Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko maksaisit käytetyistä goretex kengistä

31.08.2006 |

lähinnä ecco tai viking. uskaltaako yleensä ostaa esim. huutiksen kautta, kun ei voi olla varma onko sopivat? Menevätköhän yleensä kaupaksi eteenpäin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanu paritkin hyväkuntoiset kirppikseltä hintaan 7 euroa. Viikinkejä molemmat parit. Reilun kympin voisin ehkä maksaa...

Vierailija
2/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun postikuluille tulee mielestäni melkoinen summa. Mutta tokihan voi kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en osta käytettyinä kenkiä.

Vierailija
4/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynnissä hintaan 7-10 euroa. Hyväkuntoiset kengät voisin itse ostaa varakengiksi ehkä juuri kympillä.

Vierailija
5/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaanhan sattuu niin että kevään alesta ostetaan kengät ja syksyläl ei sitten mahdukaan

Vierailija
6/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just toi 10 ekkuu on kipuraja ja ei huutiksesta vaan kirppikseltä jossa tavaran voi tsekata livenä.....

Niin ja " kakkoskengiksi" tietty oon hankkinut......prinsessallemme toki hienostelu " avokkaita" rusettikengät ja lakeerikengät oon ostanut ilman jalkaa prinsessaleikkeihin ja juhliinkin niitä käytetty ja hinta ollut 1 - 4 e luokkaa, juhlakengillä kun vähäinen käyttö (jalka kasvaa jne.) joten olen antanut sisäleikeissä prinsessa yms. pukeutumisleikeissä ne olla.

Pikku vinkki jalan koosta; ota ja piirrä lapsen jaloista " kaavat" (tee molemmista, näet onko kokoeroja, käytä isompaa kaavanasi) esim. kartongille tai vaikka paksulle mainoslehden paperillekin ja leikkaa se mukaan kirppisreissuille pidä vaikka autossa ja sitten kun / jos bongaat kivat kengät kirppikseltä niin haet kaavan ja testaat.....

Vierailija
7/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goretexeista sen verran, että niiden lähtöhinnoissa on uusinakin suuria eroja riippuen materiaaleista. Siksi on vaikeaa sanoa yksiselitteistä hintaa käytetyllekään kengälle. Ehkä joku 10-25 euroa voisi olla haarukka hyvässä kunnossa olevista goretexkengistä. Huomioi siis materiaali ja kunto.