22-26 vuotiaat onko teillä jo ryppyjä kasvoissa
Itse olen 24 vuotias, ja otsassa jo selkeä ryppy. näinkö nopeasti sitä alkaa vanhenemaan?? Kauhea ikäkriisi iski! Myös silmien alla on jo pienet rypyt..
Kommentit (79)
Ei ollut 24-vuotiaana mitään mutta rypyt ilmestyivät otsaan ja silmien alle tasan 30-vuotiaana.En käyttänyt mitään voiteita. Samaan aikaan silmien alle ilmestyivät ja silmänurkkiin kauheat rypyt mitkä näkyvät jos nauran.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:12"]
Noin nuorella ainakin otsan rypyissä on kyse on ns. ilmelinjoista. Älä kohottele koko ajan kulmakarvoja (aiheuttaa poikkiryppyjä) äläkä jatkuvasti rypistele kulmia (tekee pystyryppyjä) niin otsa siliää.
Silmien alle voi tulla ryppyjä esim. heikkonäköiselle jolla ei ole sopivan vahvuisia laseja, kun lukiessa joutuu tarkentamaan ja siristelemään.
Yksi ryppyjen ehkäisijä on aurinkolasit kirkkaalla säällä.
[/quote]
Nuo on juurikin ilmeryppyjä. Rentouta otsa oikein tietoisesti. Niin ja mä olen aina käyttänyt aurinkolaseja koska olen silmistäni valoherkkä ja olenkin itseäni nuoremmannäköinen 37 vuotias. Aurinkoa ja solariumiakin olen palvonut liikaakin, mutta en ole tupakoinut koskaan.
Itse olen 20, mutta mulle ensimmäinen, pitkä vaakasuuntainen otsaryppy ilmestyi jo 16 vuotiaana. En ole ilmeilevää sorttia joten ihmetyttää mistä se ilmestyi. Ei onneksi ole tullut juuri lisää tuon jälkeen.
Otsassa muutama tuollainen ilneryppy. Mutta ei niistä jaksa stressiä ottaa.
No en kyllä tässä ihan ilmeettömänä ala olemaan. :D Minulla taitaa olla aika ilmeikkäät kasvot, joten ilmerypyt tulee aikaisin. esimerkiksi isälläni on todella syvät otsarypyt, ja minulle taitaa tulla samanlaiset. :(( Näössäni ei pitäisi olla mitään vikaa, mutta aurikolaseja en kyllä ole koskaan ole tykännyt käyttää. ap.
Ei varsinausesti ryppy mut naama vähäsen sillai valahtanu löystyny ? :D ;(
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:21"]
No en kyllä tässä ihan ilmeettömänä ala olemaan. :D Minulla taitaa olla aika ilmeikkäät kasvot, joten ilmerypyt tulee aikaisin. esimerkiksi isälläni on todella syvät otsarypyt, ja minulle taitaa tulla samanlaiset. :(( Näössäni ei pitäisi olla mitään vikaa, mutta aurikolaseja en kyllä ole koskaan ole tykännyt käyttää. ap.
[/quote]
Aurinkolaseja kantsii kyllä kesäisin käyttää jatkuvasti. Silmät ovat sielunpeili ja rypyttömät silmänympärykset nuorentavat. t, se aurinkoa palvova mutta aina aurinkolasejakäyttävä nuorekas 37 vuotias.
Olen 22-vuotias ja minulla on otsassa pari vaakaryppyä, silmien ulkonurkissa näyttäisi välillä olevan naururyppyjen näköiset juonteet. Ilmehdin kyllä melko paljon, joten ihmekös tuo.
En jaksa kuitenkaan stressata asiasta niin paljoa, että oikein keskittyisin pitämään kasvoni aina peruslukemilla.
