Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävällä lapsi tuloillaan toisen naisen kanssa - help!

Vierailija
17.10.2014 |

Otsikosta tuli asia tiivistetysti, mutta selitetäänpä hieman taustoja. 

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 12 v. Aloitettiin seurustelu jo 16-vuotiaina ja onnellisessa suhteessa oltiin viime kevääseen asti, kun kummallekin iski vähän kyllästyneisyys ja suhde alkoi tuntua enemmän vain kaverilliselta kuin parisuhteelta, joten päätettiin yhteistuumin pitää pientä taukoa toisistamme. Puhuimme, että tauon aikana voi tapailla muitakin ihmisiä, mutta kummatkin oltiin sitä mieltä, että tuskin ryhdytään siihen - etenkin mies oli sitä mieltä. 

Palasimme tämän kuukauden jälkeen kuitenkin takaisin yhteen, kun hoksattiin kummatkin, että kyllä me edelleen rakastuneita ollaan, arjessa vaan oli päässyt parisuhteen huolto unohtumaan. Itse tauon aikana suutelin baarissa yhden miehen kanssa, mutta en lähtenyt hänen mukaansa, koska tuntui väärältä, vaikka ns. lupa olikin. Mies oli kuitenkin pokannut jonkun naikkosen ja päätynyt harrastamaan seksiä tämän naisen kanssa. Mies kertoi mulle ja sanoi, että aamulla oli kaduttanut ihan kauheasti ja tajunnut, ettei hän tällaista enää tahdo. Asia oli mulle edelleen ok. 

Nyt, kuukausia myöhemmin tämä nainen on onkinut miehen yhteistiedot jostakin ja lähetellyt viestiä, että hän on nyt RASKAANA. Mies säikähti ihan hirveästi, olivat käyttäneet kondomia ja nainen oli sanonut syövänsä vielä pillereitä siihen päälle. Tämä nainen, sanotaan nyt häntä vaikka Merjaksi, oli kuitenkin jatkanut viestien lähettelyä, ettei ole muita isäehdokkaita ja VAATII miestä ottamaan osaa lapsen elämään. Mies  on tilanteesta ihan hajalla, koska ei nyt haluaisi hylätäkään omaa lastaan (hänellä on itsellä ollut poissaoleva isä), mutta ajatus lapsen kasvattamisesta vieraan naisen kanssa tuntuu oudolta. Merja on yrittänyt ehdotella miehelle, että jos he lähtisivät kahville ja katsoisivat, josko heidän välilleen syntyisi jotain - siis että pariskunnaksi rupeaisivat..?! Mies on sanonut, että hänellä on naisystävä jo ennestään, eikä ole kiinnostunut Merjasta, mutta voi rahallisesti tukea Merjaa lapsen kanssa (kunhan isyys on todennettu) ja ottaa lasta luoksemme vaikka viikonloppuisin silloin tällöin, viedä harrastuksiin yms. 

Merjahan kimpaantui sitten ihan totaalisesti, että vieras nainen ei kuulema hänen lastansa ala kasvattamaan. Mies oli ihan äimän käkenä, että ei hän nyt ala parisuhteeseen vain lapsenkaan takia ja ei näe nyt muutakaan ratkaisua tilanteeseen muuta kuin sen, ettei sitten ole lapseen missään yhteyksissä. Merja jaksaa kuitenkin pommittaa viesteillä, että josko mentäisi vaan kahville ja syyttelee miestä. Siis okei, vahinko pääsi sattumaan, mutta eihän nyt kukaan järkevä naisihminen oleta yhden yön seuralaisen rupeavan hänen kanssaan parisuhteeseen lapsen takia?!

Itseänikin tämä tilanne riepoo, vaikka toisaalta sympatia on miehenikin puolella, mutta silti ajatus siitä, että vieras nainen saa hänelle lapsen. Lapsia meillä ei ole, mutta niistä on puhuttu, niin jotenkin tuntuu pahalta, että miehen esikoinen tuleekin jonkun toisen kanssa - joo lapsellista, mutta minkä minä tunteilleni mahdan! Lisäksi tämän Merjan käytös on todella häiritsevää, olen siis itse nähnyt ne viestit, mitä hän miehelleni lähettelee. Viimeisin tempaus oli ruveta uhkailemaan asianajajilla (hassua, koska mieheni on lakimiestehtävissä... hyvin siis Merja mieheni tuntee), ettei jos asiaan ala löytyä ratkaisua. Mies on kokoajan sanonut, että hän maksaa elatusmaksut, mikäli isyystesti osoittaa hänen olevan isä ja voi tavata lasta, muttei ala suhteeseen naisen kanssa - Merja ei vissiin oikeen nyt ymmärrä tätä asiaa.

Siispä, mitä te ulkopuoliset sanotte tilanteesta? Mun mielestä tämä on ihan absurdi saippuasarjojen juonta muistuttava kuvio, mutta näköjään ihan tosielämäänkin näitä tilanteita mahtuu... Itseäni repii juurikin tuo, että tämä Merja yrittää rikkoa suhdettamme (onneksi se ei mun nimeä tai mitään tiedä, muuten saisin varmaan minäkin osani), vaikkei mies nyt lähdekään tuohon mukaan ja että se miehen esikoinen ei ole minun lapseni. Toisaalta tilanne on tosi hankala miehellenikin... Apua nyt oikeasti. :( 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sopi kahvit huomiselle, Merja ei tiedä että minäkin tulen. Voin sitten vähän päivitellä tilannetta... Ja kun joku tuohon kondomin käyttöön puuttui vielä, niin kysyin mieheltä taas, onko varma ehkäisystä ja nyt sieltä tulikin, että ei ole ihan satavarma muistiko kumin..! Tästä mä suutuin kyllä totisesti, ei nyt helvetti jos se on luottanut jonkun tuntemattoman ja tässä tapauksessa myös vähän mt-ongelmaisen naisen sanaan pillereiden syönnistä. Nyt ymmärrys alkoi loppua multa tähän tilanteeseen, kun ihan tiedostettu riski. Mutta oli kuulema niin paljon juonut, ettei voi olla ihan varma... Just, kiva. Noh, Merja tavataan huomenna ja sitten selviää onko siellä oikeasti raskausmaha (tässä vaiheessa pitäisi jo näkyä) vai ei. Kiitokset asiallisesti vastanneille. AP

Vierailija
62/92 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap sukupuolitestit sulle ja miehelle! Oikeasti! Tää ei ole leikin asia! 

Vierailija
64/92 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ei siis se seksin harrastaminen toisen naisen kanssa haitannut, koska oltiin sovittu, että voidaan harrastaa myös seksiä muiden kanssa, jos siltä tuntuu. Nyt mua suututtaa vaan tää ehkäisyasia tässä asiassa... Aloitin ihmettelemään taas kerran, että onkohan se nainen oikesti jostain kortsun sisältä kaivanut sitä spermaa vai tökkinyt reikiä siihen, niin sieltä tulikin ettei olekaan ihan satavarma siitä kondomista... Oli pelännyt kuulema sanoa, kun tilanne on mulle muutenkin inhottava. Nyt harmittaa vain valehtelu, muttei kuulema halunnut pahoittaa mun mieltä vielä enempää. No, siinä onnistui... :( AP

Vierailija
65/92 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija
66/92 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh! Menkää äkkiä huomenna sukupuolitauti testeihin!! Sillä Merjallahan voi olla vaikka mitä tauteja. Voi ap...sympatiat sinulle.

Vierailija
67/92 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne..:/

Vierailija
68/92 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:56"]Ja mua ei siis se seksin harrastaminen toisen naisen kanssa haitannut, koska oltiin sovittu, että voidaan harrastaa myös seksiä muiden kanssa, jos siltä tuntuu. Nyt mua suututtaa vaan tää ehkäisyasia tässä asiassa... Aloitin ihmettelemään taas kerran, että onkohan se nainen oikesti jostain kortsun sisältä kaivanut sitä spermaa vai tökkinyt reikiä siihen, niin sieltä tulikin ettei olekaan ihan satavarma siitä kondomista... Oli pelännyt kuulema sanoa, kun tilanne on mulle muutenkin inhottava. Nyt harmittaa vain valehtelu, muttei kuulema halunnut pahoittaa mun mieltä vielä enempää. No, siinä onnistui... :( AP
[/quote]

korosta miehelle että jatkossa PITÄÄ olla avoin KAIKESSA. Valheella on lyhyet jäljet, ja sen selviäminen satuttaa enemmän kun totuus.

Vierailija
69/92 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eli Merja on nyt tavattu. Ihan  ekanahan se sai kauhean hepulin, kun minäkin tulin ja oli jo lähdössä siitä, mutta mies sai sen kuitenkin jäämään. Raskaanahan se oli, maha pinkeä jo kuin ilmapallo. Ja täysi psykopaatti. Se yritti keskustelun lomassa laittaa kättänsä mieheni käden päälle yms. fyysistä kontaktia ottaa, pyysi minua olemaan kokoajan hiljaa, kun yritin esittää jotakin omia näkemyksiäni ("kyllä minullekin käy, jos se lapsi tulis meille joskus käymään sitten") ja haikeasti esitti, kuinka olisi niiiiin kivaa, jos olisi kunnon ydinperhe lapsella missä kasvaa.

Mies sanoi, että kyllähän nainen tiesi, ettei kyse ollut kuin suoraan sanottuna panosta ja nainen oli, että joo, mutta kyllähän hän nyt lakimiehen itselleen ottaisi ja heti tuli kasvoille sellainen ilme, että hupsan keikkaa, nyt tuli sanottua jotain mitä ei pitäisi. Mies sitten tivasi, että mistä nainen voi tietää hänen työtehtävistään mitään, kun ei niistä naamakirjassa lue tai hän ole itse sanonutkaan, niin Merja meni hirveän vaikeaksi ja jotakin oli, että onhan se nyt kiva, että lapsella on koulutettu isä..?!? Sitten koko naiselle tulikin kiire lähteä ja kaiken jankkaamisen jälkeen ei tainnut vieläkään tulla selvyyttä, mies vaan huikkasi perään, että isyystestit sitten synnytyksen jälkeen vaan. Siis nyt tuntuu siltä, että tuo nainen on joku stalkkeri, miestäkin alkoi ihmetyttää... 
Sori, etten oo ehtiny päivitellä tai ehdi nytkään ihan kaikkea kertoa, palaillaan kohta..!

AP

Vierailija
70/92 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä koko juttu on totta, vähän epäilyttää ettei ole, mutta toisaalta voi ollakin, niin todennäköisesti nainen ei ole edes raskaana miehellesi, vaan jollekin luuserille. Lakimiehen maksamat elarit varmaan kelpaisivat. Huoli pois, isyystesti ei valehtele.

Vierailija
71/92 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
72/92 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyis antamaan anteeksi tuollaista miehelle..

Vierailija
73/92 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, kuinka lakimies on niin tyhmä, että antaa naruttaa itseään MT-ongelmaisen kanssa ja vielä raskaaksi. Ei mene läpi tämä provo.

Vierailija
74/92 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samallalailla. Meillä tosin oli yhteisiä lapsia miehen kanssa, mutta eron aikana hän otti uuden naisen. Munkin mies väitti käyttäneensä kondomia. Varmaan käyttikin. Se nainen sensijaan väitti, että ihan yrittivät lasta. Todellisuudessa lapsi oli vain yritys saada se mies. Eli, kun ei saanut niin lapsikin katosi. Meidän tilanteessa nainen katosi jäljettömiin. Muka ei sitten vaadikaan mitään, kun ei suhdetta saanut. Tahallaan jätti meidät arvailemaan onko miehellä lasta vai ei. No kun arvioitu laskettuaika oli mennyt soitettiin lastenvalvojalle ja naisen henkilö tiedoilla vaadittiin isyystestiä. Ko nainen ei edes ollut synnyttänyt. Semmosta täällä.
Toivottavasti teilläkin totuus selviää

Vierailija
75/92 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi millaiseen soppaan olet itsesi saattanut. Varaudu siihen, että, vaikka mies nyt ei haluaisi perhettä voi myöhemmin mieli muuttua. Itse en uskaltaisi lähteä tuollaiseen enää mukaan. Jos kerran erottiin niin erottiin. Miks pitäis yhteen palata, kun ei lapsiakaan ole. Itse en uskaltaisi miehelle enää perhettä perustaa, koska tulevaisuudessakin luultavasti toinen on valmis poimittavaksi, jos teidän rakkauteen tulee ryppyjä.

Vierailija
76/92 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen kauhutarina näin ilta-aikaan.

Vierailija
77/92 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et tekstistä /kirjoitustyylistä päätellen taida itse olla kovin koulutettu? Ehkä ovat tunteneet pidempään esim. työ puolesta? Terveisin, "Merja"

Vierailija
78/92 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:43"]Hmm, vähän kyllä haiskahtaa tuo Merjan ehkäisynkäyttö... Ettei olis kuitenkin ihan miestä ja isää lapselleen olisi ollut siellä baarissa metsästämässä. 

No minkäs teet, oli muija huijari tai ei, niin miehes on vastuunsa kannettava. 

Aika karmee tilanne kyllä sulle, että tollasen ämmän kanssa pitäis sitten yhteistyötä tulevaisuudessa rakentaa. Luultavasti lemppaisin äijän - en jaksais tollasta. Ehkä kuitenkin vois eka yrittää istua yhteiseen pöytään tän Merjan kanssa ja yrittää saada jonkun järkisopimuksen aikaan. 
[/quote]Tuli ekana kans mieleen! Siis että varmaan suunnitellu koko jutun.. Kortsuakin voi näppärä nainen käyttää hyväksi jos raskaaksi haluaa. Tietty on ihan mahdollista että isäkin on ihan joku muu, vaikka tämähän tulee ilmi jos verikokeisiin mennään. Kyllä näitä sekoilijoitakin on oikeasti olemassa jotka kehittelee kaikenlaista. Mahtaako olla ihan oikeasti raskaana? Tämäkin saattaa olla valetta..

Vierailija
79/92 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:43"]

Hmm, vähän kyllä haiskahtaa tuo Merjan ehkäisynkäyttö... Ettei olis kuitenkin ihan miestä ja isää lapselleen olisi ollut siellä baarissa metsästämässä. 

Aika karmee tilanne kyllä sulle, että tollasen ämmän kanssa pitäis sitten yhteistyötä tulevaisuudessa rakentaa. Luultavasti lemppaisin äijän - en jaksais tollasta. Ehkä kuitenkin vois eka yrittää istua yhteiseen pöytään tän Merjan kanssa ja yrittää saada jonkun järkisopimuksen aikaan. 

[/quote]

No sitä minäkin mietin, mutta kondomia he olivat käyttäneet myös. Tietysti päivänselvää on, että se nyt on mennyt rikki...

AP
[/quote]

Jos kerran kumia käytettiin, miksi miehellä ei ole havaintoa kortsun rikkoutumisesta? Luulisi viimeistään ulosvetämisen yhteydessä hölmömmänkin huomaavan jos juuressa ei olisikaan enää kuin pelkkä rengas ja/tai riekaleet jäljellä...

Vierailija
80/92 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:43"]

Hmm, vähän kyllä haiskahtaa tuo Merjan ehkäisynkäyttö... Ettei olis kuitenkin ihan miestä ja isää lapselleen olisi ollut siellä baarissa metsästämässä. 

[/quote]

No sitä minäkin mietin, mutta kondomia he olivat käyttäneet myös. Tietysti päivänselvää on, että se nyt on mennyt rikki...

AP
[/quote]

Jos kerran kumia käytettiin, miksi miehellä ei ole havaintoa kortsun rikkoutumisesta? Luulisi viimeistään ulosvetämisen yhteydessä hölmömmänkin huomaavan jos juuressa ei olisikaan enää kuin pelkkä rengas ja/tai riekaleet jäljellä...
[/quote] kumi voi pettää myös ehjänä, mutta, jos luit ketjun niin apn ukko alkoi epäröidä oliko sittenkään muistanut kumia. Jutussa onkin siis muuta, kun aluks ap luuli. Saattaapi paljastua vain lisää ajanmyötä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme