22-26 vuotiaat onko teillä jo ryppyjä kasvoissa
Itse olen 24 vuotias, ja otsassa jo selkeä ryppy. näinkö nopeasti sitä alkaa vanhenemaan?? Kauhea ikäkriisi iski! Myös silmien alla on jo pienet rypyt..
Kommentit (79)
Olen 21 ja löytyy jo ei-niin-hienoiset vaakarypyt otsasta. Eipä noille kai mitään voi, paitsi leikkauttaa otsatukan.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:21"]
No en kyllä tässä ihan ilmeettömänä ala olemaan. :D Minulla taitaa olla aika ilmeikkäät kasvot, joten ilmerypyt tulee aikaisin. esimerkiksi isälläni on todella syvät otsarypyt, ja minulle taitaa tulla samanlaiset. :(( Näössäni ei pitäisi olla mitään vikaa, mutta aurikolaseja en kyllä ole koskaan ole tykännyt käyttää. ap.
[/quote]
Älä sitten murehdi niitä ryppyjäsi.
Mulla on ollut ainakin 15-vuotiaasta asti sibeliusryppyjä. Ja otsassa ensimmäiset rypyt myös alle 20-vuotiaana. Atooppinen iho tietenkin vaikuttaa omalla kohdallani. Enää viime vuosina ei ole näkyviä muutoksia mielestäni tullut. Ikää on nyt 24 vuotta ja kyllä multa näistä rypyistä huolimatta lähes poikkeuksetta on aina henkkarit tarkistettu ja luultu teiniksi... Eikä se ole erityisen positiivinen asia työni kannalta.
Viime talvena luin jostain tutkimuksesta, että se Nivean perusvoide (sinisessä metallipurkissa) huomattavasti tehokkaampaa taistelussa ryppyjä vastaan kuin monet markkinoiden kalliit voiteet. Kokeilemaan vaan siis. ;)
Ja miksi ryppyjä pitäisi kauhulla pelätä? Minusta ainakin ne tuovat juuri seksikästä särmää ja uskottavuutta niin naisille kuin miehille. Eikä mua oikeastaan edes kiinnosta muiden mielipiteet tai yleinen nuoruutta palvova kauneuskäsitys, jätän sen ihanteen suosiolla valtavirralle. :D
Olen pian 26v, pari huomaamatonta vaakaryppyä on otsassa, eivät juuri häiritse itseäni. Mutta kulmien välissä oleva pystyryppy häiritsee. Kurtistelen liikaa kulmia ulkona ollessa, silmät ovat niin arat päivänvalolle. Aurinkolaseja en kehtaa pilvisellä säällä käyttää, joten pakko kurtistella kun pilviselläkin säällä valoa tuntuu olevan liikaa.
Tsekatkaa myös se ruokavalio! Jos ette saa ravinnosta tarpeeksi antioksidantteja yms, niin turha kuvitella että pelkät voiteet korjaavat ihoa :/
Itse en edes juuri käytä kauneusteollisuuden tuottamia voiteita, iholle kookosöljyä, joskus harvoin helokkiöljyä (jossa e-vitamiinia) ja seuraavaksi aion ottaa käyttöön manteliöljyn.
Syön paljon marjoja, joissa oikeita flavonoideja ja juon vettä paljon.
Olen valvonut 2 vauvan kanssa kohta yhteensä 3 vuotta eikä minusta edes huomaa sitä :D Täytän 26, tupakoin teininä jolloin iho oli huonossa kunnossa, mutta ei ole enää :)
En itse välitä onko naamassani tällä hetkellä ryppyjä vai ei. Miksi ylipäätään näin nuorena sitä pitäisi, kun kuitenkin 20-vuoden päästä katsoo kuvia itsestään 22-vuotiaana ja miettii, että oispa sitä vieläkin noin nuori ja nätti kuin oli :)
N22
Ne geenit. Itse pian 25, viikonloput juhlinut railakkaasti varmaan 16-kesäsestä. Jopa viihdekäyttänyt huumeita lähes joka viikonloppu 21-24 ikävuoden alkuun:D Elänyt kuitenkin arkiviikot superterveellisesti niin ruokavalion kuin liikunnankin suhteen. Olen aina ollut ikäistäni paljon nuoremman näköinen, vielä 22-vuotiaana näytin palloposkiselta tyttöseltä. Ei vieläkään näillä elämäntavoilla tullut varsinaisia ryppyjä, paitsi nasolabilal-juonteet pahentuneet ehkä vähän, olleet suurinpiirtein teinistä asti riesana (kaikilla sukumme naisilla on ne, ja miehilläkin osasta).. Onneksi niistäkin pääsi eroon hyalurihapolla ja olen tyytyväisempi naamaani kuin koskaan:) Ei niihin voiteisiin kannata tuhlata satasia, en käytä edes silmänympärysvoidetta.