Olen 26 ja aivan selvästi on kasvojen iho jo hieman tosiaan veltostunut siitä, mitä se oli vaikka noin 20-vuotiaana. Minulla on tosin aina ollut sen tyyppinen kasvojen ja ihon rakenne, että tulen varmasti saamaan roikkuposket vanhempana. Minulla on myös silmien alla/ympärillä ollut juonteita mielestäni jo vuosia, mutta nyt viime aikoina olen huomannut, että kun hymyilen, niin silmäkulmiin muodostuu hirveät rypyt, jotka eivät siis ole ennen olleet niin pahat. Eli kyllä se ikä alkaa jo näkyä, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:25"]
Olen 22-vuotias ja minulla on otsassa pari vaakaryppyä, silmien ulkonurkissa näyttäisi välillä olevan naururyppyjen näköiset juonteet. Ilmehdin kyllä melko paljon, joten ihmekös tuo.
En jaksa kuitenkaan stressata asiasta niin paljoa, että oikein keskittyisin pitämään kasvoni aina peruslukemilla.
[/quote]
Ei ihmisen tarvitse olla ilmeetön. Itseasiassa hymyilevän ihmiset kasvot saavat kauniit rypyt, kasvot vanhenevat kauniisti. Kuitenkin otsan rypistelystä voi itse opetella eroon ihan rentouttamalla kasvolihakset.
Katsokaa äidinne ryppyjä. Nämäkin asiat periytyvät, tosin ulkoiset tekijät vaikuttavat myös paljon!
Minulla oli jo parikymppisenä näkyvä sibeliusryppy kulmakarvojen välissä. Huononäköisenä siristelen aina silmiäni, joten siitä lienee tuo tullut. Mutta nyt viisikymppisenä, kun sama juonne on entisestään vain syventynyt, muualta kasvot ovat hämmästyttävän sileät. Mieluummin itse asiassa otan ilmejuonteet kuin olisin vahakasvoinen Helena Lindgren.
eiköhän niistä ilmeistä ole enemmän hyötyä kuin haittaa! ärsyttää tämä ryppykammoisuus!! mielestäni joskus rypyt ovat oikeinkin kauniita, tuovat tietynlaista karismaa myös naisten kasvoille. tosin, en väitä, ettenkö itse luopuisi kolmesta vaakaviivasta otsallani, jotka tulivat jo teini-iässä. puhumattakaan suupielien ja silmäkulmien juovituksesta. mutta tosiaan, en ole ajatellut lopettaa hymyilemistä tai ilmehtimistä ryppyjen takia. kurjia ihmisiä he jotka niin tekevät.
Mulla on silmäkulmissa. Oon 22. Mietin ihan tosissani botoxia ensi kesätyörahoista.
Olen reilu nelikymppinen mies. Ei vielä ryppyjä.
Naururyppyjä kyllä. Hyvin pieniä. En ole noista välittänyt.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:56"]Naururyppyjä kyllä. Hyvin pieniä. En ole noista välittänyt.
[/quote]
Nainen 26
25 ja silmänympäryksiin alkanyt ilmestyä ryppyjä parin viime vuoden aikana. Samaten kasvojen ryhti hieman valahtanut, kuvia katsellessa ja meikatessa huomaa. Eli nenän pielistä laskeutuu juovat suupieliä kohti, mopsi-look, täältä tullaan :D Mut en kyllä jaksa rypyistä stressata, tulkoot, jos saan vanhentuessa kaupan päälle pitkät, harmaat hiukset.
Mulle tuli ekat rypyt vasta yli kolmikymppisenä. Nuorella iällä rypyt voi olla ihan vain ihon hidasta uusiutumista tai kuollutta ihon pintakerrosta. Kemiallisella kuorinnalla rypyistä pääsee hyvin eroon, Googlaa vaikka TCA-kuorinta. Sen voi tehdä itsekin kotona.
Noin nuorella ainakin otsan rypyissä on kyse on ns. ilmelinjoista. Älä kohottele koko ajan kulmakarvoja (aiheuttaa poikkiryppyjä) äläkä jatkuvasti rypistele kulmia (tekee pystyryppyjä) niin otsa siliää.
Silmien alle voi tulla ryppyjä esim. heikkonäköiselle jolla ei ole sopivan vahvuisia laseja, kun lukiessa joutuu tarkentamaan ja siristelemään.
Yksi ryppyjen ehkäisijä on aurinkolasit kirkkaalla säällä.