaisia ryppyjä otsassa ja alaluomissa. Ne tosin ovat tulleet jo joskus lukioiässä eivätkä ole juuri siitä pahentuneet. Myös tuollaisia kaulajuonteita, syviä sellaisia, on ollut vaikka kuinka nuoresta lähtien.
Ikärypyillä ja ilmerypyillä on ero, älkää nyt hemmetti menkö tykittämään naamaanne mitään botoxia, olette pian ilmeettömiä muovinukkeja!