Keskustellaa mistä tahansa!
Kommentit (49)
Kehtaisko lähteä ostamaan suklaata?
Miten voisin lihoa? Olen alipainoinen nainen, pari kiloa tarvitsisin vain lisää. Apuja? :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:57"]
Syön keitettyä pastaa, minkä seassa on parsakaalia, kukkakaalia ja vihreitä papuja. Ripottelin vähän yrttisuolaakin. Minkä arvosanan 1-5 laiskuudessa saan kokkailuistani?
[/quote]
Ot, musta toi kuulostaa aika hyvältä. :) Mä laitan pastan joukkoon usein oliiveja, silputtua punasipulia kirsikkatomaatteja. Ehkä pestoa joukkoon jos on.
Kokkaillessa saakin olla laiska, ei se tarkoita että ruoka ois huonoa. Annan kolmosen.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:08"]Kehtaisko lähteä ostamaan suklaata?
[/quote] Ei, finnejä tulee.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:03"]
Pitäisi kohta lähteä töihin mutta en tiedä uskallanko lähteä pyörällä, koska maa on ihan kuurassa :( olen tosi kokematon pyöräilijä. Monta vuotta kävelin joka paikkaan, tämä on ensimmäinen pyörävuoteni piiitkään aikaan..
[/quote]
Uskalsin mä lähteä, ja tein myöhemmin vielä toisenkin lenkin, samaan paikkaan, eli olin tänään 2 kertaa töissä :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:35"]En jaksa autisminkirjoon kuuluvaa lastani. Voisin pikakelata elämääni eteenpäin siihen päivään kun hän muuttaa kotoa.
[/quote]
En jaksa minäkään teini-poikaani, järkyttävä murkku- örveltäjä:(.
Telkkarista tulee tänään pelkkää paskaa..