Ryppyrasvat on huuhaata ja botoxia pitää sitten alituiseen pistellä lisää, jos sille tielle lähtee.
Kokeile kotibotoxia: Laita teippi otsaan yön ajaksi niin, että otsa pysyy sileänä.
Voi kokeilla myös vapaapäivänä, muista ottaa pois lähtiessäs ulos.
Ei ole mitään ryppyjä vielä. 23-vuotias olen.
En ymmärrä miksi tuhlataan satoja, vuosien saatossa tuhansakin (?) euroja toimimattomiin voiteisiin, kun pari kertaa vuodessa tehtävillä injektiohoidoilla (hyaluronihapot, botox), sekä laserilla ym. saa aikaan oikeasti jotain.. Toki maksavat jonkin verran, mutta niinhän ne parhaat voiteetkin siihen nähden että tuskin edes toimivat. Ja botoxin ja täytteiden käyttö näkyy naamasta vain silloin, kun niitä on laitettu liikaa/huonosti. Veikkaisin, että oikein laitettuna saa naaman pysymään siinä kuosissa mitä se oli 20-kymppisenä varmaan ainakin tuonne 35 v. asti, kunnes tarvitaan jo radikaalimpia toimenpiteitä.. -29
Ei ole vielä, olen 23. Kun ekat rypyt ilmestyy haen kyllä botoxia niihin.
Ei yhtään, olen 24-vuotias. Elintavat ovat kunnossa ja geenejä ajatellen olen voittanut lottopotin jos tarpeeksi vanhaksi edes elän: lähisuvun naisilla ikääntymisen merkit ovat tulleet vasta todella myöhään muihin ikäisiin verrattuna.
Ei ryppyjä, olen atoopikko, mutta vältellyt ja suojannut itseäni auringolta, juon paljon vettä ja rasvannut ihoa koko ikäni. Äiti 60, ei yhtään ryppyjä. Panin merkille muutama vuosi sitten, että monella ikätoverillani on syviä poikkijuonteita kaulassaan? Ikää siis 26, kohta 27. Muut huomanneet samaa? Ihon kimmoisuus kyllä vähentynyt, sen allekirjoitan.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:30"]
Ei ryppyjä, olen atoopikko, mutta vältellyt ja suojannut itseäni auringolta, juon paljon vettä ja rasvannut ihoa koko ikäni. Äiti 60, ei yhtään ryppyjä. Panin merkille muutama vuosi sitten, että monella ikätoverillani on syviä poikkijuonteita kaulassaan? Ikää siis 26, kohta 27. Muut huomanneet samaa? Ihon kimmoisuus kyllä vähentynyt, sen allekirjoitan.
[/quote]
Öööh, miltei kaikilla on sellaisia juonteita kaulassa :D
Nyt 35-vuotiaana on ilmestynyt haalea pystyryppy otsaan - tai se välillä näkyy (väsyneenä ym) ja välillä ei. Jos se muuttuu pysyväksi, niin kokeilen varmaan jotain täyteainetta.
Tai sori, en ollutkaan kyselyn kohderyhmää, mutta en ole vielä sinut ikäni kanssa.
[/quote]
Öööh, miltei kaikilla on sellaisia juonteita kaulassa :D
[/quote]
Ei kyllä ole. Tarkoitin ainakin itse syviä, ihan selviä juonteita, kuten tässä alla olevassa kuvassa. veikkaan, että iän myötä itsellenikin sellaiset tulee, eikös sitä sanota, että naisen iän näkee kaulasta ja käsistä.
Niin, että jos sen linkinkin laittaisin... 40
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:47"]Mulla on silmäkulmissa. Oon 22. Mietin ihan tosissani botoxia ensi kesätyörahoista.
[/quote] Älä nyt ihmeessä botoxia tuon ikäisenä. Suosittelen kokeilemaan kuorintaa ensin.