Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaa mistä tahansa!

Vierailija
17.10.2014 |

Vapaata keskustelua :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:22"]Olen täysin sekaisin päästäni. Kaikki elämän arvot ja uskomukset menneet päälaelleen. Mitä tehdä nyt? Eli nyt voit ehdottaa lähes mitä tahansa ja saatan innostua hulluimmistakin ajatuksista. [/quote] Mikä tarkalleenottaen on ajanut sinut tähän tilanteeseen?:/

[/quote]

Thanks vaan psykoterapeutti, mutta ajatuksistasi tuskin on apua. Eli en ala analysoimaan. Heitä kehiin jotain psykoa ja saatan innostua. Tai laita mielummin jotain omakohtaista.
[/quote]
Joo mutta täytyy tietää mitä on taustalla ja minkälaista psykoa haluat :)

Vierailija
22/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:22"]Olen täysin sekaisin päästäni. Kaikki elämän arvot ja uskomukset menneet päälaelleen. Mitä tehdä nyt? Eli nyt voit ehdottaa lähes mitä tahansa ja saatan innostua hulluimmistakin ajatuksista. [/quote] Mikä tarkalleenottaen on ajanut sinut tähän tilanteeseen?:/ [/quote]   Thanks vaan psykoterapeutti, mutta ajatuksistasi tuskin on apua. Eli en ala analysoimaan. Heitä kehiin jotain psykoa ja saatan innostua. Tai laita mielummin jotain omakohtaista. [/quote] Joo mutta täytyy tietää mitä on taustalla ja minkälaista psykoa haluat :)

[/quote]

Ihan rohkeasti annat omakohtaista mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:22"]Olen täysin sekaisin päästäni. Kaikki elämän arvot ja uskomukset menneet päälaelleen. Mitä tehdä nyt? Eli nyt voit ehdottaa lähes mitä tahansa ja saatan innostua hulluimmistakin ajatuksista. [/quote] Mikä tarkalleenottaen on ajanut sinut tähän tilanteeseen?:/ [/quote]   Thanks vaan psykoterapeutti, mutta ajatuksistasi tuskin on apua. Eli en ala analysoimaan. Heitä kehiin jotain psykoa ja saatan innostua. Tai laita mielummin jotain omakohtaista. [/quote] Joo mutta täytyy tietää mitä on taustalla ja minkälaista psykoa haluat :)

[/quote]

Ihan rohkeasti annat omakohtaista mennä.
[/quote]
No älä sitten avaudu. Kokeile lentää

Vierailija
24/49 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/49 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
26/49 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:09"]

Miten voisin lihoa? Olen alipainoinen nainen, pari kiloa tarvitsisin vain lisää. Apuja? :)

[/quote]

Olen liikkunut mahdollisimman vähän.

Voita, punaista maitoa, suurentanut ruoka-annoksia sen verran kuin olen pystynyt. Vaikeaa on ollut. Nyt olen normaalipainoinen. Tammikuussa vielä bmi  alle 17. 

Nyt voin alkaa kuntoilla, jos kroppa antaa periksi. Tsemppiä. Kovaa se on mutta yllätys minäkin onnistuin, kyllä se sinultakin käy! 

Jos olet terve, lihastreeni voisi olla juttusi. Lihas painaa. 

Kannustimena onnistumisesta voisit luvata itsellesi mieluisen uuden vaatteen, vaikkapa talvitakin, kun saat painon kohdalleen.

Vierailija
27/49 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/49 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 03:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:09"]

Miten voisin lihoa? Olen alipainoinen nainen, pari kiloa tarvitsisin vain lisää. Apuja? :)

[/quote]

Olen liikkunut mahdollisimman vähän.

Voita, punaista maitoa, suurentanut ruoka-annoksia sen verran kuin olen pystynyt. Vaikeaa on ollut. Nyt olen normaalipainoinen. Tammikuussa vielä bmi  alle 17. 

Nyt voin alkaa kuntoilla, jos kroppa antaa periksi. Tsemppiä. Kovaa se on mutta yllätys minäkin onnistuin, kyllä se sinultakin käy! 

Jos olet terve, lihastreeni voisi olla juttusi. Lihas painaa. 

Kannustimena onnistumisesta voisit luvata itsellesi mieluisen uuden vaatteen, vaikkapa talvitakin, kun saat painon kohdalleen.

[/quote]

No ei se voi ja punainen maito ketään lihota, nälkä vaan pysyy kauemmin poissa. Kokeile vaikka suomalaisten suosimaa jatkuvaa välipalan ja välipalan välipalan syömistä. Rasvattomia maitotuotteita (sokeria saa olla paljon), terveellistä tuoremehua, paljon puuroa, perunaa ja pastaa, leipää joka välissä sipaisulla margariinia vähintään se 9 palaa päivässä, lihotuskuurilla varmaan enemmänkin. Tällä metodilla ne possutkin silloin ennenvanhaan lihotettiin teuraskuntoon.

Vierailija
29/49 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kohta lähteä töihin mutta en tiedä uskallanko lähteä pyörällä, koska maa on ihan kuurassa :( olen tosi kokematon pyöräilijä. Monta vuotta kävelin joka paikkaan, tämä on ensimmäinen pyörävuoteni piiitkään aikaan..

Vierailija
30/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla ajatellen päiväni oli huono ,mutta en aio masentua. Mitä siitä ajattelette?

Vierailija
31/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli mukava päivä, joka oli sisällöltään enemmän ku mahtava. Tältä päivältä odotin enemmän, mutta petyin pahemman kerran. :(
Levyllinen suklaata just heitetty naamast alas ja huuhdeltu limpparilla. Ehkäpä tää tästä alkaa paremmaks menee hiljalleen. Harmittaa vaa ku kaikki luottokaverit on kiireisiä ja menossa koko illan. :( En pääse purkaa tätä kenkutustani pois.

Vierailija
32/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi oli ja miksi et voi :(

Vierailija
33/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä löytäisin vähän itsekuria? Miten sitä vois kasvattaa?

Vierailija
34/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täysin seksitön avioliitto täysin henkistä itsemurhaa kitkutella. Vai kuuluuko vuosien seksittömyys elämään vaan. Avioliitossa.

Vierailija
36/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:47"]Onko täysin seksitön avioliitto täysin henkistä itsemurhaa kitkutella. Vai kuuluuko vuosien seksittömyys elämään vaan. Avioliitossa.
[/quote]
Mielestäni ei kuulu VUOSIEN seksittömyys avioliittoon, todellakaan. Silloin on jotain vialla. Oletteko keskustelleet asiasta yhtään?

Vierailija
37/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt pitäisi tiivistää aihe vapaa yhteen keskusteluun? No kukin tyylillään. Itse tykkään että on noita eri keskusteluja. Osallistuin silti tähänkin. Öitä!

Vierailija
38/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön keitettyä pastaa, minkä seassa on parsakaalia, kukkakaalia ja vihreitä papuja. Ripottelin vähän yrttisuolaakin. Minkä arvosanan 1-5 laiskuudessa saan kokkailuistani?

Vierailija
39/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:57"]Syön keitettyä pastaa, minkä seassa on parsakaalia, kukkakaalia ja vihreitä papuja. Ripottelin vähän yrttisuolaakin. Minkä arvosanan 1-5 laiskuudessa saan kokkailuistani?
[/quote]
2, koska kuutenkin vaivauduit nuo kypsentämään!

Vierailija
40/49 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin ruma kuin tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme