Oon 26v neitsyt nainen, kysy multa jotain
Kommentit (23)
Mikä on lempiruokaasi?
Onko Sinulla lemmikkejä?
Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?
no, mikä on syysi seksittömyyteen? Itse 20 veenä menetin neitsyyden. Suht myöhäinen aika nykyään. Syynä se, että halusin vakavan parisuhteen.
Miten on sinulla?
Fiksu päätös, mitä sitä suotta harrastaa jos oikea ei oo kävellyt vastaan. Itse oon harrastanut elämässäni vain yhden miehen kanssa jolle säästin itseäni, enkä kadu yhtään. Jokainen tyylillään. Mitä se muiden mielipide siinä painaa.
Hei ap. Haluaisitko joskus painaa pyllynreikäsi vasten terskaani ja päräyttää rohkeasti muutamia kunnon pieruja? Mitään muuta seksuaalista sinun ei tarvitsisi minulle tehdä, ellei siltä ala tuntumaan.
M40
Se on vain ja ainoastaan sun asia. Ketään muuta asia ei kiinnosta. Tulevaa kumppaniasi saattaa toki vähän kiinnostaa, mutta mikäli kyseessä on hyvä mies niin ei se sillekään ole iso juttu.
Milloin ajattelit alkaa panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon ylipainoa?
En ole ylipainoinen! Ihmeellistä, että tätä aina oletetaan jos kirjoitan tästä internetissä. Olen enemmänkin aika hento.
ap
Onko tälle valinnalle joku tietty syy?
Itsellä meni neitsyys juurikin 26-vuotiaana (ja olen nainen) ja häpesin sitä todella paljon kun kaikilla kavereilla meni jo teini-iässä. Häpeätkö itse omaasi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tälle valinnalle joku tietty syy?
Olen hiljainen ja ujo. En tykkää käydä juhlissa vaan olen mielummin kotona tai kirjastossa. Enkä myöskään ole tavannut ketään sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä meni neitsyys juurikin 26-vuotiaana (ja olen nainen) ja häpesin sitä todella paljon kun kaikilla kavereilla meni jo teini-iässä. Häpeätkö itse omaasi?
Miksi sitä pitää hävetä? Ymmärrän, että teininä sitä häpeää, mutta 26-vuotiaana on jo niin paljon muuta elämää ja aikuistunut sen verran, että tuskin tuollaista jaksaa enää hävetä.
Onko siis peräreikäneitsyys myös tallella. Oletko leikitellyt vittusi kanssa ja työntänyt sinne esineitä.
Harrastatko pyöräilyä ?